Wątpię, żeby były pieniądze i na to, i na to.Wolfchen pisze:No nie wiem.MeWa pisze:Czysta ekonomicnza potrzebność.
Komunikacja na Targówku
Moderator: Wiliam
Buspas na moscie grota moze bedzie jak wyremontuja/przebuduja most grota czyli 2014-2015.zaciszanin pisze:Po pierwsze ma być buspas na Moście Grota, a po drugie jakieś połączenie z Bródna Zachodniego przez Wislostrade na BUW i Tamke musi być, niezależnie od korków.
Najpewniej jednak go nie bedzie tak samo jak nie wiadomo co bedzie z trasa AK po przerobieniu jej na droge ekspresowa.
Kwestia wjazdow/wyjazdow z przystankow wlaczania sie do ruchu. Bardzo jestem ciekaw jak to rozwiaza (np przy os. potok).
Dlaczego musi byc bezposrednie przez korki w momencie kiedy beda lepsze alternatywy?
Po odpaleniu M2 118 bedzie wiekszym muchowozem niz aktualne jest nim na mokotowie.
Argumenty jakies sensowne plz.
Gdyby odpalono buspas na grocie totalnie by to dobilo wszystko wjezdzajace na niego z wislostrady (114 118 506).
@ emdg
185 po pierwsze nie ma i nie bedzie mialo w relacji na pln takiej konkurencji. Dokladniej nie bedzie mialo praktycznie zadnej sensownej.
Po drugie ucieka z wislostrady w krasinskiego czyli wczesniej. Nie zalicza mariensztatu.
Po trzecie ma sensowna trase z ktora nic nie trzeba robic tylko dorzucic tam troche taboru.
Ostatecznie jakby ktos mial fantazje mozna ja nawet podciagnac wariantowo do uksw na mlociny.
Zatoki na wysokosci dewajtis (na wislostradzie) czekaja
118 to linia na rok czy dwa potem do piachu (modernizacja grota + odpalenie mostu pln) albo spuszczenia znow na wydmuszke jak dzis.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jak dla mnie, to 185 ma jedną, podstawową wadę - jest największą przyczyną utrzymywania bezsensownego przystanku tramwajowego "MOST GDAŃSKI" w imię potencjalnych połączeń przesiadkowych.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ludzie mają korzystać z tego, co każe ZTM, czyli teoretyczne ideały.ness pisze:Kula w plot.
Z tego bezsensownego przystanku korzysta wiecej pasazerow niz z parku traugutta czy wyb. helskiego.
W tym momencie przy jezdzacym co 15 min (niby) 185 na przystanku pod mostem sterczy troche osob do przesiadki.
Warunki nie zachecaja ale ludzie chca z tego korzystac.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Polemizuję. 1 jeżdżę dość często i wiem, co się na tej linii dzieje.ness pisze:Kula w plot.
Z tego bezsensownego przystanku korzysta wiecej pasazerow niz z parku traugutta czy wyb. helskiego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie watpie ze jezdzisz, ale tez mi sie zdarza jedynka jezdzic (wieczor/ds).
W DP czesto wislostrada/slominskiego samochodem.
Przesiadka z trama w busa ma nawet nieglupie branie w DP.
Generalnie nie zaryzykowalbym twierdzenia ze most gdanski ma slabsze branie niz ktorys z tych 2 zp.
Imo jesli cos wylot to wlasnie tamte (i starzynski od strony zaby).
W DP czesto wislostrada/slominskiego samochodem.
Przesiadka z trama w busa ma nawet nieglupie branie w DP.
Generalnie nie zaryzykowalbym twierdzenia ze most gdanski ma slabsze branie niz ktorys z tych 2 zp.
Imo jesli cos wylot to wlasnie tamte (i starzynski od strony zaby).
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No cóż. W takim razie ewidentnie potrzebne byłyby jakieś pomiary - moim zdaniem wg frekwencji popularność ma się następująco: PARK > MOST GDAŃSKI > WYBRZEŻE. Wybrzeże dobija fakt, że ZOO cichaczem zamknęło tamtą bramę (bez żadnej informacji na wejściu od Ratuszowej, dranie) - przynajmniej w ładniejsze weekendy goście ogrodu by z niego korzystali.
Rondo Starzyńskiego Wschód do wycięcia bezwzględnie, ale pasażerowie zeń korzystają wbrew pozorom (nawet o 21.20 w niedzielę) - może być ciężko.
