Strona 10 z 285

: 16 sty 2006, 22:58
autor: Rosa
Nie tak dawno nawet po 20 111 jeździła co ok 10 min i pustek w niej z pewnością nie bylo a teraz co 18 min i to w dodatku w parze ze 123.
Też sądzę że powoli nadchodzi koniec tej chyba najbardziej zasluzonej dla Goclawia linii :cry:

: 16 sty 2006, 23:06
autor: Ikarusomaniak
floyd pisze:Coś mi sie zdaje, że niedługo 111 będzie przykładem dobrej linii zniszczonej przez zaniżanie częstotliwości.
Ona już jest zniszczona przez swoją trasę. I np. wieczorem spełnia funkcję dowozówki, choć nie powinna (wleeeeeeeecze się). Zaraz odezwą sie nożyce :P , ale przestanę się czepiać dopiero wtedy, gdy na Gocław zawita 507 (najlepiej przez TŁ ;) ).

: 17 sty 2006, 12:31
autor: pawcio
10 minut dla 111 można zrobić bez dodawania brygad. W zasadzie to teraz można by wyrzucić maraton. A tak można by przy okazji spróbować ustawić synchronizację 111 i 509 na Os. Wilga. Lecz z drugiej strony poleciałaby synchronizacja 111 i 180 na Muranowie (mocno papierowa). Sam nie wiem co lepsze. W każdym bądź razie coś dla Saskiej Kępy (gdyby jej było mało) w rezerwie jest.

: 24 sty 2006, 12:21
autor: pawcio
Policzyłem. I jest tak:
105 - skrócone do Nowego Bemowa celem odzyskania jednej brygady.
112 - wyprostowane na Bemowie (bez wpływu na brygadostan)
117 - zwiększenie częstotliwości do 8-12/18/12//20
151 - kasacja
405 - podniesienie częstotliwości do 5-10/-/10//- (plus niemal całkowita synchronizacja z 517)
410 - kasacja
507 - Nowe Bemowo, Koło, Dw. Centralny, Most Poniatowskiego, Saska, Gocław (8-12/18/12//20)
E-5 - Ursus-Niedźwiadek - Trasa Łazienkowska - Gocław (10/-/10//-)

Brygad starczyło. Nawet 3 całki zostały zamienione na trzy dodatki. Dodatkowo w szczycie B pojawia się o 3 dodatki więcej.
Do tego dochodzi wysłanie solówek ze 151 na 147 i 115 celem odzyskania przegubów.

Jak się taki układ podoba?

: 24 sty 2006, 12:37
autor: Rosa
pawcio pisze:Policzyłem. I jest tak:
105 - skrócone do Nowego Bemowa celem odzyskania jednej brygady.
112 - wyprostowane na Bemowie (bez wpływu na brygadostan)
117 - zwiększenie częstotliwości do 8-12/18/12//20
151 - kasacja
405 - podniesienie częstotliwości do 5-10/-/10//- (plus niemal całkowita synchronizacja z 517)
410 - kasacja
507 - Nowe Bemowo, Koło, Dw. Centralny, Most Poniatowskiego, Saska, Gocław (8-12/18/12//20)
E-5 - Ursus-Niedźwiadek - Trasa Łazienkowska - Gocław (10/-/10//-)

Brygad starczyło. Nawet 3 całki zostały zamienione na trzy dodatki. Dodatkowo w szczycie B pojawia się o 3 dodatki więcej.
Do tego dochodzi wysłanie solówek ze 151 na 147 i 115 celem odzyskania przegubów.

Jak się taki układ podoba?
Jeśli E-5 przez TŁ z pominięciem Centrum i Waryńskiego to się nie podoba :-D

: 24 sty 2006, 12:42
autor: pawcio
Na nic innego nie licz. Po coś (???) ZTM to 410 stamtąd wyrzucił.

: 24 sty 2006, 12:49
autor: Rosa
Więc jeśli widzi że 410 jest pusciutkie to tym bardziej nie puści tamtędy ekspresa co 10 min.
Skąd by się mialy wziąść potoki do wypelnienia czegos takiego.

