Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 12 paź 2009, 15:45

To jak sobie wyobrażasz samo N35 (kursujące co godzinę) na Skoroszach i Starym Ursusie? I po co N85 na Traktorzystów nocą :shock:

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 12 paź 2009, 15:48

dzidek pisze:
Adam G. pisze:ale po co, jeśli jest N32? tłumy ludzi jeżdżące N43 nie byłyby raczej zadowolone.
Po to by w końcu dzielnica dostała połączenie wschód zachód którego na Ochocie brakuje!
Tobie brakuje, czy dzielnicy brakuje? :>
N32 można sobie dojechać do N01 i nim kontynuować podróż w takiej relacji. Wygięcie N43 to zupełnie bezsensowny zabieg, który w dodatku spowoduje że na Chomiczówce zamiast 5min postoju będzie tylko 1min - a o wyrobienie się w rozkładzie w DS na tej linii niełatwo.

[ Dodano: |12 Paź 2009|, 2009 15:49 ]
dzidek pisze:To jak sobie wyobrażasz samo N35 (kursujące co godzinę) na Skoroszach i Starym Ursusie? I po co N85 na Traktorzystów nocą :shock:
ja sobie nie wyobrażam. I dlatego właśnie taki układ nie zostanie. Żeby miał sens, N35 musiałoby jeździć co 30min, zaś N85 co 60 - i wtedy co godzinę przez pół trasy dwa autobusy jechałyby sobie razem :D
noidea

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 12 paź 2009, 15:52

A czekaj sobie prawie 30 min przystanku Sasanki na N01. :/ Jakby z N32 zapewniało dogodną przesiadkę w N01 to nie byłoby żadnego problemu.

I bardziej widzę potrzebę połączenia wschodniej części dzielnicy z zachodnią niż autobusu na Szczęśliwice gdzie jest 5 min na piechotę do Grójeckiej :-$

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 paź 2009, 16:20

dzidek pisze:niż autobusu na Szczęśliwice gdzie jest 5 min na piechotę do Grójeckiej :-$
Ze Żwirek też.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

reserved
Posty: 14642
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 12 paź 2009, 16:22

Oczywiście jeśli ktoś lubi biegać.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 12 paź 2009, 18:33

fik pisze:
dzidek pisze:niż autobusu na Szczęśliwice gdzie jest 5 min na piechotę do Grójeckiej :-$
Ze Żwirek też.
to chyba na wysokości Niemcewicza.
Oberek przez pętlę Szczęśliwice w drodze powrotnej byłby niepotrzebnym kręceniem trasy...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 12 paź 2009, 22:25

fik pisze:
dzidek pisze:niż autobusu na Szczęśliwice gdzie jest 5 min na piechotę do Grójeckiej :-$
Ze Żwirek też.
Rozumiem, że mówisz o Żwirkach przy Pomniku Lotnika? Ale co to ma w ogóle do propozycji nocnego na Szczęśliwice? :-k

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 12 paź 2009, 22:29

Adam G. pisze:ja sobie nie wyobrażam. I dlatego właśnie taki układ nie zostanie. Żeby miał sens, N35 musiałoby jeździć co 30min, zaś N85 co 60 - i wtedy co godzinę przez pół trasy dwa autobusy jechałyby sobie razem
Dlatego proponuję N35 co 30' a N85 przez BW1920. Tak naprawdę to razem jechałyby tylko Od DWC do Wawelskiej a później od RZS do Popularnej. To nie jest pół trasy! Obecna trasa N85 poprawiła nocną obsługę dla Nowych Włoch a przy okazji dla mieszkańców okolic Techników czy Sympatycznej, czyli rejonów które jak dotąd najbliższy nocny miały przy PKP Włochy lub na Mikołajskiej, ewentualnie N01 na Wałowickiej. Jednak z Przepiórki na Nowe Włochy jest o wiele bliżej.
Po drugie: trasa N85 i tak jest długa. Przy obecnej trasie czas przejazdu do Piastowa i Pruszkowa znacznie się skrócił.
Po trzecie: żeby zminimalizować ilość wspólnych odcinków z N35 proponowałem N85 przez Wojciechowskiego Keniga i Warszawską, czyli rozszerzenie strefy objętej nocną komunikacją o przystanki Wojciechowskiego i Bełzy.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 paź 2009, 22:32

dzidek pisze:Ale co to ma w ogóle do propozycji nocnego na Szczęśliwice? :-k
To, że twoje 'niezbędne' połączenie E-W wcale nie jest na Ochocie nikomu potrzebne.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 12 paź 2009, 22:35

fik pisze:
dzidek pisze:Ale co to ma w ogóle do propozycji nocnego na Szczęśliwice? :-k
To, że twoje 'niezbędne' połączenie E-W wcale nie jest na Ochocie nikomu potrzebne.
A myślisz, że twoje połączenie nocne na Białobrzeskiej by się komukolwiek przydało? :lol: Przypomnę, że z Grójeckiej do Białobrzeskiej masz 285 metrów. Chyba nocą można tyle pokonać? :D

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 paź 2009, 22:36

dzidek pisze:Przypomnę, że z Grójeckiej do Białobrzeskiej masz 285 metrów
Przypomnę, że mowa o obsłużeniu Szczęśliwic, w tym Drawskiej i okolic, a nie Białobrzeskiej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 12 paź 2009, 22:40

fik pisze:
dzidek pisze:Przypomnę, że z Grójeckiej do Białobrzeskiej masz 285 metrów
Przypomnę, że mowa o obsłużeniu Szczęśliwic, w tym Drawskiej i okolic, a nie Białobrzeskiej.
Przypomnę, że proponowałeś aby nocny jechał Wawelską, Białobrzeską, Opaczewską do Szczęśliwic. Tylko po co? :-k (pytanie o pogrubione)
Natomiast Drawska ma około 500 metrów do nocnych z Beresteckiej. To też bardzo daleko prawda?
Szybciej Włodarzewska powinna dostać nocny niż okolice Drawskiej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 paź 2009, 22:49

dzidek pisze:Tylko po co? :-k (pytanie o pogrubione)
Może po to, że na Białobrzeskiej są trzy ZP, które można obsłużyć bez strat w obsłudze innych przystanków. EOT.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 12 paź 2009, 22:51

fik pisze:
dzidek pisze:Tylko po co? :-k (pytanie o pogrubione)
Może po to, że na Białobrzeskiej są trzy ZP, które można obsłużyć bez strat w obsłudze innych przystanków. EOT.
No i mimo wszystko wiadomo o co chodzi , przepraszam o kogo chodzi hehe :D :-$
z mojej strony również EOT fiku :)

Awatar użytkownika
jajcys
Posty: 743
Rejestracja: 13 kwie 2008, 20:24
Lokalizacja: Saska/Stacja Krwiodawstwa

Post autor: jajcys » 12 paź 2009, 22:55

dzidek pisze:I bardziej widzę potrzebę połączenia wschodniej części dzielnicy z zachodnią niż autobusu na Szczęśliwice gdzie jest 5 min na piechotę do Grójeckiej :-$
Czy ty nigdy schlany nie wracałeś do domu autobusem? W przypadku przedawkowania etanolu 5 minut to wieki, a Szczęśliwice co 60 min powinny nocny mieć.

A 27zł za taksówkę ze Szczęśliwic do Ronda Waszyngtona to dużo.

PS sorry jeśli kogos urazilem ale komunikacja jest dla warszawiaków a nie miłośników, a warszawiacy imprezują.
Obrazek
M-1 507 509 N22+N72

ODPOWIEDZ