Rondo Starzyńskiego Wschód do wycięcia bezwzględnie, ale pasażerowie zeń korzystają wbrew pozorom (nawet o 21.20 w niedzielę) - może być ciężko.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Kurczę, ale skąd Ty chcesz do tego 185 przerzucać pasażerów? Pamiętam swoją drogą, jak na czas zamknięcia TK TGM wieścił, że 185 powinno być wzmacniane. Nic bardziej mylnego, za duże różnice w odległości. Ale pytam na wszelki wypadek, bo nie wiem skąd chcesz przerzucać - jeśli Bródno, to ja raczej pesymistycznie zapatruje się na pomysły pakowania pasażerów mogących korzystać z sieci tramwajowej do linii obsługującej najważniejszy w Warszawie ciąg dla korzystających z komunikacji indywidualnej.ness pisze:185 po pierwsze nie ma i nie bedzie mialo w relacji na pln takiej konkurencji. Dokladniej nie bedzie mialo praktycznie zadnej sensownej.
Modernizacja Grota oznaczałaby prędzej objazd (choć modernizacja wiaduktu na Andersa i zdjęcie 520 z Bielan nakazują myśleć, że mogę się mylić ) niż posłanie do piachu.ness pisze:118 to linia na rok czy dwa potem do piachu (modernizacja grota + odpalenie mostu pln) albo spuszczenia znow na wydmuszke jak dzis.
Tej drugiej, gdy już jej nie będzie na pewno.pawcio pisze:118 i 506 to nie pomoże.
Losy 118 będą w dużej mierze zależeć wcale nie tylko od Wileniaka, ale także od tego, w którą stronę pójdzie rozbudowa M2. Potok bródnowsko - studencki jest tu zrobiony tak, żeby jak najdłużej ze względu na potrzeby żaków był uniezależniony od metra, co tłumaczyłem wcześniej, pisząc jakie przydatne funkcje takie 118 może mieć.
Nie pomoże, Pawciu, 118 i 506, ale 112 czy 114 też raczej nie zbawi.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
Po umówieniu się z radnym/radną UD Targówek, krótkiej rozmowie i przekonaniu do swoich racji oraz podpisie urzędnika na kierowanej przez Ciebie prośbie:
Zarząd Transportu Miejskiego – Pion Przewozów
ul. Dzielna 78
01-029 Warszawa
Natomiast słowo "wymóc" nie bardzo mi się podoba. Na Targówku są organizowane spotkania dotyczące komunikacji, ale już nie pamiętam, kiedy odbędzie się następne, sprawdzaj ich stronę. W Urzędzie jakiś czas przed zebraniem możesz swoją prośbę zgłosić do porządku obrad, inaczej nikt Ci nie da zabrać głosu lub polemizować. Próbuj
Maila do ZTM-u zdecydowanie odradzam. Poczta i bez tego ma od cholery roboty.
Zarząd Transportu Miejskiego – Pion Przewozów
ul. Dzielna 78
01-029 Warszawa
Natomiast słowo "wymóc" nie bardzo mi się podoba. Na Targówku są organizowane spotkania dotyczące komunikacji, ale już nie pamiętam, kiedy odbędzie się następne, sprawdzaj ich stronę. W Urzędzie jakiś czas przed zebraniem możesz swoją prośbę zgłosić do porządku obrad, inaczej nikt Ci nie da zabrać głosu lub polemizować. Próbuj
Maila do ZTM-u zdecydowanie odradzam. Poczta i bez tego ma od cholery roboty.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
Acha. Więc ja to spróbuje załatwić przez Gminę Bemowo.Emdegger pisze:Po umówieniu się z radnym/radną UD Targówek, krótkiej rozmowie i przekonaniu do swoich racji oraz podpisie urzędnika na kierowanej przez Ciebie prośbie:
Zarząd Transportu Miejskiego – Pion Przewozów
ul. Dzielna 78
01-029 Warszawa
I jeszcze jedno pytnie. Jak jest z obciążeniem 406 na odcinku Dw. Gdański - Targówek Czy rzeczywiście ludzie, tak jak myślał ZTM, jeżdżą 160 z Metro Ratusz na Targówek, zamiast 406
Bo to co się dzieje na odcinku Dw. Gdański - Bemowo jest straszne.
Tylko, ze tworzymy takim sposobem kompletny bezsens pt. przesiadki na trzy przystanki...MeWa pisze:Wątpię, żeby były pieniądze i na to, i na to.
Ze sztandarowym przykładem P+R na PołczyńskiejŁukasz pisze:Ludzie mają korzystać z tego, co każe ZTM, czyli teoretyczne ideały.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
Nie ma sensu. Lepiej pisać o mocniejsze 122. Właściwe połączenie Dw. Gdańskiego z Bemowem zapewnia linia 28.8833 pisze:Do kogo należy pisać, by wymóc zwiększenie częśtotliwości i przedłużenie godzin kursowania na 406
W kontekście budowy II linii metra, raczej 406 do linii rozwijanych nie będzie się zaliczać.