Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Moderator: Wiliam
Kiedyś założyłem taki temat, autobusy na obwodnicy, czy jakoś tak podobnie i zdechł.
Bo obwodnica przez most toruński to nie obwodnica, to jest fundusz wspomagania blacharzy samochodowych, zupełnie zresztą niepotrzebny.
Ale jak widać obwodnica może się przydać, 319 na węzeł lotnisko do mordoru?
Bo obwodnica przez most toruński to nie obwodnica, to jest fundusz wspomagania blacharzy samochodowych, zupełnie zresztą niepotrzebny.
Ale jak widać obwodnica może się przydać, 319 na węzeł lotnisko do mordoru?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Chyba nawet ś.p. 359 jeżdżące przez Siekierkowski zaraz po otwarciu było całodzienną DP co 30...

S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
Tak było. I nie wiem, która wersja jest gorsza. Co 30 ale cały dzień, czy co 15 ale tylko w szczyctach. Bo że optymalna jest co 15 cały dzień, to oczywista oczywistość.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No z Lotniska Okęcie na lotnisko w Góraszce ( tylko lotnisko się zwinęło) i była by linia lotniskowaNordyk110 pisze: ↑21 gru 2021, 20:09Kiedyś założyłem taki temat, autobusy na obwodnicy, czy jakoś tak podobnie i zdechł.
Bo obwodnica przez most toruński to nie obwodnica, to jest fundusz wspomagania blacharzy samochodowych, zupełnie zresztą niepotrzebny.
Ale jak widać obwodnica może się przydać, 319 na węzeł lotnisko do mordoru?

Biorąc pod uwagę obecne standardy, to linia lotniskowa może kończyć na Centralnym.Jurand pisze:No z Lotniska Okęcie na lotnisko w Góraszce ( tylko lotnisko się zwinęło) i była by linia lotniskowaNordyk110 pisze: ↑21 gru 2021, 20:09Kiedyś założyłem taki temat, autobusy na obwodnicy, czy jakoś tak podobnie i zdechł.
Bo obwodnica przez most toruński to nie obwodnica, to jest fundusz wspomagania blacharzy samochodowych, zupełnie zresztą niepotrzebny.
Ale jak widać obwodnica może się przydać, 319 na węzeł lotnisko do mordoru?
ŁK
-
- Posty: 3086
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Chodzi o to żeby było jakiekolwiek połączenie tym mostem. Inaczej z Wawra do Wilanowa, Powsina czy na Ursynów trzeba nakładać drogi. Zresztą i na Siekierkowskim komunikacja jest nieszczególna.pawcio pisze: ↑21 gru 2021, 18:45A dla mnie to 319 ma mały sens dlatego, że taka linia nie jest w stanie dobrze spenetrować Wawra. Mnóstwo ludzi pozostanie poza jej zasięgiem, a i tak dość szybko powinna pojawić się granica strefy, gdzie szybciej będzie jechać przez TŁ do Politechniki, nawet na Mordor.
Co znaczy jakiekolwiek? Żeby była kreska na mapie? A to dlaczego na całej obwodnicy kreski nie ma? Moim zdaniem potoki z Wawra na Wilanów/Ursynów są na tyle niskie, że nie opłaca się w nie inwestować brygad. Nawet na TS, która jest jednak znacznie lepiej zurbanizowana, szału nie ma, a 401 o swoje zapełnienie na rozsądnym poziomie walczyło ze trzy lata, a i tak udało się to osiągnąć w zasadzie wyłącznie w szczycie porannym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27750
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie da się dobrze spenetrować dzielnicy będącej miksem dawnych ekstensywnych letnisk i współczesnej urbanistyki łanowej. 319 i tak robi to całkiem nieźle, acz zgadzam się też z pawciem, że Międzylesiu to już połączenie z Imielinem jest trochę na plaster, a potencjalnie najwięcej zyskująca na trasie przez most Falenica ma do nowej linii dostęp lekko utrudniony.
BTW, ubocznym efektem tego cuda będzie 8 kursów/hszczyt na wschodniej Przewodowej, paczłorkowa komunikacja wawerska święci triumfy.
BTW, ubocznym efektem tego cuda będzie 8 kursów/hszczyt na wschodniej Przewodowej, paczłorkowa komunikacja wawerska święci triumfy.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Z symulacji wyszło - stety? niestety? - że z Międzylesia będzie więcej chętnych niż z Falenicy.
Ursynów też kiepsko penetruje. I to wszystko jak się okazuje przez brak możliwości zaparkowania tego cuda na jakieś pętli...
Ja jestem w stanie uwierzyć, że z Międzylesia chętnych było więcej, bo ono jest jednak większe, a i dojazd do CZD zupełnym idiotyzmem nie jest (pomijając formę rozkładowo-godzinową). Co nie zmienia postaci rzeczy, że nie sądzę, by trasa np. przez Trakt Lubelski i Zwoleńską była drastycznie gorsza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27750
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Upierałbym się, że brak rozsądnej przesiadki z (S)KM z Otwocka jest znaczącą wadą. Dla tego potoku to połączenie mogłoby być gamechangerem jednak, zwłaszcza biorąc pod uwagę wiszącą średnicę Damoklesa.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Poniedziałek, 10 stycznia będzie pierwszym dniem kursowania autobusów linii 263 i 319. Linia 319 zapewni nowe poprzeczne połączenie pomiędzy przystankami kolejowymi Warszawa Miedzeszyn, Radość, Międzylesie a stacją metra Imielin. Obsłuży też w Wawrze nowe osiedla wzdłuż ulicy Przewodowej, a w Wilanowie znaczną część Miasteczka Wilanów. Będzie stanowić alternatywne w stosunku do trasy przez Śródmieście połączenie między Wawrem i Ursynowem. Autobusy będą jeździły w dni powszednie w godzinach szczytu co 15 minut. Oto trasa:
319: MIĘDZYLESIE – al. Dzieci Polskich – Żegańska – Patriotów (jezdnia zachodnia) – Przewodowa – Wał Miedzeszyński – Południowa Obwodnica Warszawy – Przyczółkowa – A. Branickiego – F. Płaskowickiej – J. Rosoła – Indiry Gandhi – al. Komisji Edukacji Narodowej – NATOLIN PŁN.
319: MIĘDZYLESIE – al. Dzieci Polskich – Żegańska – Patriotów (jezdnia zachodnia) – Przewodowa – Wał Miedzeszyński – Południowa Obwodnica Warszawy – Przyczółkowa – A. Branickiego – F. Płaskowickiej – J. Rosoła – Indiry Gandhi – al. Komisji Edukacji Narodowej – NATOLIN PŁN.