Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Nie byłoby prościej puścić 26 na Nowe Bemowo?
-
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Brak miejsca, pewnie wiązałoby się to z koniecznością wydłużenia 35 na Koło
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Jeśli po przywróceniu torowiska tramwajowego na Prostej będziecie chcieli przywrócić poprzednią trasę 11 (teraz 28) ze zmianą czoła na przelotce, to będzie jeszcze lepiej, bo przyjdzie pół miasta ograbić nie tylko z tramwajów niskopodłogowych, ale i z dwukierunkowych.
Tor 35 nie ma wyjazdu na południe.bartoni722 pisze: ↑07 maja 2019, 18:14Brak miejsca, pewnie wiązałoby się to z koniecznością wydłużenia 35 na Koło
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ciekawe co za tramwaje na zamkniętym odcinku.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Kwestia szczytu, bo poza szczytem to wielkich tłumów one nie woziły.
Może zniżka na lime.Nordyk110 pisze:Ciekawe co za tramwaje na zamkniętym odcinku.
ŁK
Może coś po obwodnicy na Metro Marymont.
A może i pewnie coś do cm. Wolskiego.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Linia zastępcza przez kawał miasta bo zabrano tramwaje na dwóch przystankach? Ok, po linii "za metro" na odcinku gdzie metro jeszcze nie kursuje już mało mnie co zdziwi.
Te dwa przystanki robią różnicę.
Będzie w tej sprawie sporo krzyku.
Tak przewiduję.
Będzie w tej sprawie sporo krzyku.
Tak przewiduję.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Krzyk to jedno, a rzeczywista potrzeba to drugie. Jakaś szczytówka (może na solówki) w okolice Hali Wola mogłaby się sprawdzić. Pożyjemy-zobaczymy.
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A może by puścić 189 po śladzie wycofanego tramwaju? Linia z naprawdę dobrą częstotliwością jak na autobus. Zapewni przesiadkę na tramwaj, nie dubluje tramwajów poza stosunkowo krótkim odcinkiem na Powstańców Śląskich, za to zapewnia zupełnie inne, unikalne połączenia. Poza tym, czas przejazdu nie powinien się specjalnie zmienić względem stanu obecnego, a zresztą ta linia już kiedyś jeździła tą trasą.
Byłoby to jakieś rozwiązanie, acz ja bym się skłaniał ku temu, żeby szukać jakiegoś miejsca na tymczasową zawrotkę dla linii podmiejskich, bo na razie jest jeszcze 109, a już niedługo pewnie go nie będzie. Progi z Konarskiego na Osiedlu Przyjaźń i tak by wypadało zdjąć, bo czarno widzę całe Nowe Górce wyjeżdżające Bolkowską, stąd może zrobić pętlę uliczną Górczewska - Powstańców Śląskich - Konarskiego - Górczewska i wówczas na postój dla tych linii przeznaczyć na czas budowy absolutnie zbędny trzeci pas Górczewskiej. Albo Górczewska - Pełczyńskiego - PŚ - Górczewska, żeby w Osiedle Przyjaźń nie pchać autobusów. Chociaż tam też wąsko i progi, już nawet nie wiem, gdzie gorzej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26916
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Moze ZDM własny system uruchomi, ma już ponoć 500 hulajnog...
a tak na serio, to naturalne wydaje się wydłużenie do Powstańców Śląskich tych linii, z ktorych pasazerowie się do tramwaju na Górczewskiej przesiadaja teraz. Czyli siedemsetki i 149.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.