Strona 10 z 23
: 25 paź 2009, 9:30
autor: kajo
Uwaga, uwaga, jakiś tydzień temu na linii L-3 jedna osoba stała:) co oznacza zapełnienie prawie maksymalne dla tych wozów (iveco) i oznacza 20 osób na pokładzie autobusu. Może był to jednostkowy przypadek, ale jednak:)
: 14 lis 2009, 20:14
autor: ashir
Jak z frekfencją na kursach odpłatnych Maximusa. Pytam z ciekawości. Bo ceny biletów są zabójcze.Jednorazowy 4 zł ,a miesięczny 120 zł.Handlarze to raczej nimi nie jeżdżą,tymbardziej klienci, skoro nawet 30-dniowy na 2 strefy kosztuje 116 zł,który daje możliwość podróżowania wszystkimi liniami ZTM.
: 14 lis 2009, 21:53
autor: Teokryt
Nie wiem bo sam unikam jak ognia
: 14 lis 2009, 21:57
autor: SławekM
ashir pisze:Jak z frekfencją na kursach odpłatnych Maximusa. Pytam z ciekawości. Bo ceny biletów są zabójcze.Jednorazowy 4 zł ,a miesięczny 120 zł.Handlarze to raczej nimi nie jeżdżą,tymbardziej klienci, skoro nawet 30-dniowy na 2 strefy kosztuje 116 zł,który daje możliwość podróżowania wszystkimi liniami ZTM.
To co piszę jest mało podglądowe, ale tego płatnego Maximusa mijam w piątki po 18:00 na Narutowiczu i wiezie 0-3 osoby...
: 15 lis 2009, 8:54
autor: ashir
Dzięki za odpowiedź. Pewnie zlikwidują kursy.Skoro nimi i tak nie jeździ.
: 16 lis 2009, 18:07
autor: Wolfchen
To resztę zrobią płatną i się skończy w ogóle etap dowozówek do Maximusa.
: 25 lis 2009, 14:14
autor: Bernard
Jak podało Radio Dla Ciebie w wiadomościach o 14 ZTM porozumiał się z KM Łomianki w sprawie wspólnego biletu, który obowiązywał będzie od nowego roku.
: 25 lis 2009, 14:38
autor: SławekM
Od nowego roku do Łomianek dojedziemy na miejskim bilecie
12:52 25.11.2009 / TVN Warszawa
ZTM planuje na początku 2010 roku rozszerzyć strefę obowiązywania wspólnego biletu. Komunikacja Miejska Łomianki ma honorować także bilety kodowane na karcie miejskiej.
- Do Łomianek dojedziemy na miejskim bilecie już od przyszłego roku - zapowiedział ZTM na konferencji prasowej poświęconej inwestycjom komunikacyjnym.
Zarządowi Transportu Miejskiego udało się porozumieć z łomiankowskim przewoźnikiem - Komunikacją Miejską Łomianki.
Więcej na ten temat w "Miejskim Reporterze" o godz. 16 i w Stolicy o 17:45.
Kasuj raz i jedź
Wspólny bilet na komunikację miejską i kolej oznacza tańszy dojazd dla mieszkańców podwarszawskich miejscowości. Nie muszą płacić oddzielnie za przejazd pod Warszawą i w strefie miejskiej. Po długich negocjacjach wszystkie inne gminy położone na trasach Kolei Mazowieckiej zgodziły się na dopłaty do biletu. W sumie skorzysta z niego około 400 tys. pasażerów wsiadających codziennie na 25 stacjach.
Stacje graniczne strefy wspólnego biletu to: Sulejówek Miłosna, Śródborów, Zalesie Górne, Pruszków, Płochocin, Chotomów, Nieporęt, Zagościniec i Opacz.
mz/roody
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1630448,0, ... omosc.html
: 25 lis 2009, 14:45
autor: Wolfchen
Ciekawe, czy tylko WKM, czy dobowe też...
: 04 gru 2009, 19:25
autor: Bernard
Wieliszew i Serock w trzeciej strefie
Stołeczny Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczyna negocjacje z blisko sześćdziesięcioma samorządami na temat poszerzenia zasięgu komunikacji aglomeracji warszawskiej.
Do obecnych dwóch stref biletowych ma dołączyć trzecia - w rezultacie na jednym bilecie ZTM będzie można się poruszać komunikacją publiczną na terenie niemal całego byłego województwa warszawskiego. Różnica między obecnymi liniami autobusowymi - mowa o kursach podmiejskich - będzie taka, że to gminy na bazie swojej komunikacji będą dowoziły pasażerów do najbliższych przystanków istnie-jących "siedemsetek" i "osiemsetek" bądź Kolei Mazowieckich, już działających w ramach wspólnego biletu. Takie rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić na kosztach utrzymania drogich linii podmiejskich, a dla pasażerów oznacza możliwość kupowa-nia jednego, zamiast kilku biletów na komunikację podmiejską.
