Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu
Moderator: JacekM
Z ,,Kiepury'', tylko że na WWO widziałem jak skład ze zdechłym Husarzem przyciągnęła 07.fidzio pisze:Wcale nie ciekawe, po prostu nie dawali mówiąc po staremu zbyt ostro "po pozycjach". A dzisiaj wspaniały wynalazek spółki PICcccccccccccccccccc ściągany ok godz 15:00 przez EP09Glonojad pisze:Ciekawe. 13MW nie pozamykało wszystkich podstacji po drodze?
Jako ciekawostke mozna dodac że ten Husarz miał z boku napis ,,Przejazd inauguracyjny''.
Powinni zmienić na ,,Defekt inauguracyjny''
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Podobno standardem jest 98% i dążenie do 100%Jak ściągany... widocznie Siemens też taki bezawaryjny nie jest, a co.. ma być 95% bezawaryjności, no to mamy te 5% właśnie
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przecież to jest technicznie niemożliwe, nawet przy pełnej redundancji. To wynika chociażby z rachunku prawdopodobieństwa (owszem, ryzyko tego, że jakiś samolot kiedyś spadnie też z tego wynika).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No jasne, tylko producenci liczą przy okazji, ze cała otoczka tego sprzętu (tory, sieć..) oraz konserwacja, kolejne poziomy utrzymania będą spełniać jakieś normy. A jak jest - każdy wie. Ma jechać, to jedzie, nie ważne w jakim stanie. Wtedy ciężko oczekiwać czegokolwiek.
SKM połamała patyki i porwała sieć po torze 3S zaraz za Zachodnią. Tak niefartownie że i został zablokowany ruch po torze 4S oraz problem miała Zachodnia z przyjmowaniem pociągów/ wyprawianiem pociągów na/z układ dalekobieżny. Dalekobieżne jakoś jeździły, podmiejskie obracane na WZP/WWO
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Gazeta.pl Warszawa napisała
Awaria na kolei naprawiona. Opóźnienia aż do wieczora
Poważna awaria trakcji przy Dworcu Zachodnim. Pociąg SKM pozrywał siec trakcyjną na trzech torach. Kolej podmiejska nie kursowała, pociągi jeździły tylko po torach dalekobieżnych, czyli omijały przystanki Stadion, Powiśle, Śródmieście i Ochota. Kolejarze przyznają, że opóźnienia potrwają do wieczora.
O godz. 11.15 pociąg SKM złamał pantogaf i zerwał sieć trakcyjną nad trzema torami w pobliżu Dworca Zachodniego. - Awaria była dość rozległa. Na torach średnicowych uwięzionych było pięć pociągów. W sumie trzy tory są wyłączone z ruchu - mówi Jan Telecki z Zakładu Linii Kolejowych PLK. Pociągi pomiędzy Dworcem Wschodnim a Zachodnim nie zatrzymują się na stacjach Stadion, Powiśle, Śródmieście i Ochota.
Na miejsce awarii wysłano dwa pociągu techniczne, których ekipy najpierw udrożniły Linię Średnicową dla pociągów podmiejskich. Ruch przywrócono ok. godz. 14. Jan Telecki przyznaje jednak, że pociągi w obu kierunkach mogą być opóźnione aż do wieczora.
Dopiero w nocy kolejarze wezmą się za naprawianie zwrotnic pomiędzy torami średnicowymi i dalekobieżnymi.
Ludzieeeee czy te gryzipiórki wreszcie naucza się słuchać co do nich się mówi, ewentualnie zastanawiać sie co piszaDopiero w nocy kolejarze wezmą się za naprawianie zwrotnic pomiędzy torami średnicowymi i dalekobieżnymi.
Tam do naprawy jest siec trakcyjna nad rozjazdami między układem podmiejskim i dalekobieżnym a nie zwrotnice
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Przeczytaj artykuł na ŻW to też się dowiesz ciekawych rzeczy ^^rufio198 pisze:Ludzieeeee czy te gryzipiórki wreszcie naucza się słuchać co do nich się mówi, ewentualnie zastanawiać sie co piszaDopiero w nocy kolejarze wezmą się za naprawianie zwrotnic pomiędzy torami średnicowymi i dalekobieżnymi.
Tam do naprawy jest siec trakcyjna nad rozjazdami między układem podmiejskim i dalekobieżnym a nie zwrotnice
Domyślam się co mogę przeczytać, więc wole sobie odpuścić. Lepiej sie nie denerwować na noc
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Zasadniczo nic nowego artykuł ŻW nie wnosi, poza tym, że pokazują trójmiejskiego szrota. Nawet nie napisali bzdur...marcin89 pisze:Przeczytaj artykuł na ŻW to też się dowiesz ciekawych rzeczy ^^rufio198 pisze: Ludzieeeee czy te gryzipiórki wreszcie naucza się słuchać co do nich się mówi, ewentualnie zastanawiać sie co pisza
Tam do naprawy jest siec trakcyjna nad rozjazdami między układem podmiejskim i dalekobieżnym a nie zwrotnice
O 18 na klapkach na wschodnim wyświetlał się jeszcze Mińsk 17:26. O której był faktycznie nie wiem. Za to po 18 w Rembertowie przy peronie w kierunku Wesołej stał zepsuty kibel. Ruch w obu kierunkach po przeciwnym torze. W związku z tym pociągi miały dłuższe przestoje przed Rembertowem.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9