Strona 87 z 241

: 14 wrz 2012, 23:05
autor: Adam G.
drapka pisze:
Adam G. pisze:Jest ciasno, ale nie przesadzajmy.
Sam wąwóz to jeszcze ujdzie, ale tam są dosyć nieprzyjemne zakręty, na których nie obejdzie się bez ich ścinania w jedną lub mocnego wypuszczania się przodem na przeciwny pas w drugą stronę przy kiepskiej widoczności.
Dostawczak by sobie poradził :) Nie twierdzę, że warunki do jazdy byłyby komfortowe, ale przejechać bez większych problemów się uda.
drapka pisze:Plus dramat na nawierzchni przy górnym końcu podjazdu.
Nie sądzę, by gdziekolwiek był większy dramat niż trylinka na trasie 108, a jakimś cudem ta linia wciąż jeździ :)

: 17 wrz 2012, 9:05
autor: Piottr
Adam G. pisze:Ja tam pokusiłbym się o przetarg na obsługę Sprinterami lub czymś ich pokroju i uruchomił linię Powsin Park Kultury - Stare Kabaty - Os. Kabaty.
Swego czasu w Pyskowicach linia autobusowa Nr 4 była obsługiwana VW transitem, oidp dziewięciomiejscowym. Mam nawet toto gdzieś na foto i co więcej, jechałem tym. Więc "nie widzę przeszkód".

: 17 wrz 2012, 14:58
autor: fik
Jeśli gdzieś za komunikację miejską mają robić wozy dziewięciomiejscowe i wystarczać, oznacza to tylko, że komunikacja miejska w tym miejscu jest zbędna.

: 17 wrz 2012, 15:09
autor: michael112
fik pisze:Jeśli gdzieś za komunikację miejską mają robić wozy dziewięciomiejscowe i wystarczać, oznacza to tylko, że komunikacja miejska w tym miejscu jest zbędna.
Tu raczej chodzi o to, że nic większego (wygląda na to, że nawet Solina :sad: ) nie przejedzie skrótem Stare Kabaty - Kabaty.

: 17 wrz 2012, 15:15
autor: fik
michael112 pisze: Tu raczej chodzi o to, że nic większego (wygląda na to, że nawet Solina :sad: ) nie przejedzie skrótem Stare Kabaty - Kabaty.
No to uruchamiamy Transity i mamy dwa wyjścia
a) będzie za niska podaż i pasażerowie się nie zmieszczą, sytuacja nie ulegnie znaczącej poprawie
b) podaż będzie akuratna/za wysoka, czyli popyt na połączenie jest bliski zeru i nie ma po co go uruchamiać, cbdu.

: 02 sty 2013, 12:20
autor: MichalJ
W celu zapewnienia lepszej obsługi komunikacyjnej oraz umożliwienia dogodnej przesiadki w zespole przystankowym VOGLA, od dnia 02.01.2013r. zostaje uruchomiony nowy przystanek na jezdni serwisowej ul. Przyczółkowej VOGLA 05.
http://ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=3058&l=1

Czy mógłby ktoś zaproponować przesiadkę z wykorzystaniem tego przystanku? Ja nie umiem.

: 02 sty 2013, 12:25
autor: Piottr
A to nie chodzi o przywrócenie podjazdów do szkoły?

: 02 sty 2013, 12:28
autor: MichalJ
No najpierw przywrócono podjazdy, a potem tym podjazdom zrobiono dodatkowy przystanek w zespole Vogla przed podjechaniem do szkoły, uzasadniając to (m.in.) przesiadkami.

Wg mnie ten przystanek może być przydatny wyłącznie dla osób mieszkających w pobliżu i jadących do szkoły. 400 metrów.

: 02 sty 2013, 12:54
autor: Piter232
Czy mógłby ktoś zaproponować przesiadkę z wykorzystaniem tego przystanku? Ja nie umiem.
Może dla kogoś, kto nie chce marnować czas na podjazd do szkoły? Wysiadasz na VOGLA 05 i idziesz na VOGLA w kierunku centrum (gdzie są siedemsetki, 519 itd.). Hm?

: 02 sty 2013, 13:04
autor: MichalJ
Wysiadam ze 164 na Vogla 05 o 7:42 i idę na Vogla 02, skąd mam o 7:51 519 i 742? Ale przecież to samo 164 będzie na Vogla 02 o 7:44 i przesiądę się bez przechodzenia. Odpada.

Wysiadam ze 163 o 7:50, przechodzę i łapię 519/742? Zdążę w minutę? Mogę na to liczyć? No ludzie...

: 02 sty 2013, 13:14
autor: Piter232
Ja tylko chciałem się domyślić, po co ten przystanek powstał, bo sam też nie mam pojęcia po co.
MichalJ pisze:Zdążę w minutę?
To akurat spokojnie.

: 02 sty 2013, 13:25
autor: MichalJ
Przez 3 jezdnie... Poza tym nie chodzi o samo przejście, ale o minutową przesiadkę, nawet przy jednym słupku.

A ogóle jest słupek, to się staje. I to jest chyba jedyne uzasadnienie tego przystanku...

: 02 sty 2013, 13:32
autor: Piter232
MichalJ pisze:Przez 3 jezdnie...
Jak przesiadasz się w stronę centrum, to jedna, Vogla.
A ogóle jest słupek, to się staje.
Ale po co w takim razie w ogóle postawiono ten słupek? Tego słupka przecież nie było.

: 02 sty 2013, 13:44
autor: MichalJ
Piter232 pisze:
MichalJ pisze:Przez 3 jezdnie...
Jak przesiadasz się w stronę centrum, to jedna, Vogla.
Vogla i dwa razy serwisówka.
A ogóle jest słupek, to się staje.
Ale po co w takim razie w ogóle postawiono ten słupek? Tego słupka przecież nie było.
A to, to co?
http://goo.gl/maps/PgEZg

: 02 sty 2013, 13:48
autor: Piter232
MichalJ pisze: Vogla i dwa razy serwisówka.
Raz, że z drugiej strony serwisówka jest już odcięta (jest chodnik), dwa - spokojnie można to zrobić na raz ;-)

A co do słupka - wydawało mi się że było coś przy nim robione, bo i nie wydaje mi się żeby stał w tym samym miejscu... a może mi się tylko wydawało. Nie wiem, przejdę się wieczorem na szluga to zobaczę.