Szybkie pytanie

Moderatorzy: Wiliam, Szeregowy_Równoległy

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 20 kwie 2015, 19:57

Domyślam się, że przestała ze względu braku frekwencji. A potrafisz mi powiedzieć, w jakich relacjach mieszkańcy korzystali? Albo może w jakim celu? Dojazd do Warszawy, na grzyby do lasu, czy jak?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 kwie 2015, 20:00

reserved pisze:Domyślam się, że przestała ze względu braku frekwencji.
No nie, ale dobrze, że nie pamiętasz starego rozkładu. :razz:
reserved pisze:A potrafisz mi powiedzieć, w jakich relacjach mieszkańcy korzystali? Albo może w jakim celu? Dojazd do Warszawy, na grzyby do lasu, czy jak?
Do Warszawy, gdy kursuje 800 do Palmir to się świetnie uzupełnia z BIS, które do Palmir dociera tylko w dni robocze. :wink:

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 20 kwie 2015, 20:12

ashir pisze:No nie, ale dobrze, że nie pamiętasz starego rozkładu.
Czemu?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 kwie 2015, 20:20

Bo rozkład był pod traktory, a nie autobusy z Ursusa. Z samego skrócenia czasów przejazdu odzyskano na kółko aż 18 minut, a można było jeszcze więcej minut wycisnąć z rozkładu. :wink:

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 20 kwie 2015, 20:28

Jak mi o tym teraz napisałeś, to chyba coś mi zaczęło świtać, wiesz? Samego rozkładu nie pamiętam, ale pamiętam coś w stylu długich postojów.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 kwie 2015, 20:37

W każdym razie krótko po skróceniu czasów przejazdu zmniejszono częstotliwość linii do 90 minut, coby organizator nie był stratny na zmianach, a kierowcy nie mieli za dobrze. :razz:

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 21 kwie 2015, 1:01

ashir pisze:Pamiętaj tylko, że przez viaTOLL jest ograniczony dobór wozów do tej linii. :)
Ograniczony aż do 100% wozów Mobilisu.
reserved pisze:Przystanek przelotowy w Palmirach miewa wykorzystanie?
W zależności od pogody bywa nawet bardziej wykorzystywany niż ten końcowy.
ashir pisze:Bo rozkład był pod traktory, a nie autobusy z Ursusa. Z samego skrócenia czasów przejazdu odzyskano na kółko aż 18 minut, a można było jeszcze więcej minut wycisnąć z rozkładu.
Wyciskaj sobie ile chcesz, ale nie każ potem nikomu tego realizować. Aktualny rozkład (zakładam że będzie taki sam jak w zeszłym roku) w kierunku Palmir jest raczej napięty, jeśli brać pod uwagę mobilisowe ograniczniki na 60km/h.
noidea

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 kwie 2015, 7:30

Adam G. pisze:
ashir pisze:Pamiętaj tylko, że przez viaTOLL jest ograniczony dobór wozów do tej linii. :)
Ograniczony aż do 100% wozów Mobilisu.
Wszystkie wozy już dostały ViaBoxa, jak w ITSie? To ładnie. :)
Adam G. pisze:Wyciskaj sobie ile chcesz, ale nie każ potem nikomu tego realizować. Aktualny rozkład (zakładam że będzie taki sam jak w zeszłym roku) w kierunku Palmir jest raczej napięty, jeśli brać pod uwagę mobilisowe ograniczniki na 60km/h.
Dlatego teraz jest rozkład optymalny, półkurs trwający 40 minut to było dużo, za dużo, choć paradoksalnie skrócenie czasów przejazdu na dłuższą metę okazało się z stratą dla pasażerów. :razz:

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 21 kwie 2015, 10:40

Czy remont na stacji Shell na Puławskiej przed wjazdem na obwodnicę powoduje, że brak jest połączenia Puławska-Taneczna? Czy może da się płot objechać z tyłu budynku stacji?
Popatrz, jaka franca!

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 kwie 2015, 11:11

Na Taneczną można wjechać przez Poleczki, Samsonowską, koło Marcpola, i Olczyska.
Wydaje mi się, że można przemknąć przez Shella, pomimo remontu. Trzy tygodnie temu jechałem.
miłośnik 13N

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 21 kwie 2015, 11:43

Dzięki za wskazówki, problem w tym, że startować będę z punktu między Płaskowickiej a obwodnicą, więc tylko stacja mnie urządza. A jak nie to zrobimy zawrotkę przy Żołny. Wiem, trzeba wjechać w uliczkę i zawrócić, bo pod wiaduktem strach jak łapią, podobno, zawracających na lewoskręcie :)
Popatrz, jaka franca!

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 kwie 2015, 11:53

Oj łapią, łapią.
miłośnik 13N

urluch
Posty: 265
Rejestracja: 23 wrz 2007, 19:42

Post autor: urluch » 21 kwie 2015, 20:37

Jak jest organizowany ruch autobusów na danej linii, jeżeli pojawiają się na niej bardzo duże opóźnienia?
Jeżeli mamy np. linię kursującą w godzinach szczytu, która z powodu korka nie wyrobi się na ostatnie kursy w szczycie,
to zjeżdża ona do zajezdni, czy na siłę wykonuje kurs?
Czy kierowcy, przy dużych opóźnieniach mają jakieś dyspozycje, czy jadą dalej z nadzieją na odrobienie strat?
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)

Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 kwie 2015, 21:05

Czasem są przejazdy techniczne "skrótem", czasem tylko tryb sterowania bezpośredniego (SB) - a czasem sami mają nadzieję ;)
Chyba raczej najczęściej po ustalonym czasie pracy zjeżdżają, ale tu dokładnie nie wiem.
ŁK

urluch
Posty: 265
Rejestracja: 23 wrz 2007, 19:42

Post autor: urluch » 21 kwie 2015, 21:30

Rozumiem, że nie ma tak dobrego kontaktu na linii kierowca-dyspozytor ruchu?
Czy może niektóre zbyt drobne opóźnienia nie są ważne dla dyspozytora?
A jak jest z liniami całodziennymi, które mają szanse odrobić spóźnienie (chociaż jaki to by miało sens?)?
Czy przysługuje kierowcy jakieś prawo postoju na pętli (ile czasu?), jeżeli ma (jakie?) opóźnienie lub odbyty czas pracy?
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)

Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.

ODPOWIEDZ