Zjazdy do zajezdni w rozkładach

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 28025
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 sty 2014, 22:05

Akurat nie o to mi chodziło. :wink:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 sty 2014, 22:26

Domas pisze:
pawcio pisze:ZTM nie ma bladego pojęcia jakie są możliwości taborowe zajezdni ajentów[...]
Tak bardzo, że ITS dostał całki na 511, które zjeżdżają i włączają się od Białołęki-Ratusz. :)
ITS ma jedną zajezdnię i nie nocuje pokątnie pod domem kierowcy. Spróbuj powtórzyć operację z Grodziem.
Szeregowy_Równoległy pisze:Szczególnie, że w przypadku Mobilisu możliwości taborowe zajezdni są pochodną tego, co ZTM rzuci Mobilisowi do jeżdżenia.
Upchniesz wszystkie przeguby na Utracie nie zmieniając rozdysponowania pozostałego taboru?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 30 sty 2014, 22:27

pawcio pisze:ITS ma jedną zajezdnię i nie nocuje pokątnie pod domem kierowcy. Spróbuj powtórzyć operację z Grodziem.
Hm?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 sty 2014, 22:28

Powtórz sto razy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 30 sty 2014, 22:31

pawcio pisze:Powtórz sto razy.
Bez jaj, nie mówimy o tym, żeby każdy wóz zjeżdżał po trasie, ale tam gdzie to jest potrzebne i może być.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 sty 2014, 22:31

A nie wystarczy powtórzyć tyle razy, ile razy pasażerowie mogliby z tego skorzystać?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 sty 2014, 22:34

Z Regulskiej mieliby szansę. Tylko dokąd do cholery to zjeżdża?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 28025
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 sty 2014, 22:37

Domas pisze:
pawcio pisze:Powtórz sto razy.
Bez jaj, nie mówimy o tym, żeby każdy wóz zjeżdżał po trasie, ale tam gdzie to jest potrzebne i może być.
Tam gdzie jest potrzeba to trzeba wzmocnić linię, a już na pewno nie patrzeć się jak przewoźnikowi by było dobrze dojeżdżać i zjeżdżać, bo obawiam się, że w dojazdach na Klementowicką to nie ma dużego zapotrzebowania, kiedy większość brygad wyjeżdża/zjeżdża. :wink:

ashir
Posty: 28025
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 sty 2014, 22:40

pawcio pisze:Z Regulskiej mieliby szansę. Tylko dokąd do cholery to zjeżdża?
Dw. Zachodni albo Piastów? :-k

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 30 sty 2014, 22:42

Przypomniało mi się kolejne: dlaczego 010(B)/166 i 4/166 kończące odpowiednio o 17:50 i 18:35 na placu Hallera nie mogą zjeżdżać jako 170? Gwarantuję, że na odcinku między Wołomińską a dworcem Wileńskim znajdą się na to chętni.
ashir pisze:Tam gdzie jest potrzeba to trzeba wzmocnić linię, a już na pewno nie patrzeć się jak przewoźnikowi by było dobrze dojeżdżać i zjeżdżać, bo obawiam się, że w dojazdach na Klementowicką to nie ma dużego zapotrzebowania, kiedy większość brygad wyjeżdża/zjeżdża. :wink:
Widać, że kompletnie nie myślisz i ślepo patrzysz, gdzie wóz dojedzie, a nie o punktach między miejsce docelowym a startowym.

Walas
Posty: 17251
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 31 sty 2014, 3:26

ashir pisze:
pawcio pisze:Z Regulskiej mieliby szansę. Tylko dokąd do cholery to zjeżdża?
Dw. Zachodni albo Piastów? :-k
Nie Piastów a Pruszków.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

KamLU
Posty: 39
Rejestracja: 10 wrz 2012, 13:27

Post autor: KamLU » 02 lut 2014, 8:50

Czy ma ktoś może spis albo byłby wstanie zrobić taki spis tras dojazdowych i zjazdowych z poszczególnych zajezdni nie wpisanych w rozkłady jazdy (i ewentualnie czas przejazdu). Byłbym bardzo wdzięczny.

Półtorak
Posty: 297
Rejestracja: 31 lip 2013, 22:38
Lokalizacja: Warszawa Gierka

Post autor: Półtorak » 03 lut 2014, 18:46

Z tramwajowych (dwukierunkowo):
R1 > Koło: 28 (ok. 10 min.)
R2> Kawęczyńska: 3, 7 (ok. 1-2 min.) :)
R4 > Metro Młociny: 2, 17, 33 (ok. 2 min.)
R4 > Piaski: 22 (ok. 10 min.)
Kiedyś było więcej.
4bis Stalowa - Woronicza

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 03 lut 2014, 18:59

Półtorak pisze:Metro Młociny: 2
Akurat 2 na Metro Młociny z zajezdni jest wpisana w rozkład.

ashir
Posty: 28025
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 lut 2014, 19:05

Domas pisze:
Półtorak pisze:Metro Młociny: 2
Akurat 2 na Metro Młociny z zajezdni jest wpisana w rozkład.
Są też wszystkie wyjazdy na 17 i 33, ale już zjazdów niestety nie ma. Jedynie na 33 można poznać zjazdy po tym, że na inny przystanek zjeżdżają na pętli Metro Młociny. Podobnie jest z 22 na Piaskach. :wink:

ODPOWIEDZ