154 niech lepiej jeździ przez Dickensa, a część 167 może zastąpić 184 z oberkiem jak 186 (historycznie przecież 167 to Koło). Jak metro dojdzie do Górczewskiej, to trzymanie 167 będzie już totalnie bez sensu. Można jeszcze skręcić w drugą stronę 136 i zakończyć je na Mordorze, a jego trasą od Wołoskiej na Ursynów dać 138 (z Politechniki). Jest tam jeszcze poza tym 523.michael112 pisze:Z punktu widzenia projektowania układu dowozówkami, to mi pasuje pożenienie czerniakowskich końcówek 131 i 167, tworząc autobusową dowozówkę takiej oto postaci: SADYBA - Powsińska - Czerniakowska - Bartycka - SIEKIERKI-SANKTUARIUM.
167 to w ogóle może wylecieć po zakończeniu budowy tramwaju na Rakowieckiej, Bitwy i tunelu pod dw. Zachodnim, zostawiając jakieś zastępstwo na odcinku przejętym niedawno od 154 (paradoksalnie nie wiem czy nie warto by 154 wróciło wówczas na poprzednią trasę?).
A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
ŁK
-
- Posty: 3046
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Może coś na Redutowej się przyda za 167? (zakładając że te zniknie)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
201 pracujące dwustronnie to całkien zacna mysl, zwłaszcza, że z Koła pętla autobusowa w tym kierunku jest wyjątkowo takase (brak zbiorczego na wylocie N).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36879
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Bezskutecznie usiłuję zgadnąć, co masz na myśli. Co ma pętla na Kole wspólnego z 201? Jakiego przystanku zbiorczego? 197 i 201? Przecież jest.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26948
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A bo mi umknęło, że już do Księcia Janusza przedłużona. Ale to w sumie podobny kejs, bo ta zawrotka uliczna jest takase też (tam chyba nie ma czasu na postój wyrownawczy?).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36879
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Raczej skrócona. Przecież poprzednio jeździła na Znaną.
Mam też wrażenie, że na 201 niespecjalnie jest co wyrównywać. Natomiast knypki na dowozówce z metra... czasem oferują podróż, pardon le mot, na glonojada.
Mam też wrażenie, że na 201 niespecjalnie jest co wyrównywać. Natomiast knypki na dowozówce z metra... czasem oferują podróż, pardon le mot, na glonojada.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Dziś dopiero zauważyłem, jadąc 519... i co ciekawe kilka osób skorzystało... z tym że te pięćsetki w tym wydaniu tracą całkowicie charakter linii przyspieszonej, mijając trzy przystanki na trasie... Sensowniejsze byłoby całkowite uzwyklenie jednej z nich, najlepiej 501 a nie dodawanie wszystkim trzem tego przystanku.ashir pisze: ↑10 lis 2022, 13:47Dalszy ciąg spowalniania linii przyśpieszonych:
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/11/1 ... 1-519-522/
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Spokojnie, po otwarciu trasy tramwajowej tych linii już nie będzie.
Ale do otwarcia jeszcze przynajmniej kilkanaście miesięcy...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
501 to już dawno powinno być "uczernione" bo omija tylko dwa przystanki na całej trasie, a poza tym jest najkrótszą linią z trójki jadącej z ciągu Sobieskiego do Centrum.wincenty pisze: ↑06 gru 2022, 23:11Dziś dopiero zauważyłem, jadąc 519... i co ciekawe kilka osób skorzystało... z tym że te pięćsetki w tym wydaniu tracą całkowicie charakter linii przyspieszonej, mijając trzy przystanki na trasie... Sensowniejsze byłoby całkowite uzwyklenie jednej z nich, najlepiej 501 a nie dodawanie wszystkim trzem tego przystanku.
522 zniknie wraz z tramwajem, ale biorąc pod uwagę obecne tempo prac to najwcześniej za 3 lata, a 519 to nie wiadomo jaki ma pomysł ZTM na tą linię.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....