Strona 93 z 168

Koordynacje rozkładów

: 28 mar 2014, 13:18
autor: bepe
Nie da się jakoś lepiej ustawić koordynacji na Kaliskiego w międzyszczycie? Wczoraj tuż po 13 potrzebowałem transportu z ZP Stare Bemowo na WAT. Spieszyło mi się, więc spacerek był wykluczony. Oferta była następująca:

Kod: Zaznacz cały

13:08: 154 » P+R Al.Krakowska (ostatni przystanek: P+R Al.Krakowska)
13:08: 122 » Os.Górczewska (ostatni przystanek: Os.Górczewska)
13:08: 320 » Groty (ostatni przystanek: Groty)
13:08: 20 » Żerań FSO (ostatni przystanek: Żerań FSO)
13:23: 122 » Os.Górczewska (ostatni przystanek: Os.Górczewska)
13:23: 20 » Żerań FSO (ostatni przystanek: Żerań FSO) 
Na 13:08 bym nie zdążył, bo 523 jechało opóźnione, 13.23 to za późno, bo na 14.00 musiałem wrócić pod Feminę. Ostatecznie udało się sprawę załatwić przesiadkami na Bemowie-Ratusz i Dywizjonu 303

Koordynacje rozkładów

: 28 mar 2014, 16:00
autor: snooker
Na Radiowej w międzyszczycie jest jeszcze lepiej 122+523 w stronę Powstańców 1-14, w stronę Kaliskiego 2-13... Na szczęście od wtorku to się zmieni.

Koordynacje rozkładów

: 28 mar 2014, 16:20
autor: Georg
Ale 122 z Górczewskiej ma często drobne opóźnienia (około 2 minuty), więc przyjeżdża trochę za 523.

Koordynacje rozkładów

: 28 mar 2014, 17:08
autor: snooker
To trochę to w większości przypadków przejeżdżanie jeden cykl świateł Powstańców/Radiowa po 523. W dalszym ciągu nie jest to zbyt przyjazne rozwiązanie.

Zresztą międzyszczytowa koordynacja 122+149 z Górczewskiej też jest fatalna (choć pewnie nie do zmiany przez Groty).

Koordynacje rozkładów

: 18 kwie 2014, 6:35
autor: Glonojad
Oczywiście, koordynacja tramwajów Aleje -> Towarowa typu 4-3-8, z czego 8 i 24 typu 3 - 12...

Koordynacje rozkładów

: 16 maja 2014, 22:54
autor: primoż
502+514+520+525 ZP Zamieniecka :arrow: Śródmieście
DP:

Kod: Zaznacz cały

20: [03] [06] [09] [11] [13] [23] [26] [33] [39] [41] [43] [46] [56] [58]
21: [06] [09] [11] [13] [25] [28] [38] [40] [43] [45] [58]
22: [08] [10] [13] [15] [28] [38] [40] [43] [45] [58]
23: [08]
DS:

Kod: Zaznacz cały

20: [03] [05] [08] [10] [18] [21] [28] [34] [38] [40] [44] [48] [58]
21: [04] [10] [13] [14] [28] [34] [40] [43] [44] [58]
22: [04] [10] [13] [14] [28] [34] [40] [43] [44] [58]
23: [04]
Nie dałoby się tego lepiej zorganizować? O ile przed 21:00 ładnie to wygląda, bo 520 jeździ co 10 min., to po tej godzinie wygląda to tak średnio...

Koordynacje rozkładów

: 16 maja 2014, 23:00
autor: Georg
Dziura w DP między 28, a 38 i w DS między 14, a 28 faktycznie robi wrażenie. A tam gdzieś nie dochodzi jakieś 525 z Ostrobramskiej do Centralnego jako nocna BWL-ka?

Koordynacje rozkładów

: 16 maja 2014, 23:07
autor: primoż
Georg pisze:Dziura w DP między 28, a 38(...)
Lepsza jest dziura między 15 a 28 oraz między 45 a 58 w DP.
Georg pisze:A tam gdzieś nie dochodzi jakieś 525 z Ostrobramskiej do Centralnego jako nocna BWL-ka?
Tak jak wcześniej pisałem, brałem rozkłady z ZP Zamieniecka, więc jeśli jest wykazana, to nic to nie daje, bo dalej są dziury.

Koordynacje rozkładów

: 17 maja 2014, 8:47
autor: pawcio
Dla koordynacji czerwonych na Ostrobramskiej katastrofą było zwiększenie częstotliwości 520. Do tego pociągi wymusiły sklejenie 502 i 514 w jednym kierunku i dupa zbita. Jak już pisałem nie jestem w stanie tego od dwóch lat rozwiązać.

Koordynacje rozkładów

: 17 maja 2014, 9:48
autor: Georg
A co mają 502 i 514 do pociągów? Wytłumacz mi, bo rozumiem. Zawsze zastanawiałem się, dlaczego 502 i 514 jadą do Politechniki razem.

Koordynacje rozkładów

: 17 maja 2014, 11:06
autor: Dantte
Akurat jeśli chodzi o 502 to też nie wiem, ale 514 jest niby skoordynowane na Rembertowie (4 minuty na przesiadkę - chociaż to chyba ledwo osiągalne...).

Koordynacje rozkładów

: 17 maja 2014, 11:17
autor: pawcio
514 jest spięte z pociągami w Rembertowie a bezpostojowośc 502 w Miłośnie wymusza stada w jednym kierunku.

Koordynacje rozkładów

: 17 maja 2014, 12:21
autor: fik
pawcio pisze:514 jest spięte z pociągami w Rembertowie
I dowóz do pociągów dla jednej jedynej Groszówki musi determinować rozkład na najważniejszym ciągu nieszynowym miasta? Ratunku.

(naprawdę nie mówię już o tym, że 173, 183 i 514 powinno się skomasować w jedną silną linię Wiatrak - Rembertów - Wola Grzybowska, zaraz się okaże, że każdy przystanek na Zapłowieczu musi bezpośrednio na RKS Orzeł)

Koordynacje rozkładów

: 17 maja 2014, 12:49
autor: pawcio
W bałagan rembertowsko-wesołowski nie wnikam. Zresztą widzę cień nadziei i na uporządkowanie Ostrobramskiej bez ruszania 502, tylko czasu i narzędzi nie wystarcza, by się tym porządnie zająć.

Koordynacje rozkładów

: 18 maja 2014, 10:30
autor: Bastian
fik pisze:
pawcio pisze:514 jest spięte z pociągami w Rembertowie
I dowóz do pociągów dla jednej jedynej Groszówki musi determinować rozkład na najważniejszym ciągu nieszynowym miasta? Ratunku.
Nie widzę w tym nic niezwykłego w sytuacji, gdy zarządzanie CAŁYM systemem polega na zaspokajaniu partykularnych interesów, nawet jeśli kosztem interesów globalnych.