Strona 10 z 32

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 04 lut 2023, 10:37
autor: Matt Cubis
Czy brak kierowców teraz będzie argumentem na wszystkie propozycje?

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 04 lut 2023, 10:43
autor: Georg
To może odpisz, że w trosce o brak kierowców prosisz o skrócenie 521 do Wiatraka. Ciekawe, co wtedy odpowiedzą

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 16 lut 2023, 15:25
autor: patryk148
No i sobie tak myślę,że tramicusy powinny jeździć na linii na Stegny. Zwiększy to podaż miejsc siedzących. Najlepsze byłoby 35, bo pewnie 33 jak trafi na Gagarina, to też na Broniewskiego przydałaby się sporą liczba miejsc siedzących.

Swoją drogą to chyba tramicusy widziałbym jeszcze na 4, 9 i 17 tarchominskiej. Choć ich jest tylko 15 sztuk.

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 16 lut 2023, 16:51
autor: Piottr
Georg pisze:
04 lut 2023, 10:43
To może odpisz, że w trosce o brak kierowców prosisz o skrócenie 521 do Wiatraka. Ciekawe, co wtedy odpowiedzą
W tym szaleństwie jest metoda.
521 do Ronda Wiatraczna
Fantomowe 190 z Górczewskiej do Znanej
Pozostałość po 171 z Chomiczówki do Metro Płocka

Ciekawe co odpiszą?;-)

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 17 mar 2023, 13:34
autor: Leitner98
Jako, że ruszył przetarg na budowę tramwaju do Dworca Zachodniego i, co wydaje się najbardziej prawdopodobne, zostanie on wybudowany szybciej niż tramwaj Rakowiecka - Banacha, którą linię przewidujecie skierować do Dw Zachodniego? Wydaje mi się, że są dwie w miarę sensowne opcje. Pierwsza z nich to skierowanie tam kursów skróconych 1 z pl Narutowicza (czyli w zasadzie stałyby się kursami wydłużonymi), co komunikacyjnie jest "trochę" bez sensu. Druga - skierowanie tam linii, która będzie następcą 35 na Nowowiejskiej (powrót 14?). Z tym, że 14 jeździła na krótkich składach a takich w wersji dwukierunkowej w Warszawie nie ma i prędko nie będzie.

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 17 mar 2023, 13:41
autor: pawcio
14 to z bardzo dużym prawdopodobieństwem wyląduje na Dolnym Mokotowie, więc ze swoją dwukierunkową obsadą taborową pasować będzie do Dw. Zachodniego idealnie.

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 17 mar 2023, 13:56
autor: primoż
Leitner98 pisze:
17 mar 2023, 13:34
Pierwsza z nich to skierowanie tam kursów skróconych 1 z pl Narutowicza (czyli w zasadzie stałyby się kursami wydłużonymi), co komunikacyjnie jest "trochę" bez sensu.
Akurat jeśli coś z 1 kombinować, to wydłużyć pół 1 kosztem 7, żeby w końcu zapewnić połączenie ciągu Grójecka - al. Krakowska ze stacją M2 Rondo Daszyńskiego, bo jest to skandalem, że 8 lat minęło już od otwarcia centralnego odcinka M2, a Organizator do tej pory nie zauważył, że może warto byłoby zapewnić Ochocie dowóz do podziemnej kolei. Taki sam problem zresztą występuje na Żwirki i Wigury w komunikacji autobusowej.

Chociaż, skoro również od ośmiu lat ten sam Organizator nie widzi problemu w przepełnionych 9 i 24 w relacji Śródmieście - al. Waszyngtona to co wymagać dowożenia Ochoty do M2 :|

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 17 mar 2023, 14:21
autor: KwZ
Lepiej kosztem 15 zamiast 7.

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 17 mar 2023, 14:26
autor: primoż
Zdejmując 7 zostaje Ci jeszcze silne 9 w Jerozolimskie.

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 17 mar 2023, 14:44
autor: KwZ
Niby tak, ale wg mnie ważniejszy jest dojazd do centrum niż na Politechnikę. Oidp 7 przy Och-Teatrze jest bardziej zapełniona od 15.

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 17 mar 2023, 15:48
autor: fik
Póki nie będzie odcinka przez Pole, Zachodni można traktować praktycznie tylko jako strefowanie podaży na Ochocie. W sumie może pojechać tam cokolwiek z linii obecnie kończących na Narutowiczu/Banacha, byle tylko nie linia z Jerozolimskich, bo to bez sensu zupełnie.

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 17 mar 2023, 15:58
autor: Nordyk110
Aż chce się założyć że będzie to 7 lub 25 i 14 z Wilanowa.

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 17 mar 2023, 16:42
autor: Łukasz
Nordyk110 pisze:Aż chce się założyć że będzie to 7 lub 25 i 14 z Wilanowa.
Szybciej 7 niż 25, bo 7 codzienna. Sama 14 w weekendy to bez sensu, co 15 minut?

25 wspomagająco w DP na Okęcie wyglada dobrze. Ewentualnie rzeczywiście 14+15. 9 w weekendy ma potencjał na jeszcze częstszą linię.

Choć to 25 to może wreszcie kiedyś ktoś inteligentnie wytnie…

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 17 mar 2023, 17:22
autor: Nordyk110
14 oczywiście przez Pole ma potencjał i będzie częste.
I wtedy się rozwinie kraniec tej końcówki, bo przecież na Wolę to dopiero będzie odpowiednia trasa.

Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu

: 20 mar 2023, 10:44
autor: eloelo520
primoż pisze:
17 mar 2023, 13:56
Leitner98 pisze:
17 mar 2023, 13:34
Pierwsza z nich to skierowanie tam kursów skróconych 1 z pl Narutowicza (czyli w zasadzie stałyby się kursami wydłużonymi), co komunikacyjnie jest "trochę" bez sensu.
Akurat jeśli coś z 1 kombinować, to wydłużyć pół 1 kosztem 7, żeby w końcu zapewnić połączenie ciągu Grójecka - al. Krakowska ze stacją M2 Rondo Daszyńskiego, bo jest to skandalem, że 8 lat minęło już od otwarcia centralnego odcinka M2, a Organizator do tej pory nie zauważył, że może warto byłoby zapewnić Ochocie dowóz do podziemnej kolei. Taki sam problem zresztą występuje na Żwirki i Wigury w komunikacji autobusowej.
A to jest taki problem w przesiadce na tym samym peronie do 1/11 na przystanku Ochota Ratusz?

A żadnego autobusu od kilku ładnych lat nie ma na Towarowej z powodu koszmarnych korków, i na pewno nie będzie.