Strona 89 z 110

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 04 lis 2024, 20:56
autor: Robert 514
O godzinie 18.40-18.50 mijałem kilka brygad 14 i 16 z bardzo dużym napełnieniem w kierunku Wilanowa. Małe napełnienie w kierunki Centrum. Autobusy wolne miejsca muały a w 503 było 7 osób na Ursynów i 4 osoby z Ursynowa w kierunku Konwiktorskiej

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 05 lis 2024, 7:39
autor: TGM
Jeśli otworzą Sikorskiego przed wpuszczeniem autobusów na torowisko, to mogą się pojawić głosy o przystanek 503 przy Torze Stegny.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 05 lis 2024, 9:53
autor: person
Matt Cubis pisze:
04 lis 2024, 20:16
Za to paliwa spala się jednak więcej.
...a kierowcy rosną na drzewach?

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 05 lis 2024, 16:17
autor: Matt Cubis
Ale co kierowcy mają do spalania paliwa i ceny wzkm przeguba vs solówki?

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 06 lis 2024, 10:57
autor: person
Jeśli z jednej strony czytam, że:
"Tutaj miasto mogło by jednak rozważyć pozostawienie 519 na kursie do Parku Kultury 2raz na godzinę, nawet zmniejszając wielkość autobusu (bo może przegubowe będą jeździć zbyt puste), wszystko zależy od obłozenia"
to myślę:
"co z tego, że autobusy byłyby mniejsze "i to tylko 2 razy na godzinę" (abstrahując od oceny dla kogo to oferta), skoro wciąż podaży (autobusów) brakuje w innych częściach Warszawy, a gdyby nawet zakupić maszyny, to nie wyprodukujemy kierowców potrzebnych do ich prowadzenia?

Zmierzmy się z prawdą: po pierwszych stękach i jękach ludzie dostosują się do zmian, a pojazdy naprawdę są potrzebne i będą skierowane w inne części miasta.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 06 lis 2024, 11:13
autor: Emyl
Dobrze wiesz, że to nie chodzi o stęki mieszkańców. To radni kręcą inbę w poszczególnych dzielnicach. Jedni mniej, a drudzy bardziej skutecznie w zależności od kontekstu.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 06 lis 2024, 12:18
autor: person
Znam mieszkankę dzielnicy na T, która umiała kręcić skuteczniejsze inby niż niejeden radny.

Niemniej: mieszkańcy, radni, jeden pies. Najgorsze, że ulega się pojedynczym stękom.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 06 lis 2024, 13:00
autor: fraktal
Z tym skierowaniem w inne części miasta to ja bym był jednak nieco sceptyczny. Raczej się gdzieś rozpłyną.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 06 lis 2024, 13:21
autor: KwZ
Jeśli nawet wyparują w próżni po ajentach, to może i tak lepiej złożyć w ofierze te stąd, a nie inne z innych dzielnic.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 08 lis 2024, 7:26
autor: Glonojad
Emyl pisze:
06 lis 2024, 11:13
Dobrze wiesz, że to nie chodzi o stęki mieszkańców. To radni kręcą inbę w poszczególnych dzielnicach. Jedni mniej, a drudzy bardziej skutecznie w zależności od kontekstu.
W szczegółności wydaje się, że niezwykle potężnego patrona musi mieć 25, które już dawno powinno być szczytowym 47 Banacha - Ratuszowa-ZOO.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 08 lis 2024, 7:32
autor: Matt Cubis
person pisze:
06 lis 2024, 10:57
Jeśli z jednej strony czytam, że:
"Tutaj miasto mogło by jednak rozważyć pozostawienie 519 na kursie do Parku Kultury 2raz na godzinę, nawet zmniejszając wielkość autobusu (bo może przegubowe będą jeździć zbyt puste), wszystko zależy od obłozenia"
to myślę:
"co z tego, że autobusy byłyby mniejsze "i to tylko 2 razy na godzinę" (abstrahując od oceny dla kogo to oferta), skoro wciąż podaży (autobusów) brakuje w innych częściach Warszawy, a gdyby nawet zakupić maszyny, to nie wyprodukujemy kierowców potrzebnych do ich prowadzenia?
Mój komentarz do spalania paliwa nie miał być powiązany z poparciem utrzymania 519 do Centralnego. Uważam że powinno zostać zlikwidowane.

Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 08 lis 2024, 8:46
autor: Łukasz
Glonojad pisze:
Emyl pisze:
06 lis 2024, 11:13
Dobrze wiesz, że to nie chodzi o stęki mieszkańców. To radni kręcą inbę w poszczególnych dzielnicach. Jedni mniej, a drudzy bardziej skutecznie w zależności od kontekstu.
W szczegółności wydaje się, że niezwykle potężnego patrona musi mieć 25, które już dawno powinno być szczytowym 47 Banacha - Ratuszowa-ZOO.
Nawet gdyby 47 jeździło cały dzień, to byłyby płacze po 25.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 08 lis 2024, 8:49
autor: Autobus Czerwon
To niech jeździ szczytowe 25 Banacha-Ratuszowa :P

Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 08 lis 2024, 8:50
autor: Łukasz
Autobus Czerwon pisze:To niech jeździ szczytowe 25 Banacha-Ratuszowa :P
Tylko wtedy i tak chyba trzeba by podbić trójkę, co de facto powoduje, że 25 jest ok, choć może nikt nim nie jeździ na całej trasie.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 08 lis 2024, 8:54
autor: Autobus Czerwon
Trójka już dawno powinna być silną linią, niewykluczone że kosztem praskiej części 6.