O grzaniu i niegrzaniu
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
E tam, będą jeździć tylko na dodatkach, a na dodatkach jeździ dużo pasażerów bo to szczyt .
A tak serio, to w sumie ciekawe, jakie to są koszty.
Znam koszty modernizacji czeskich T3, ale milion juro za skład to jednak gruba przesada na tle kosztu nowej jednostki. No i T3 to jednak lepsza od 13N bryka...
A tak serio, to w sumie ciekawe, jakie to są koszty.
Znam koszty modernizacji czeskich T3, ale milion juro za skład to jednak gruba przesada na tle kosztu nowej jednostki. No i T3 to jednak lepsza od 13N bryka...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
trzy nagrzewnice, dostosowanie instalacji (bezpiecznik ), kable, uszczelka do drzwi- ot i wszystko czego potrzebaZnam koszty modernizacji czeskich T3, ale milion juro za skład to jednak gruba przesada na tle kosztu nowej jednostki. No i T3 to jednak lepsza od 13N bryka...
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
Oj, trochę więcej zmian trzeba byłoby wprowadzić.Tm pisze:trzy nagrzewnice, dostosowanie instalacji (bezpiecznik ), kable, uszczelka do drzwi- ot i wszystko czego potrzebaZnam koszty modernizacji czeskich T3, ale milion juro za skład to jednak gruba przesada na tle kosztu nowej jednostki. No i T3 to jednak lepsza od 13N bryka...
Jak by to bylo takie proste to grzalki by dawno juz tam byly. Tu wchodzi jeszcze przespawanie dolu pudla, mozliwa konieczna zmiana sposobu mocowania siedzen, zmiana obiegu powietrza w okolicy rozrusznika (inne rozwiazanie chlodzenia), wymiana obwodu glownego, jego zabezpieczen, reorganizacja okablowania wagonu. Nikt o zdrowym rozsadku w TW na to nie pojdzie i mnie to nie dziwi. Szczegolnie, ze te wozy i tak docelowo beda wycofywane z miasta.Tm pisze:trzy nagrzewnice, dostosowanie instalacji (bezpiecznik ), kable, uszczelka do drzwi- ot i wszystko czego potrzebaZnam koszty modernizacji czeskich T3, ale milion juro za skład to jednak gruba przesada na tle kosztu nowej jednostki. No i T3 to jednak lepsza od 13N bryka...
Ale to nie bedzie tak, ze wszystkie zostana pociete 1.01.2015. Beda ciete stopniowo i po 2010 zostana ich napewno juz tylko pojedyncze egzemplarze, co tymbardziej nie bedzie uzasadnialo montazu grzalek.Plesim pisze:W przeciągu najbliższych 10 lat.MisiekK pisze:Szczegolnie, ze te wozy i tak docelowo beda wycofywane z miasta.
Jeżeli 103 sztuki w 2014 to garstka to przepraszam.MisiekK pisze:Ale to nie bedzie tak, ze wszystkie zostana pociete 1.01.2015. Beda ciete stopniowo i po 2010 zostana ich napewno juz tylko pojedyncze egzemplarze, co tymbardziej nie bedzie uzasadnialo montazu grzalek.Plesim pisze: W przeciągu najbliższych 10 lat.
W wielu (choc nie wszystkich) Neoplanach trzeba zjechac na zaklad by przekrecic kranik. Problem w tym, ze rano w autobusach jest chlodno i kierowcy sobie podgrzewaja kabine a pozniej gdy kranik nie zostanie przekrecony to cieplo robi sie w calym wozie.
Wielu kierowcow nie ma pojecia jak podkrecic kran
Wielu kierowcow nie ma pojecia jak podkrecic kran
Sierpnia jeszcze nie ma, ale ludziom już gorąco:
GW pisze:Ukrop w autobusach
śmik, ostatnia aktualizacja 2007-03-08 22:01
Choć na dworze kilkanaście stopni ciepła, w niektórych autobusach wciąż grzeją. - Nie da się wytrzymać z gorąca - narzekają pasażerowie.
Nasz czytelnik bardzo źle wspomina wczorajszą podróż przegubowym jelczem linii 522. Gdy tuż po godz. 10 rano wsiadł do niego przy kinie Femina, okazało się że wnętrze jest strasznie nagrzane. - Kierowca chyba zwariował. Z dmuchaw leciało gorące powietrze. Jak można grzać, gdy na zewnątrz jest już ciepła wiosna? - pytał.
Przy grzejniku było tak gorąco, że musiał się przesiąść. Niewiele pomogło otwarcie okna. Gdy jedna z pasażerek zwróciła uwagę kierowcy, ten odparł, że musi grzać. Wczoraj dostaliśmy też sygnał o nagrzanym autobusie 185.
W Miejskich Zakładach Autobusowych przyznają, że grzanie przy takich temperaturach to kompletny bezsens. - Chyba jakiemuś kierowcy odbiło. Skontrolujemy autobusy na pętlach. Polecę też wszystkim dyspozytorom ruchu, by przypomnieli kierowcom o zakazie grzania przy takich temperaturach - mówi Janusz Ciepieńko, kierownik ds. przewozów w Miejskich Zakładach Autobusowych.
Interwencję zapowiedział też Zarząd Transportu Miejskiego. - Będziemy na ten temat rozmawiać z przewoźnikami. Pasażer w autobusie może też bezpośrednio zwracać się do kierowcy, by wyłączył ogrzewanie, jeśli rzeczywiście jest włączone - mówi Igor Krajnow, rzecznik ZTM.
Ciekawe czy będą grzać w Michalczaka i Nowych solarkach, przecież to Pierwsze ciepłe dni tych wozów.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.