Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 18 cze 2012, 13:32

Piottr pisze:Czemu pytam? Bo dzisiaj na stacji Ratusz dwa pociągi metra w kierunku Centrum musiałem przepuścić, z racji braku miejsc.
Myślę, że do czasu kiedy zostanie otwarty most dla tramwajów, to i Marszałkowska będzie otwarta. Bo to jest teraz jedyny problem.
person pisze:A czy metro mogłoby już kursować częściej niż co 2'? Bo rozwiązaniem problemu nie jest skracanie kursów, tylko może być zwiększenie częstotliwości...
Czym? Wozami technicznymi?

[ Dodano: Pon 18 Cze, 2012 ]
Piottr pisze:Pociąg nie może ruszyć ze stacji dopóki w poprzednim peronie coś stoi
Taka zasada nie obowiązuje. Obowiązują natomiast semafory.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 18 cze 2012, 13:42

MeWa pisze:
Piottr pisze:Pociąg nie może ruszyć ze stacji dopóki w poprzednim peronie coś stoi
Taka zasada nie obowiązuje. Obowiązują natomiast semafory.
W praktyce sprowadza się to do tego co w uproszczeniu napisałem, albowiem tylko na stacjach z rozjazdami mamy semafory przed i za peronem.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 18 cze 2012, 13:53

Piottr pisze:
MeWa pisze:Taka zasada nie obowiązuje. Obowiązują natomiast semafory.
W praktyce sprowadza się to do tego co w uproszczeniu napisałem, albowiem tylko na stacjach z rozjazdami mamy semafory przed i za peronem.
Nie tylko ;) Np. Ratusz w kierunku Kabat.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 18 cze 2012, 14:11

pawcio pisze:Na razie wahadełko do Młocin, bo na tyle wystarczy dwukierunków.
Niestety, chociaż mam nadzieję, że jak ruszą dostawy dwukierunków z nowego kontraktu, to będzie możliwość zrobienia drugiej linii, choćby do Marymontu (jednoperonowe przesiadki w 17). Bo na samą 17 to tych dwukierunków by było potrzeba całkiem sporo. :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 cze 2012, 14:17

Mimo wszystko liczę, że jednak ten Tarchomin kiedyś pojedzie dalej. 27 miesięcy to jednak sporo czasu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 18 cze 2012, 14:19

A propos (nie)jednoperonowych przesiadek: czy ktoś się przesiada 101->17?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8458
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 18 cze 2012, 23:55

MeWa pisze:Czym? Wozami technicznymi?
Przecież nie mówię, że już-teraz-natychmiast.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 cze 2012, 0:02

MichalJ pisze:A propos (nie)jednoperonowych przesiadek: czy ktoś się przesiada 101->17?
Patrząc na liczbę wysiadających w okolicach Marymonckiej, to możliwe, że parę osób tak jeździ, ale chyba musze kiedy po prostu wysiąść wcześniej i samemu zobaczyć (choć osobiście preferuję przesiadkę w tej relacji na Młocinach).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 19 cze 2012, 0:52

tarantula01 pisze:Zatem jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to ...
Wracając.... Czyli szykujemy 101 na solówki co 1' 30''? Albo skrzyżowanie Ordonówny/Odkryta i Dzierzgońska/Odkryta do przebudowy?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 19 cze 2012, 3:03

person pisze:
MeWa pisze:Czym? Wozami technicznymi?
Przecież nie mówię, że już-teraz-natychmiast.
Na pewno? Wiesz co mówisz? :D
czy metro mogłoby już kursować
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8458
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 19 cze 2012, 11:52

MeWa pisze:
person pisze: Przecież nie mówię, że już-teraz-natychmiast.
Na pewno? Wiesz co mówisz? :D
czy metro mogłoby już kursować
Hmm... paczę i paczę na to zdanie i wygląda mi na to, że jedno miałem na myśli, a drugie pisałem ;-)

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 19 cze 2012, 12:02

MisiekK pisze:
tarantula01 pisze:Zatem jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to ...
Wracając.... Czyli szykujemy 101 na solówki co 1' 30''? Albo skrzyżowanie Ordonówny/Odkryta i Dzierzgońska/Odkryta do przebudowy?
1'30" - czemu aż tak radykalnie, skoro teraz jeździ co 10' (900 miejsc/h)? Skrzyżowanie Dzierzgońska/Odkryta/Sprawna i tak pójdzie do przebudowy (trzeba zrobić normalne czterowlotowe, a nie dwa trójwlotowe przesunięte o 10 m względem siebie).
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 23 cze 2012, 0:50

Odpowiedź w sprawie 101:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... ta_ztm.jpg
Coś tu się nie zgadza, skoro w jedną stronę podaż jest inna niż w drugą. Chyba, ze pomiary zrobiono o różnych porach dnia.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 cze 2012, 14:10

Na pewno. Przeciwpotoki na osiedlach raczej badane nie są.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 cze 2012, 16:53

Zwłaszcza nie ma sensu badać przeciwpotoku na osiedlu z którego, jeśli wierzyć niektórym, wszyscy mieszkańcy wyjeżdżają w ciągu jednej szczytowej godziny i tak podaż miejsc w transporcie należy liczyć :>
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