Póki co w powiecie legionowskim druga strefa biletowa kończy się - w Niepo-ręcie. Wieliszew i Serock mają się znaleźć w strefie planowanej.
Inicjatywa wspólnego biletu, wprowadzona przez ZTM raptem rok temu, oka-zała się strzałem w dziesiątkę. Zarząd idzie za ciosem i rozszerza ofertę - już te-raz skazaną na sukces.
(wt)
http://www.gazetaecho.pl/cgi-bin/echo/e ... 09-12_04-7
: 04 gru 2009, 19:41
autor: SławekM
Tylko, że do tych "siedemsetek" i "osiemsetek" trzeba autobusów dokładać, a nie ma skąd...
: 09 gru 2009, 11:14
autor: SławekM
No i ZTM ogłosił przetarg na linie lesznowolskie na okres 01.01-31.12.2010
http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... 2&i=34&l=1
: 09 gru 2009, 13:59
autor: Bastian
SławekM pisze:Tylko, że do tych "siedemsetek" i "osiemsetek" trzeba autobusów dokładać, a nie ma skąd...
Jak będzie kasa, to i plan brygadowy można zwiększać.
: 22 gru 2009, 18:12
autor: SławekM
Łomianki w komunikacyjnej wspólnocie
Mieszkańcy Łomianek, którzy korzystają z biletów 30 dniowych Komunikacji Miejskiej Łomianki, już od marca 2010 roku będą mogli na ich podstawie podróżować także środkami komunikacji miejskiej organizowanej przez ZTM w Warszawie.
W tramwajach, autobusach, metrze oraz w pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej, honorowane będą zarówno bilety 30 dniowe imienne normalne jak i ulgowe, obowiązujące na trasie Łomianki – Warszawa oraz Czosnów – Warszawa. Ważne będą jednak tylko w granicach 1 strefy biletowej ZTM.
Na wprowadzeniu tego udogodnienia skorzystają również i mieszkańcy Warszawy, którzy – też tylko w granicach 1 strefy – na podstawie biletów ZTM (z wyłączeniem biletów czasowych), będą mogli korzystać z autobusów KMŁ.
Wielkość opłat, jakie z tego tytułu będzie ponosiła gmina Łomianki, będzie zależna od liczby sprzedanych biletów.
Dla mieszkańców gminy, którzy będą korzystali z tego rozwiązania, będzie to duża oszczędność. Teraz, żeby dojechać do Warszawy z Łomianek, muszą kupić bilet miesięczny, który kosztuje 74 zł. Za bilet 30 dniowy ZTM ważny w 1 strefie, muszą dodatkowo zapłacić 78 zł. Co daje kwotę 152 zł. O 6 zł więcej muszą za dwa bilety zapłacić pasażerowie dojeżdżający z Czosnowa. Bilety 30 dniowe KMŁ upoważniające również do korzystania z linii ZTM będą kosztowały 128 zł (na trasie Łomianki – Warszawa) i 136 zł (na trasie Czosnów – Warszawa). Pasażerowie zaoszczędzą więc (odpowiednio): 24 i 22 zł.
Nowe bilety KMŁ będą kodowane, w pierwszym okresie obowiązywania umowy na spersonalizowanej Warszawskiej Karcie Miejskiej. Docelowo, ich nośnikiem ma się stać osobista karta wyemitowana przez gminę Łomianki.
W celu umożliwienia pasażerom aktywacji biletów na kartach, w autobusach KMŁ zamontowane zostaną kasowniki współpracujące z systemem biletowym ZTM.
Już od początku 2010 roku, mieszkańcy Łomianek będą mogli wyrobić sobie w ZTM spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską upamiętniającą 20 rocznicę nadania Łomiankom praw miejskich.
http://www.ztm.waw.pl/informacje.php?i=110&c=98&l=1
: 22 gru 2009, 18:42
autor: person
Niby to wszystko jeden "Wspólny bilet", ale jednak ten ZTM-KMŁ jest znacznie inny, niż ZTM-KM-WKD. I weź teraz wytłumacz zwykłemu pasażerowi różnicę.
Ciekawe ile osób zostanie złapanych, bo będzie chciało jechać do Łomianek Ł-ką z biletem ZTM na obie strefy...
Mam nadzieję, że to wszystko tylko okres przejściowy (w celu policzenia ile osób będzie korzystać z oferty) i podobnie jak niegdysiejsza 5-złotowa dopłata do pociągów do Ursusa zniknie i ujednolici się z resztą...