ale jaki tu ważny interes przedsiębiorcy, skoro i spółka miejska, i pieniądze miejskie, i żadnej konkurencji na lata najbliższe?Glonojad pisze:Ważny Interes Przedsiębiorcy? Nie wiem, ale myślę, że możesz iść w tej sprawie do Działu Prawnego i zapytać
Echa objazdĂłw linii na Andersa...
Moderator: Wiliam
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Po raz kolejny ZTM pokazuje że nie da sie skoordynować rozkładów linii 6 i 15 w międzyszczycie. Muszą jeżdzić parami co 15 minut. A mogły by na przemiennie jeżdzić co 7 - 8 min. Ale tak to chociaz ZTM zapewnia wybór linii która można sobie podjechać o tej samej godzinie.
Ktos mi jakiś czas temu pisał że nie jest poufna, a teraz sie okazuje że jest poufna.Bastian pisze:A jaka jest podstawa tego utajnienia?Glonojad pisze:(bo sama Umowa Wieloletnia jest tajna/poufna)
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Przy takiej konfiguracji 6 i 15 razem to nie taki zły pomysł. W tym, że w kierunku południowym 6 powinno przyjeżdżać na wspólny odcinek przed 15, a północnym pierwsza powinna być 15. Po co? Dla przesiadek dających możliwość podróżowania dalej.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Mi zupełnie nie przeszkadzało by gdybym na przesiadke poczekał 7 - 8 minut niż mieć pecha i nie zdążyć przeskoczyć i czekać 15 minut, co jest bardziej pradopodobne.MisiekK pisze:Przy takiej konfiguracji 6 i 15 razem to nie taki zły pomysł. W tym, że w kierunku południowym 6 powinno przyjeżdżać na wspólny odcinek przed 15, a północnym pierwsza powinna być 15. Po co? Dla przesiadek dających możliwość podróżowania dalej.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Tak dla tych, którzy tu zawzięcie kłamali o miejscach leżących w 205. 13:26 z CH Arkadia, przy Arkadii kilkanaście osób stało, przy Wilsona pozostały zajęte nadal wszystkie miejsca siedzące + ktoś stał. I co?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Potwierdzam.205 jeździ bardzo przyzwoicie zapełniona. Oczywiście są kursy szczególnie wieczorem, kiedy jedzie z góra 5 osobami na pokładzie, co nie zmienia faktu, że jest to linia potrzebna. Nie wiem dlaczego nadal kursuję co 30 min w międzyszczycie. Była dawcą brygad (lub brygady
) na Z-5, przy czym pogorszono jej częstotliwość z 20 d0 30 minut . Z-5 nie ma, rozklad 205 został taki sam.
