Strona 86 z 241

: 13 wrz 2012, 15:08
autor: Wiliam
A jakby połączyć 164 i 725 w 725, nie dodając nowego przystanku to finansowo się coś zmieni dla Konstancina?
Były (712) i są (715) linie podmiejskie "z Warszawy do Warszawy".

: 13 wrz 2012, 15:15
autor: MichalJ
Ta, bo świat się zawali, jak linia dla Warszawy przejedzie przez Kępę bez zwiększonej dopłaty...

Konstancin też dopłaca do 139?

: 13 wrz 2012, 15:40
autor: Wolfchen
Wiliam pisze:A jakby połączyć 164 i 725 w 725, nie dodając nowego przystanku to finansowo się coś zmieni dla Konstancina?
Liczba kursów ;)
MichalJ pisze:Ta, bo świat się zawali, jak linia dla Warszawy przejedzie przez Kępę bez zwiększonej dopłaty...
Jasne, że się nie zawali, ale RM musi zmienić uchwałe w sprawie przystanków granicznych 1 strefy biletowej.

: 13 wrz 2012, 17:03
autor: Wiliam
Przez chwilę myślałem że częstotliwość obu linii jest bardziej zbliżona. #-o

: 13 wrz 2012, 22:19
autor: bartoni722
pawcio pisze:
Piottr pisze:A czy pomiędzy pętlą 164 a pętlą 725 nie jest za wąsko na autobus? Ja tam jechałem parę razy samochodem, i jednak wąsko jest i ostre zakręty na skrzyżowaniach.
Jak była raz zamknięta ul. Rosochata, to 164 do Kępy Okrzeskiej tamtędy dojeżdżało. Co mnie swoją drogą zdziwiło.
725. Jakieś foty wstawiła Magda na Przegubowca, nie było tak tragicznie.

: 14 wrz 2012, 7:15
autor: pawcio
Nie, zupełnie. Czysta przyjemność w skręcaniu w prawo z płotem zasłaniającym widoczność, gdzie Solina(!) musiała zabrać lewe pasy tak przed i za skrętem wychodząc centralnie na czołówkę (sam widziałem).

: 14 wrz 2012, 10:09
autor: MALIN
Wiliam pisze: A jakby połączyć 164 i 725 w 725
Nie zapominaj,że Wilanów się rozwija.Przybywa nowych mieszkań,domów jednorodzinnych.

: 14 wrz 2012, 10:20
autor: draco
Wolfchen pisze:
Wiliam pisze:A jakby połączyć 164 i 725 w 725, nie dodając nowego przystanku to finansowo się coś zmieni dla Konstancina?
Liczba kursów ;)
MichalJ pisze:Ta, bo świat się zawali, jak linia dla Warszawy przejedzie przez Kępę bez zwiększonej dopłaty...
Jasne, że się nie zawali, ale RM musi zmienić uchwałe w sprawie przystanków granicznych 1 strefy biletowej.
To da się rozwiązać. Można puścić 725 na trasie Stare Kabaty - Kepy - Wilanów z częstotliwością raz na godzinę i 164 na obecnej trasie z podobną częstotliwością. Co prawda spadłaby częstotliwość 164 na odcinku na północ od Wilanowa, ale nie sądzę, aby miała ona decydujące znaczenie.

: 14 wrz 2012, 10:30
autor: pawcio
Nawet dałoby radę przy obecnej liczbie brygad (na 164 i 725 łącznie) wydłużyć co drugi kurs z Kępy Zawadowskiej do Starych Kabat.

: 14 wrz 2012, 11:12
autor: Adam G.
Ja tam pokusiłbym się o przetarg na obsługę Sprinterami lub czymś ich pokroju i uruchomił linię Powsin Park Kultury - Stare Kabaty - Os. Kabaty. Trochę osób zyskałoby ciekawe połączenie, a problem z podjazdami czegokolwiek do Starych Kabat byłby rozwiązany.

: 14 wrz 2012, 11:18
autor: drapka
Z tym że na odcinek Stare Kabaty-os.Kabaty najodpowiedniejsze byłoby chyba Veturilo w wersji "góral". Trochę czarno widzę wymijanie się tam czegokolwiek ponad gabaryty osobówki.

: 14 wrz 2012, 11:55
autor: Adam G.
drapka pisze:Z tym że na odcinek Stare Kabaty-os.Kabaty najodpowiedniejsze byłoby chyba Veturilo w wersji "góral". Trochę czarno widzę wymijanie się tam czegokolwiek ponad gabaryty osobówki.
Jest ciasno, ale nie przesadzajmy. Naprawdę widziałem komunikację w nieporównywalnie bardziej ciasnych miejscach, opartą właśnie o przerośnięte osobówki - ~15-osobowe konstrukcje. Skoro krótki Ikarus na upartego daje radę tamtędy przejechać (a daje), to mały dostawczak zrobiłby to bez większego problemu.

: 14 wrz 2012, 11:59
autor: draco
Adam G. pisze:Ja tam pokusiłbym się o przetarg na obsługę Sprinterami lub czymś ich pokroju i uruchomił linię Powsin Park Kultury - Stare Kabaty - Os. Kabaty. Trochę osób zyskałoby ciekawe połączenie, a problem z podjazdami czegokolwiek do Starych Kabat byłby rozwiązany.
Możliwe jest jeszcze inne rozwiązanie - puścić cokolwiek trasą Relaksowa - Kabacka - Zaruby i darować sobie podjazdy ul. Gąsek.

: 14 wrz 2012, 12:12
autor: drapka
Adam G. pisze:Jest ciasno, ale nie przesadzajmy.
Sam wąwóz to jeszcze ujdzie, ale tam są dosyć nieprzyjemne zakręty, na których nie obejdzie się bez ich ścinania w jedną lub mocnego wypuszczania się przodem na przeciwny pas w drugą stronę przy kiepskiej widoczności. Plus dramat na nawierzchni przy górnym końcu podjazdu. Aczkolwiek relacja, nie powiem, ciekawa.

: 14 wrz 2012, 14:59
autor: R-9 Chełmska
Ja zaś bym widział 725 Kępa Okrzewska - Stare Kabaty, z różnymi przesiadkami w Powsinie. Zresztą ZTCW najważniejszym zadaniem linii 725 jest dowóz dzieci do szkoły w Powsinie...