: 24 sty 2006, 15:02
autor: Ikarusomaniak
Rosa pisze:Więc jeśli widzi że 410 jest pusciutkie to tym bardziej nie puści tamtędy ekspresa co 10 min.
Skąd by się mialy wziąść potoki do wypelnienia czegos takiego.
Właśnie. I to jest najsłabszy punkt w/w koncepcji.
Poza tym z uporem maniaka powiem, że 507 MUSI być bezprzystankowe między RW a Afrykańską (jeżeli ma w ogóle stamtąd jechać). Inaczej będzie zadyma, bo ludzie lubią E-5 właśnie dlatego, że jest szybkie i nie zatrzymuje się nigdzie po drodze, więc z pewnością zaprotestują, jeżeli dostaną produkt o gorszych parametrach. I ja też :twisted: .

: 24 sty 2006, 21:17
autor: pawcio
Jeżeli chodzi o 410, to problemem nie są potoki (te były, co pokazywała poprzednia trasa i pokazuje zapełnienie rano na wyjeździe z Gocławia) tylko relacja miejsce przystanku - częstotliwość. Przy 15 minutach bardziej się opłaca wrócić do sprawdzonego schematu z przesiadką na Saskiej. Przy 10 minutach już niekoniecznie. Dojście i poczekanie na "kładce" (w wielce do tego niedogodnych warunkach) jest dodatkowym argumentem.
A 507 dobrze by było, gdyby tak miało. Trzeba tylko mocne kontrargumenty dla ZTMu i (przede wszystkim) Saskiej Kępy przygotować.

: 24 sty 2006, 22:17
autor: Rosa
pawcio pisze:Jeżeli chodzi o 410, to problemem nie są potoki (te były, co pokazywała poprzednia trasa i pokazuje zapełnienie rano na wyjeździe z Gocławia) tylko relacja miejsce przystanku - częstotliwość. .
Ale ludzie nie jeździli 410 tylko do Politechniki ale także na Marszalkowską.
Gdyby jedynym problemem 410 bylo zle umiejscowienie przystanku na TŁ to potoki Z Goclawia bylyby porownywalne do tych sprzed zmiany a tak nie jest.

: 25 sty 2006, 15:54
autor: pawcio
A moim zdaniem spora część ludzi opdpłynęła do przesiadki na Saską. Z przyzwyczajenia, a także z niskiej konkurencyjności czasowej nowego 410. Wcześniej na 410 przynajmniej 50% pasażerów wybierała przystanek Metro Politechnika. I tak wciąż jest rano.

: 25 sty 2006, 18:38
autor: Ikarusomaniak
Zobaczymy co się będzie działo po feriach. Ale nie liczę na jakieś rewolucyjne zmiany.
Poza tym naprawdę nie jestem przekonany, że to częstotliwość decyduje o zapełnieniu. Dosyć często jeżdżę na Gocław 410 i obserwuję co się dzieje na Politechnice... moim zdaniem zadziałało przede wszystkim przyzwyczajenie do przystanku, a nie częstotliwość. Ale jak macie możliwość przesymulować zapełnienie przy częstotliwości 10 min. , to chętnie się zapoznam z wynikami.

: 26 sty 2006, 12:39
autor: Szamot
pawcio pisze: A tak można by przy okazji spróbować ustawić synchronizację 111 i 509 na Os. Wilga.
Po co przesiadka na Gocławiu pomiędzy 111 i 509??

: 26 sty 2006, 12:45
autor: Kleszczu
pawcio pisze: 405 - podniesienie częstotliwości do 5-10/-/10//- (plus niemal całkowita synchronizacja z 517)


Jak się taki układ podoba?

To mi się bardzo podoba, bo obecnie synchronizacja z 517 jest bardziej niż tragiczna.

: 26 sty 2006, 13:03
autor: Jarek
Jaka znowu synchronizacja?! :|