Komunikacja cmentarna
Moderator: Wiliam
Dlaczego 5?
C1, C6, 13 i 27.
C1, C6, 13 i 27.
Byłem pewien, że 11 będzie jeździć do pętli Nowe Bemowo. Chociażby po to, żeby odciążyć 26.
26 samo siebie odciąży za sprawą zasilenia.
Faktycznie. Węzeł Antoninów został otwarty pod koniec wakacji 2023.
www.km-lublin.strefa.pl - Zapraszam!
Moim zdaniem C56 bez sensu z podjazdem do bramy przy Matki Teresy z Kalkuty i mostem Grota-Roweckiego. Jechało mostem Północnym i było dobrze, teraz będzie się stało w korku od Pelcowizny do Os. Potok
RELOBUS A38 ESTRADY
#9947
#9947
- AdamKlocusky
- Posty: 667
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Jeden z pracowników Działu Organizacji Przewozów w podcaście „WTP od kuchni” wspominał, że C56 jeździło płynniej mostem Grota, dlatego też zdecydowano się utrzymać taką trasę. Brzmi to o tyle ciekawie, biorąc pod uwagę, że C56 ostatni raz tam gościło w 2011.
Oby było płynnie, ale moim zdaniem, będzie to miało mało wspólnego z płynną jazdą. Jeszcze jazdą do Matki Teresy, zawrotka i później skręt w lewo w Wyszogrodzką, no chyba gorszej trasy się nie dało wymyślećAdamKlocusky pisze: ↑24 paź 2024, 23:43Jeden z pracowników Działu Organizacji Przewozów w podcaście „WTP od kuchni” wspominał, że C56 jeździło płynniej mostem Grota, dlatego też zdecydowano się utrzymać taką trasę. Brzmi to o tyle ciekawie, biorąc pod uwagę, że C56 ostatni raz tam gościło w 2011.
RELOBUS A38 ESTRADY
#9947
#9947
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2024/10/2 ... 2024-cz-3/
A cóż to za niepewność w komunikacie?...
Postoje na linii 183 realizowane będą wyłącznie na krańcu WIATRACZNA.?????
...
No dojeżdżało, ale jednak z tej Chodeckiej to trzeba było kawałek podejść więc na plus, że w tym roku tą trasę wyginamy pod samo wejście, tak samo nawet ten podjazd do metra w jednym kierunku jest dobry, bo zawsze wracając z cmentarza jest dobry podjazd do metra, więc zdecydowanie zmiana na plus, pytanie tylko jak będzie z organizacją, żeby ludzie nie blokowali przejazdu pod bramą.
Moim zdaniem bardzo dobra zmiana, bo jednak tym C56, ilekroć nie jechałem, to zawsze pojedyncze osoby jeździły w porównaniu do C13, które bardzo często jeździło mocno napełnione. Tak samo z przystanków białołęckich zawsze wsiadały albo pojedyncze osoby, albo nikt..
Ja mówię o przystanku Cm. Bródnowski (Chodecka), a nie Chodecka. Przystanek był w miejscu ZP Balkonowa. C56 jeździło Budowlaną (obecną Matki Teresy z Kalkuty) dwukierunkowo, ale to były czasy kiedy na tej linii jeszcze jeździły Ikarusy. C56 ma gorszą frekwencję, ale też i gorszą częstotliwość (nie częściej niż co 5 minut) od C13 (co 2-3 minuty).ConecteM pisze: ↑25 paź 2024, 10:43No dojeżdżało, ale jednak z tej Chodeckiej to trzeba było kawałek podejść więc na plus, że w tym roku tą trasę wyginamy pod samo wejście, tak samo nawet ten podjazd do metra w jednym kierunku jest dobry, bo zawsze wracając z cmentarza jest dobry podjazd do metra, więc zdecydowanie zmiana na plus, pytanie tylko jak będzie z organizacją, żeby ludzie nie blokowali przejazdu pod bramą.
Moim zdaniem bardzo dobra zmiana, bo jednak tym C56, ilekroć nie jechałem, to zawsze pojedyncze osoby jeździły w porównaniu do C13, które bardzo często jeździło mocno napełnione. Tak samo z przystanków białołęckich zawsze wsiadały albo pojedyncze osoby, albo nikt..
Też niezbyt rozumiem tę jednokierunkowość. Bo jako dojazd do Starych i Wojskowych Powązek spoko, ale już powrót jest mało intuicyjny.
Na Krasińskiego robią rondo z Przasnyską. Nie ma sensu pchać autobusów w te korki.
Bez przesady. Pierwszego listopada? Oczywiście o ile nie będzie żadnych zdarzeń drogowych na S8.
Z jednej strony pogorszy się dojazd z Wólki na Białołękę, gdzie nie sięga 2/511, ale z drugiej dodatkowa linia z cmentarza Wawrzyszewskiego na Wólkę się nie zmarnuje.
Zdecydowanie na plus wydłużenie godzin kursowania C09 do 20! Tego chyba w zeszłym roku nie było? Zawsze mniejszy zawód tych, którzy wieczorem przyjechali na Wólkę.