Flixbus (d. PolskiBus)

Moderator: JacekM

Łukasz
Posty: 10706
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 paź 2012, 19:52

Kurs 17:45 z W-wy 10 minut spóźnienia w Kielcach (może 15? bo są podane tylko godziny odjazdu). Ale 100km/h to raczej na całej trasie nie wolno jechać.
ŁK

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 paź 2012, 20:23

Od 5 listopada 2012 roku linia P2 będzie skrócona do pętli Metro Młociny. :smile: Czy linię P11 czeka taki sam los? ;-)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 18 paź 2012, 20:55

Możliwe, że to nastąpi. Natomiast jestem ciekawy, co z Białymstokiem i Berlinem :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 18 paź 2012, 21:38

Wolfchen pisze:Możliwe, że to nastąpi. Natomiast jestem ciekawy, co z Białymstokiem i Berlinem :-k
A czemu niby Berlin?
Jak Berlin to trzeba by bylo przesuwac także Pragę bo do obu miast się jeździ przez Łódź.

Łukasz
Posty: 10706
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 paź 2012, 23:15

A to jakoś bardzo źle z tymi Młocinami? Z Centrum przynajmniej w dobrą stronę się jedzie, a jak będą korki, to i szybciej sporo. Jak ktoś metrem, to mu i tak wszystko jedno.

No tak tak, przesiadki.

[ Dodano: |18 Paź 2012|, 2012 23:16 ]
A, no i zastanawia mnie Olsztyn - on jeszcze został na pewno na Wilanowskiej.
ŁK

Awatar użytkownika
tomo
Posty: 101
Rejestracja: 29 gru 2005, 19:35
Lokalizacja: Ożarów Maz.

Post autor: tomo » 19 paź 2012, 14:50

Docelowo wszystkie linie wjeżdżające do Warszawy od północy (P1,P2,P11 i chyba także P8) powinny kończyć na Młocinach.
P3 i P4 zjeżdżające do Warszawy z A2 można by się zastanawiać gdzie dojadą łatwiej i szybciej czy na Młociny czy Wilanowską.
Całą resztę zostawić tak jak jest dzisiaj na Wilanowskiej.

W ten sposób ograniczymy do minimum czas jazdy przez Warszawę co przełoży się całkiem odczuwalnie na czas przejazdu całej trasy z miasta do miasta, a patrząc z punktu widzenia pasażera podróżującego najczęściej do/z centrum Warszawy czas i sposób dotarcia do/z jednego czy drugiego węzła PB są niemal identyczne, kwestia tego czy pojedziemy metrem w prawo czy w lewo.

Pozostaje do rozwiązania jedynie problem pasażerów przesiadkowych podróżujących w relacji północ-południe, ale akurat tutaj lepsze połączenie dwóch odległych od siebie punktów na mapie Warszawy niż 25-minutowa bezprzesiadkowa podróż metrem pod zakorkowanym miastem trudno sobie wyobrazić, dystans do pokonania na nogach z tobołkami od obu pętli do metra praktycznie zerowy.
Można ewentualnie pomyśleć nad zaoferowaniem przez PB jakiegoś wspólnego biletu umożliwiającego na podstawie biletu PB jednorazowy przejazd metrem, ale z drugiej strony chyba kupno biletu jednorazowego we własnym zakresie nie jest zadaniem skomplikowanym nawet dla średnio rozgarniętego podróżnika.


P.S. Ciekawi mnie czy PB myśli i podejmuje jakieś działania dla wprowadzenia podjazdów na lotnisko w Modlinie dla linii P1,P2 i P11, całość trasy wydłużyłaby się o jakieś 15 minut więc bardzo niewiele, no ale trzeba by zważyć wszystkie inne korzyści i straty jakie to rozwiązanie będzie za sobą niosło.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 19 paź 2012, 16:12

tomo pisze:Ciekawi mnie czy PB myśli i podejmuje jakieś działania dla wprowadzenia podjazdów na lotnisko w Modlinie dla linii P1,P2 i P11
Wnioski o to, co ciekawe, już kiedyś były, ale podobno PB nie jest zainteresowane. A szkoda, poprawiłby się dojazd do Bygdoszczy i Torunia najbliższych okolic, jak i Bydgoszczy i Torunia na lotnisko.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 19 paź 2012, 18:35

tomo pisze:P3 i P4 zjeżdżające do Warszawy z A2 można by się zastanawiać gdzie dojadą łatwiej i szybciej czy na Młociny czy Wilanowską.
Najszybciej to pewnie byłoby na Marymont...

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 paź 2012, 9:35

Właśnie, Marymont z dostępem przez Armii Krajowej byłoby znacznie wygodniejsze dla Ochoty i Bródna.

Tylko zapewne miejsca nie ma za bardzo.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 paź 2012, 14:25

Tylko na pętle na Marymoncie wjazd od strony Ochoty do łatwych nie należy :>
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7775
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 20 paź 2012, 14:30

Kleszczu pisze: Tylko na pętle na Marymoncie wjazd od strony Ochoty do łatwych nie należy :>
A co tam jest takiego problematycznego? Chyba jedynie skręt trójosiowcem z Żelazowskiej we Włościańską, ale chyba powinno się dać, skoro w drugą stronę dają radę :-k
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 paź 2012, 14:39

Brak skrętu w lewo z Włościańskiej na pętle (tzn. technicznie to jest do zrobienia ale chyba nikt na prośbę PB by tego nie zrobił ot tak...)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 20 paź 2012, 14:49

A kto Ci takich bajek naopowiadał? ;-) Jeszcze pięć minut temu był.
A poważnie to poranne włączenia z Redutowej tak właśnie wjeżdżają.

Na tą chwilę to bak miejsca na Marymoncie.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 paź 2012, 14:57

Plesim pisze:A kto Ci takich bajek naopowiadał? ;-) Jeszcze pięć minut temu był.
A poważnie to poranne włączenia z Redutowej tak właśnie wjeżdżają.
Byłem święcie przekonany, że tam jest ciągła i zakaz skrętu O-)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 20 paź 2012, 15:37

Dodam jeszcze, że jak oba typy autobusów PB wjechały na ORT to pokonały trudniejszy wjazd od tego na pętle.

ODPOWIEDZ