Pętle autobusowe i tramwajowe

Moderator: Wiliam

adrianwawer
Posty: 1
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:44

Post autor: adrianwawer » 24 sie 2010, 11:46

tak ale dawno dawno temu chyba w 2007 solaris u 15 wyprzedał solarisa u 18 bez problemow

Awatar użytkownika
aleksandrowiak
Posty: 61
Rejestracja: 20 sie 2009, 17:05
Lokalizacja: Wawer-Aleksandrow
Kontakt:

Post autor: aleksandrowiak » 24 sie 2010, 16:54

ta i co jeszcze według mnie petla powinna byc technicna a przystanki na podkowy

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 12 paź 2010, 21:58

Szkoda, że nie istnieje możliwość wydłużenia przystanków na pętli Wiatraczna. Akwaria i cyklopy i tak się już nie mieszczą a jak 2 Swingi tam będą np na 26 to wjazd na drugie stanowisko od strony Grochowskiej dla 8 i 28 zablokują.
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 15 paź 2010, 1:26

Czotyk pisze:Szkoda, że nie istnieje możliwość wydłużenia przystanków na pętli Wiatraczna. Akwaria i cyklopy i tak się już nie mieszczą a jak 2 Swingi tam będą np na 26 to wjazd na drugie stanowisko od strony Grochowskiej dla 8 i 28 zablokują.
Większość pętli tramwajowych jest obecnie niedostosowana do potrzeb...

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 15 paź 2010, 9:03

Wiatraczna to w ogóle powinna być mega węzłem przesiadkowym na samym środku powiększonego "jaja". To co jest teraz to koszmar przesiadkowy.

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 15 paź 2010, 18:41

piotram pisze:To co jest teraz to koszmar przesiadkowy.
Dokładnie. Jeśli jadę 720, 722, 730 lub kursem skróconym 521 i chcę przesiąść się do tramwaju w kierunku Centrum to muszę przejść z jednego końca ronda (pętla autobusowa) na drugi (przystanek tramwajowy dla 9 i 24 w kierunku Centrum). Rozwiązaniem byłoby uruchomienie przystanku WIATRACZNA 03, ale autobusy chcące zawrócić blokowałyby wjazd na Trasę Łazienkowską.
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 15 paź 2010, 19:11

E? Akurat z tych autobusów na 9 i 24 to masz świetną przesiadkę na Grochowskiej...

Awatar użytkownika
Czotyk
Posty: 2285
Rejestracja: 02 paź 2010, 23:03
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Czotyk » 19 paź 2010, 19:12

Kurde, racja #-o
Obrazek
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 01 lis 2010, 0:24

co z pętlą Pl. Hallera ?
dalej remont ?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 18 lis 2010, 9:40

http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/2,534690.html
Pętla autobusowa ZTM przy Dworcu Wschodnim powstanie po południowej stronie torów kolejowych PKP w rejonie ulic Lubelskiej, Skaryszewskiej i Bliskiej. Znajdą się na niej wygodne, zadaszone perony oraz budynek spedycji z pomieszczeniami socjalno-technicznymi, w którym będą m.in. kasy biletowe. Pętla zostanie przystosowana dla osób niepełnosprawnych a przy pawilonie zostaną zamontowane stojaki rowerowe.

Zmodernizowana pętla poprawi organizację komunikacji w tym rejonie a dzięki dogodnej lokalizacji przy Dworcu Wschodnim będzie pełniła rolę ważnego węzła przesiadkowego. Każdej doby obsłuży ok. 480 kursów autobusów miejskich.

Budowa ma rozpocząć się w czwartym kwartale 2011 roku a zakończyć w I kwartale 2012 r., przed rozpoczęciem Euro.
480 kursów autobusów miejskich??? Czegoś nie wiem?

Georg
Posty: 6297
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 lis 2010, 10:48

Jak wygląda "odnowiona" pętla Błota? Ktoś był i ma zdjęcia?

Flash8222
Posty: 7807
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 18 lis 2010, 10:55

Właśnie, już prawie pół roku na wjeździe na pętle Witolin są straszne zapadnięcia, gdzie łatwo przyrysować sobie Solarisa. Wypadałoby to wyrównać.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14825
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 18 lis 2010, 13:49

MichalJ pisze:480 kursów autobusów miejskich?
Chyba by musieli przerzucić wszystko z Kijowskiej plus coś z Wiatracznej jeszcze... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 18 lis 2010, 14:59

Co prawda to zdaje się ma być też dworzec PKS, ale w specyfikacji ZTM wyraźnie pisze o 480 autobusach miejskich w ciągu 16 godzin dnia (bez nocnych), w tym 40/h w godzinach szczytu. Co prawda w tym samym miejscu jest też o kursowaniu co 6 minut...
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... 2&i=97&l=1 załącznik 1.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 18 lis 2010, 15:40

Georg pisze:Jak wygląda "odnowiona" pętla Błota? Ktoś był i ma zdjęcia?
Ni ciekawego. Kostka bauma.

ODPOWIEDZ