212 stoi 2-3 minuty na Żabie to i 176 może sobie tam stać. Zresztą ten pas rozbiegowy służy jedynie do wyprzedzania za światłami... Na przystanku staje tylko N14, N64 i KupcobusVilén pisze:Właściwie, to innych linii tam nie ma... za to problemem może być, że przystanek znajduje się pośrodku pasa rozbiegowego.MisiekK pisze: Czemu nie - inne linie nie muszą się tam zatrzymywać.
Most PĂłĹnocny - propozycje ZTM
Moderator: Wiliam
Z tym to akurat racja, tylko problem w tym, że w warszawskim ratuszu nadal siedzą wyznawcy drogowego gierkokatowicyzmu...Glonojad pisze:Pasy rozbiegowe na ulicach miejskich, do tego na skrzyżowaniach z całodobową (lub niemal całodobową) sygnalizcją świetlną to bzdurka postgierkowska.
No ale 212 to stoi na Wincentego, nie na Odrowąża.SławekM pisze: 212 stoi 2-3 minuty na Żabie to i 176 może sobie tam stać.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ale jakie inne autobusy na tej Odrowąża jeżdżą? IMHO miejsce na postój wyrównawczy nawet i równy połowie następstwa jest dobre. Choć niewykluczone, że wymaga zatwierdzenia nowego Projektu Organizacji Ruchu.
Choć jak już z tej Żaby ma jeździć, to niech to będzie przyzwoita linia lokalna co te 15 minut, nawet i na małych autobusach.
Choć jak już z tej Żaby ma jeździć, to niech to będzie przyzwoita linia lokalna co te 15 minut, nawet i na małych autobusach.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ciąg dalszy na temat 101. czyli przystanki:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/int2ka ... ir-wpk.jpg
Zatem jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to ...
http://radny.com.pl/dok2kadencja/int2ka ... ir-wpk.jpg
Zatem jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to ...
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Korowaj równolegle zdąży z progami i sprawa się skończy.tarantula01 pisze:Zatem jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to ...
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ale Marcin chce ich na Nowodworskiej:MisiekK pisze:Korowaj równolegle zdąży z progami i sprawa się skończy.tarantula01 pisze:Zatem jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to ...
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/000 ... orowaj.pdf
Zresztą:
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/000 ... orowaj.pdf
A wg mnie mieszkańcy chcą progów, bo one wyeliminują ciężarówki jadące z/od Piaskarza właśnie Nowodworską. Choć te "przyjazne autobusom", to chyba nie...
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Na to jeszcze poczekamy:
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/000 ... tumasz.pdf
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/000 ... tumasz.pdf
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Zawsze jeździłem tramwajem z Muranowa do Hożej, więc w starciu z metrem jako że nie mam tramwaju ani żadnej linii zastępczej w pożądanej relacji, przeżyłem szok kulturowy.person pisze:Toż to poranny standard. Na Ratuszu i tak jest nieco lepiej (z racji rotacji pasażerów) niż na GdańskimPiottr pisze:Czemu pytam? Bo dzisiaj na stacji Ratusz dwa pociągi metra w kierunku Centrum musiałem przepuścić, z racji braku miejsc.
Może warto by było rozważyć skrócenie co drugiego pociągu metra do pl. Wilsona, skoro metro w godzinie szczytu i tak kursuje co 3 minuty z powodu wydłużonej wymiany pasażerskiej... A tak by było co 2 minuty na odcinku centralnym (bo co drugi pociąg nie byłby meganaladowany) a na odcinku północnym co 4. Ale to przeczy idei "wepchania całej Białołęki do Metra na Młocinach"...
Metro nie może kursować częściej z powodu czasu wymiany pasażerów, która wynosi ponad minutę przy takim zapełnieniu i braku możliwości wysiadania bo przy drzwiach się kłębią oczekujący na wsiadanie. A może zatrudnienie "dopychaczy" których główną rolą byłoby dyscyplinowanie pasażerów blokujących wysiadanie rozwiązałoby problem?person pisze:A czy metro mogłoby już kursować częściej niż co 2'? Bo rozwiązaniem problemu nie jest skracanie kursów, tylko może być zwiększenie częstotliwości...
Myślę że to jest sprzężenie zwrotne w przeciwnym kierunku - jeździ za rzadko, bo nie wyrabia się czasowo z wymianą pasażerów. Pociąg nie może ruszyć ze stacji dopóki w poprzednim peronie coś stoi. Być może przejście na kabinówkę ułatwiłoby to, ale wtedy pociągi by stały w tunelu przed stacją i czekały.MichalJ pisze:Jak będzie jeździć częściej, to wysiadanie będzie szybsze.