Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

Moderator: JacekM

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 04 mar 2010, 20:06

Dokładnie. Wystarczyło, że jeden Husarz leciał połową mocy i spokojnie jechał...
Jak ściągany... widocznie Siemens też taki bezawaryjny nie jest, a co.. ma być 95% bezawaryjności, no to mamy te 5% właśnie :)

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 05 mar 2010, 7:15

fidzio pisze:
Glonojad pisze:Ciekawe. 13MW nie pozamykało wszystkich podstacji po drodze?
Wcale nie ciekawe, po prostu nie dawali mówiąc po staremu zbyt ostro "po pozycjach". A dzisiaj wspaniały wynalazek spółki PICcccccccccccccccccc ściągany ok godz 15:00 przez EP09
Z ,,Kiepury'', tylko że na WWO widziałem jak skład ze zdechłym Husarzem przyciągnęła 07.
Jako ciekawostke mozna dodac że ten Husarz miał z boku napis ,,Przejazd inauguracyjny''.
Powinni zmienić na ,,Defekt inauguracyjny'' :D
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 05 mar 2010, 8:45

rufio198 pisze: Z ,,Kiepury'', tylko że na WWO widziałem jak skład ze zdechłym Husarzem przyciągnęła 07.
Może jakaś wymiana na WWO była, dam se ręke uciąć, że na przybyciu mijała mnie 09

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 05 mar 2010, 15:42

Jak ściągany... widocznie Siemens też taki bezawaryjny nie jest, a co.. ma być 95% bezawaryjności, no to mamy te 5% właśnie
Podobno standardem jest 98% i dążenie do 100%
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 05 mar 2010, 16:29

Zawsze się stara osiągnąć 100%. Ale tego żaden producent tego nie zadeklaruje.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 mar 2010, 17:34

Przecież to jest technicznie niemożliwe, nawet przy pełnej redundancji. To wynika chociażby z rachunku prawdopodobieństwa (owszem, ryzyko tego, że jakiś samolot kiedyś spadnie też z tego wynika).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 06 mar 2010, 7:48

Jak się popatrzy na raport TUV to taka jest skuteczność najlepszych samochodów (awaryjność "911" tylko nowej nie przekracza 2%). Jednak jeżeli producenci taboru są w stanie zapewnić 98% to przy polskim-kolejowym szczęściu powinno się od nich tego wymagać.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 06 mar 2010, 9:33

No jasne, tylko producenci liczą przy okazji, ze cała otoczka tego sprzętu (tory, sieć..) oraz konserwacja, kolejne poziomy utrzymania będą spełniać jakieś normy. A jak jest - każdy wie. Ma jechać, to jedzie, nie ważne w jakim stanie. Wtedy ciężko oczekiwać czegokolwiek.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 10 mar 2010, 13:43

SKM połamała patyki i porwała sieć po torze 3S zaraz za Zachodnią. Tak niefartownie że i został zablokowany ruch po torze 4S oraz problem miała Zachodnia z przyjmowaniem pociągów/ wyprawianiem pociągów na/z układ dalekobieżny. Dalekobieżne jakoś jeździły, podmiejskie obracane na WZP/WWO
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

kebe

Post autor: kebe » 10 mar 2010, 15:55

Gazeta.pl Warszawa napisała
Awaria na kolei naprawiona. Opóźnienia aż do wieczora
Poważna awaria trakcji przy Dworcu Zachodnim. Pociąg SKM pozrywał siec trakcyjną na trzech torach. Kolej podmiejska nie kursowała, pociągi jeździły tylko po torach dalekobieżnych, czyli omijały przystanki Stadion, Powiśle, Śródmieście i Ochota. Kolejarze przyznają, że opóźnienia potrwają do wieczora.
O godz. 11.15 pociąg SKM złamał pantogaf i zerwał sieć trakcyjną nad trzema torami w pobliżu Dworca Zachodniego. - Awaria była dość rozległa. Na torach średnicowych uwięzionych było pięć pociągów. W sumie trzy tory są wyłączone z ruchu - mówi Jan Telecki z Zakładu Linii Kolejowych PLK. Pociągi pomiędzy Dworcem Wschodnim a Zachodnim nie zatrzymują się na stacjach Stadion, Powiśle, Śródmieście i Ochota.

Na miejsce awarii wysłano dwa pociągu techniczne, których ekipy najpierw udrożniły Linię Średnicową dla pociągów podmiejskich. Ruch przywrócono ok. godz. 14. Jan Telecki przyznaje jednak, że pociągi w obu kierunkach mogą być opóźnione aż do wieczora.
Dopiero w nocy kolejarze wezmą się za naprawianie zwrotnic pomiędzy torami średnicowymi i dalekobieżnymi.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 10 mar 2010, 20:14

Dopiero w nocy kolejarze wezmą się za naprawianie zwrotnic pomiędzy torami średnicowymi i dalekobieżnymi.
Ludzieeeee czy te gryzipiórki wreszcie naucza się słuchać co do nich się mówi, ewentualnie zastanawiać sie co pisza ](*,)
Tam do naprawy jest siec trakcyjna nad rozjazdami między układem podmiejskim i dalekobieżnym a nie zwrotnice
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 10 mar 2010, 20:46

rufio198 pisze:
Dopiero w nocy kolejarze wezmą się za naprawianie zwrotnic pomiędzy torami średnicowymi i dalekobieżnymi.
Ludzieeeee czy te gryzipiórki wreszcie naucza się słuchać co do nich się mówi, ewentualnie zastanawiać sie co pisza ](*,)
Tam do naprawy jest siec trakcyjna nad rozjazdami między układem podmiejskim i dalekobieżnym a nie zwrotnice
Przeczytaj artykuł na ŻW to też się dowiesz ciekawych rzeczy ^^

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 10 mar 2010, 20:57

Domyślam się co mogę przeczytać, więc wole sobie odpuścić. Lepiej sie nie denerwować na noc O-)
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

kebe

Post autor: kebe » 10 mar 2010, 21:27

marcin89 pisze:
rufio198 pisze: Ludzieeeee czy te gryzipiórki wreszcie naucza się słuchać co do nich się mówi, ewentualnie zastanawiać sie co pisza ](*,)
Tam do naprawy jest siec trakcyjna nad rozjazdami między układem podmiejskim i dalekobieżnym a nie zwrotnice
Przeczytaj artykuł na ŻW to też się dowiesz ciekawych rzeczy ^^
Zasadniczo nic nowego artykuł ŻW nie wnosi, poza tym, że pokazują trójmiejskiego szrota. Nawet nie napisali bzdur...

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 10 mar 2010, 22:07

O 18 na klapkach na wschodnim wyświetlał się jeszcze Mińsk 17:26. O której był faktycznie nie wiem. Za to po 18 w Rembertowie przy peronie w kierunku Wesołej stał zepsuty kibel. Ruch w obu kierunkach po przeciwnym torze. W związku z tym pociągi miały dłuższe przestoje przed Rembertowem.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

ODPOWIEDZ