Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty
Moderator: Wiliam
Te E-3, E-5 i E-7 to nic innego jak mamienie pasażerów magią czerwonego numerka (a magię litery "E" to już w ogóle). Pewnie w ZTM pomyśleli, że jak zrobią takie E tylko do metra to ludzie będą w to wsiadać zamiast w np. 105 "bo to ekspres". A że ten ekspres wywali ich przy metrze to może i zejdą do metra. W sumie nieźle ktoś wykombinował
527 do Esperanta to jakiś ponury żart... (rozumiem, że w zastępstwie za 512). Najlepiej byłoby skasować tą linię i jako dowóz Derbów do zrobić 120 i 132 tak jak pisał Emyl.
A pozostawienie bez żadnych zmian 517 i 25 to jakaś kpina. Ursus jako autobus w relacji Ursus-centrum ( ) powinien mieć pozostawione tylko mocne 187 na trasie z Niedźwiadka przez Pl. Tysiąclecia i trasę Ł do . Ewentualnie jakieś 487 (z dodatków 187), które nie okrążałoby całego Niedźwiadka tylko jechało prosto Keniga.
No i tego 159 zamiast przekierowywać do Blue City to powinni obustronnie skrócić do trasy Pl. Zawiszy - Chełmska, po gdzieś ktoś pisał, że od Chełmskiej w dół to 159 generalnie wozi powietrze i 162 tam w zupełności wystarczy.
527 do Esperanta to jakiś ponury żart... (rozumiem, że w zastępstwie za 512). Najlepiej byłoby skasować tą linię i jako dowóz Derbów do zrobić 120 i 132 tak jak pisał Emyl.
A pozostawienie bez żadnych zmian 517 i 25 to jakaś kpina. Ursus jako autobus w relacji Ursus-centrum ( ) powinien mieć pozostawione tylko mocne 187 na trasie z Niedźwiadka przez Pl. Tysiąclecia i trasę Ł do . Ewentualnie jakieś 487 (z dodatków 187), które nie okrążałoby całego Niedźwiadka tylko jechało prosto Keniga.
No i tego 159 zamiast przekierowywać do Blue City to powinni obustronnie skrócić do trasy Pl. Zawiszy - Chełmska, po gdzieś ktoś pisał, że od Chełmskiej w dół to 159 generalnie wozi powietrze i 162 tam w zupełności wystarczy.
517 z ursusa powinno dojeżdzac tylko do placu narutowicza ewentualnie do dw. centralnego.
Z wydłużeniem czasu przejazdu o kwadrans.Georg pisze:(zgodnie z projektem ZTM pisał, że 159 zastąpi relację Czerniakowska-Dw. Zachodni, realizowaną obecnie przez 187).
Za to pomysł z ekspresami nie jest głupi - skoro nie jest wcale oczywiste, czy ludziom pasuje przesiadka do ogryzka, to dajmy wybór, a potem albo ekspresy, albo długie linie się wygasi w zależności od frekwencji i tendencji.
-
- Posty: 4116
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Pozostawienie 18 przy dotychczasowej częstotliwości szczególnie w perspektywie skrócenia 31 do Wierzbna to głupota.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36655
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tramwaje gdzie indziej!
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
527 i E-7 to kolejny przykład robienia dobrze Białołęce - tak, jak E-6, E-8, E-4 na Nowodworach. Linia tylko dla Nie... Derbów. Szkoda że nikt nie zauważył, że 1/3 pasażerów do 527 wsiada na Młodzieńczej i na Św. Wincentego (na Młodzieńczej, bo 512 się wlecze i rzadko jeździ a na Wincentym dlatego, że z Bródna wszystkie linie muszą stanąć przy każdym możliwym słupku czy skrzyżowaniu - patrz: 169 i 500).
A zapewniające parę relacji więcej (o których nie będę znów pisał) 132 nadal zostanie takie dziadowskie jak do tej pory (albo i potną, bo przecież skądś trzeba wziąć brygady... ah nie, lepiej pociąć 156, 112, 227 i 118, sry). Nie wspomnę już o unikalnej zaciszańskiej relacji 120.
Szkoda, że po wyborach pewnie tak zostanie. Bo przecież nowa/stara władza również nie będzie chciała się narazić.
A zapewniające parę relacji więcej (o których nie będę znów pisał) 132 nadal zostanie takie dziadowskie jak do tej pory (albo i potną, bo przecież skądś trzeba wziąć brygady... ah nie, lepiej pociąć 156, 112, 227 i 118, sry). Nie wspomnę już o unikalnej zaciszańskiej relacji 120.
Szkoda, że po wyborach pewnie tak zostanie. Bo przecież nowa/stara władza również nie będzie chciała się narazić.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Kiedy to zaproponowałem, przedstawiciel ZTM stwierdził, że na pl. Zawiszy nie ma miejsca na postój dla 159.Mong pisze:No i tego 159 zamiast przekierowywać do Blue City to powinni obustronnie skrócić do trasy Pl. Zawiszy - Chełmska, po gdzieś ktoś pisał, że od Chełmskiej w dół to 159 generalnie wozi powietrze i 162 tam w zupełności wystarczy.
A szóstka z Koła na Gocławek to nie przegięcie? Mieli skrócić na Młociny, po co aż taka długa trasa?
Odpowiedź w odpowiednim temacie.Tranzystor pisze:A szóstka z Koła na Gocławek to nie przegięcie? Mieli skrócić na Młociny, po co aż taka długa trasa?
Bez sensu. Nie da się dyskutować zmian po uruchomieniu metra osobno o autobusach osobno o tramwajach.Bastian pisze:Tramwaje gdzie indziej!
I jeszcze do tego nazywając autobusy "komunikacją". Zmień chociaż temat.
To nie może być postoju na Raszyńskiej w zatoce przed placem (przystanek Pl. Zawiszy 16), a potem nawrót przez rondo/plac Zawiszy?Georg pisze:Kiedy to zaproponowałem, przedstawiciel ZTM stwierdził, że na pl. Zawiszy nie ma miejsca na postój dla 159.Mong pisze:No i tego 159 zamiast przekierowywać do Blue City to powinni obustronnie skrócić do trasy Pl. Zawiszy - Chełmska, po gdzieś ktoś pisał, że od Chełmskiej w dół to 159 generalnie wozi powietrze i 162 tam w zupełności wystarczy.
No właśnie podobno nie. Nie było uzasadnienia. Po prostu nie, bo nie.
Aha, to widzę, że bardzo merytoryczna dyskusja była
Odbyła się w ramach konsultacji na temat zmian po otwarciu M2C przeprowadzonych na FB. Nie pamiętam, czy w wersji do czytania zamieścili moje pytanie i odpowiedź.Mong pisze:Aha, to widzę, że bardzo merytoryczna dyskusja była
To przez Lindeya pewnie nie da rady zawracać?