Strona 10 z 27

: 13 mar 2010, 10:59
autor: Premo
Kasownik jednak swoje kosztuje. A w EN57 jeżdżących na S2 dewastacje kasowników są bardzo częste. Lecz nie można usprawiedliwić braku okleiny na jednostkach. Ludzie nadal mylą 14WE z Flirtami oraz wsiadają do kibli SKM z biletami KM

: 13 mar 2010, 12:05
autor: Michał W.
Uważasz, że skoro kasownik kosztuje x pieniążków i można go zniszczyć to słuszną koncepcją jest nie umieszczać kasowników w SKM?

: 13 mar 2010, 12:14
autor: Wolfchen
Glonojad pisze:Kierpoć będzie go przenosił przy zmianie czoła?
Zapewne chodzi o LDP i datownik konduktorski - czyli zestaw stosowany w KM :>

: 13 mar 2010, 13:04
autor: fik
Wolfchen pisze:
Glonojad pisze:Kierpoć będzie go przenosił przy zmianie czoła?
Zapewne chodzi o LDP i datownik konduktorski - czyli zestaw stosowany w KM :>
Nie wiem. Nam powiedziano, że będzie kasownik tylko u kierpocia, bo łatwiej podciągnąć zasilanie do służbówki (służbówek?) niż na cały skład, ale nie wykluczam, że będzie tak, jak piszesz.

: 13 mar 2010, 16:04
autor: Adam G.
fik pisze:
Wolfchen pisze:Zapewne chodzi o LDP i datownik konduktorski - czyli zestaw stosowany w KM :>
Nie wiem. Nam powiedziano, że będzie kasownik tylko u kierpocia, bo łatwiej podciągnąć zasilanie do służbówki (służbówek?) niż na cały skład, ale nie wykluczam, że będzie tak, jak piszesz.
Ja słyszałem od kogoś wyraźnie o jednym kasowniku na cały skład, no ale wtedy nie zawszy byłby on dostępny u kierownika pociągu... Może zamontują po dwa? Da się zmusić LDP do aktywowania karty miejskiej?

: 13 mar 2010, 16:42
autor: milosz
przeciez teraz mozna w kazdym pociagu u konduktora skasowac bilet lub aktywowac karte chyba. jak na stacji nie ma kasownika

: 13 mar 2010, 17:57
autor: Premo
Można aktywować każdy bilet od dobowego wzwyż. Bez względu na to czy kasownik na stacji jest

: 13 mar 2010, 18:06
autor: fik
Adam G. pisze:Ja słyszałem od kogoś wyraźnie o jednym kasowniku na cały skład, no ale wtedy nie zawszy byłby on dostępny u kierownika pociągu... Może zamontują po dwa? Da się zmusić LDP do aktywowania karty miejskiej?
W tych, co mają kierownicy KM - chyba tak.

: 13 mar 2010, 20:30
autor: Michał W.
fik pisze:(...) chyba tak.
bez 'chyba'

: 14 mar 2010, 0:26
autor: kulikowski
kilka lat temu to jednak "dało się" uruchomić od zera S-1 jako nowy środek transportu z pełnym wyposażeniem a teraz "nie da się" uruchomić kolejnej pełnowartościowej linii tylko jakąś namistkę bez kasowników, bez oznakowania i z błędnym numerem (pierwszy człon wg ZTM, drugi wg KM - naprawdę powinno być S-5) :arrow: teraz widać co jest warta obecna władza warszawska.

: 14 mar 2010, 0:31
autor: biedronp
.

: 14 mar 2010, 0:50
autor: Premo
kilka lat temu to jednak "dało się" uruchomić od zera S-1 jako nowy środek transportu z pełnym wyposażeniem
Ustawiając przetarg pod konkretnego wykonawcę.
kulikowski pisze:a teraz "nie da się" uruchomić kolejnej pełnowartościowej linii
O ile wiem przetarg na zakup taboru dla tej linii już rozstrzygnięto. To co teraz jest przedwyborczą prowizorką
z błędnym numerem
Równie dobrze może mieć numer 11500 i nie będzie żadnej różnicy
biedronp pisze:Jeszcze pół roku ZTM podawał taką trasę jako planowaną.
Planowano wiele rzeczy

: 14 mar 2010, 14:55
autor: MeWa
kulikowski pisze:ilka lat temu to jednak "dało się" uruchomić od zera S-1 jako nowy środek transportu z pełnym wyposażeniem
tak, linia S-1 do Falenicy to też była jedna wielka prowizorka...
biedronp pisze:Z jakich przyczyn SKM 9 nie dojeżdża do przystanku Warszawa-Wola?
brak miejsca.

: 14 mar 2010, 23:29
autor: kebe
Tak patrzac za okno stwierdzam, ze S-9 albo jutro bedzie wielkim sukcesem w postaci sprawnej alternatywy zakorkowanej Modlinskiej, albo wielka wpadką kolei zaatakowanej naglym atakiem zimy...

: 14 mar 2010, 23:38
autor: Premo
S9 w obecnej formie będzie sporym udogodnieniem dla pasażerów. Gorzej będzie gdy ten twór zniknie a na tory wyjadą pociągi z linii lotniskowej. Tak więc SKM pojedzie przez centrum a KM przez Gdański. Pasażer będzie musiał wybierać z którego dworca chce jechać. Co z tego że łącznie częstotliwość będzie 15 minut skoro i tak odstępy pomiędzy pociągami odjeżdżającymi z jednej stacji będą większe niż 30 min