Pętle autobusowe i tramwajowe
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 sie 2010, 11:44
- aleksandrowiak
- Posty: 61
- Rejestracja: 20 sie 2009, 17:05
- Lokalizacja: Wawer-Aleksandrow
- Kontakt:
Szkoda, że nie istnieje możliwość wydłużenia przystanków na pętli Wiatraczna. Akwaria i cyklopy i tak się już nie mieszczą a jak 2 Swingi tam będą np na 26 to wjazd na drugie stanowisko od strony Grochowskiej dla 8 i 28 zablokują.
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
Większość pętli tramwajowych jest obecnie niedostosowana do potrzeb...Czotyk pisze:Szkoda, że nie istnieje możliwość wydłużenia przystanków na pętli Wiatraczna. Akwaria i cyklopy i tak się już nie mieszczą a jak 2 Swingi tam będą np na 26 to wjazd na drugie stanowisko od strony Grochowskiej dla 8 i 28 zablokują.
Dokładnie. Jeśli jadę 720, 722, 730 lub kursem skróconym 521 i chcę przesiąść się do tramwaju w kierunku Centrum to muszę przejść z jednego końca ronda (pętla autobusowa) na drugi (przystanek tramwajowy dla 9 i 24 w kierunku Centrum). Rozwiązaniem byłoby uruchomienie przystanku WIATRACZNA 03, ale autobusy chcące zawrócić blokowałyby wjazd na Trasę Łazienkowską.piotram pisze:To co jest teraz to koszmar przesiadkowy.
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/2,534690.html
480 kursów autobusów miejskich??? Czegoś nie wiem?Pętla autobusowa ZTM przy Dworcu Wschodnim powstanie po południowej stronie torów kolejowych PKP w rejonie ulic Lubelskiej, Skaryszewskiej i Bliskiej. Znajdą się na niej wygodne, zadaszone perony oraz budynek spedycji z pomieszczeniami socjalno-technicznymi, w którym będą m.in. kasy biletowe. Pętla zostanie przystosowana dla osób niepełnosprawnych a przy pawilonie zostaną zamontowane stojaki rowerowe.
Zmodernizowana pętla poprawi organizację komunikacji w tym rejonie a dzięki dogodnej lokalizacji przy Dworcu Wschodnim będzie pełniła rolę ważnego węzła przesiadkowego. Każdej doby obsłuży ok. 480 kursów autobusów miejskich.
Budowa ma rozpocząć się w czwartym kwartale 2011 roku a zakończyć w I kwartale 2012 r., przed rozpoczęciem Euro.
Co prawda to zdaje się ma być też dworzec PKS, ale w specyfikacji ZTM wyraźnie pisze o 480 autobusach miejskich w ciągu 16 godzin dnia (bez nocnych), w tym 40/h w godzinach szczytu. Co prawda w tym samym miejscu jest też o kursowaniu co 6 minut...
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... 2&i=97&l=1 załącznik 1.
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... 2&i=97&l=1 załącznik 1.