![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jejku, Autosany byłyby fajniejsze w Warszawie niż te źle zaprojektowane Alpino... ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Czyli Libero w innej budzieAutobus Czerwon pisze:Jejku, Autosany byłyby fajniejsze w Warszawie niż te źle zaprojektowane Alpino...
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Znowu KEBABY!
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... locki.html
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... locki.html
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Tylko tyle, że największe szanse na przeguby ma EvoBus, a na solówki - Solaris.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Są 4 oferty na 12 metrowce (najtaniej Solaris, potem Solbusy, Mercedesy i sporo drożej Many) i dwie ofery na przeguby (Mercedes tańszy od Solarisa).
No i że teraz MZA wymaga alkolocki, które jak do tej pory nikogo nie przyłapały (co prawda to pytanie na inną dyskusję, ale pytanie do znawców, czy ryzykanci próbujący jazdy pod wpływem zdarzali się na tyle często, że te alkolocki mają sens?).
No i że teraz MZA wymaga alkolocki, które jak do tej pory nikogo nie przyłapały (co prawda to pytanie na inną dyskusję, ale pytanie do znawców, czy ryzykanci próbujący jazdy pod wpływem zdarzali się na tyle często, że te alkolocki mają sens?).
![Obrazek](https://i.imgur.com/HHh8NNE.png)
Nie tylko tyle, a na razie dostęp jest bezpłatny, bo z głównej strony.
Pod względem funkcjonalnym Sancity 9LE jest lepszy, ale to wibrowanie... MasakraAutobus Czerwon pisze:Jejku, Autosany byłyby fajniejsze w Warszawie niż te źle zaprojektowane Alpino...
![:-( :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
p.s. i jeszcze może Autosan by odżył, ale to marzenie ściętej głowy ehh
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Gdzieś słyszałem że to kwestia wyregulowania obrotów silnika, np. Scanie z PKS Grodzisk też strasznie wibrują, a w innych miastach się z tym w ogóle nie spotkałem. Proponuję EOTPod względem funkcjonalnym Sancity 9LE jest lepszy, ale to wibrowanie... Masakra
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Co do tego przetargu na nówki, to dziwi wysoka cena Solbusa i to że nie wystartowali z przegubem.
Chyba w PKS Grodzisk ostatnio był na testach Sancity 9LE z Euro 6. Jeździł na liniach ząbkowskich. Ciekawe jak wypadł?
Szkoda, że MAN tak wysoko się ceni.
A mnie to nie dziwi. Solbus zapewne nie dałby rady wyprodukować 60 przegubów w tym terminie.Autobus Czerwon pisze: Co do tego przetargu na nówki, to dziwi wysoka cena Solbusa i to że nie wystartowali z przegubem.
Mnie bardziej zastanawia to, że MAN złożył ofertę jedynie na solówki.
Jest już oficjalny komunikat MZA:
http://www.mza.waw.pl/aktualnosci.php?i=126&c=32&l=1
Jak podaje portal Transport-Publiczny.pl siedem 9-metrowych solarisów od Michalczewskiego ma jeździć we Wrocławiu i może stąd przy okazji chęć zakupu ich także do Warszawy. Szkoda jednak, że w stolicy o wszystkim może zdecydować aukcja elektroniczna. Czyli znów najważniejsza cena kosztem serwisowania wozów i wynagrodzenia dla kierowców - nikt rozsądny przecież nie będzie woził ludzi za grosze....MZ pisze:Również w Radomiu został właśnie ogłoszony 10-letni przetarg, w którym ITS prawdopodobnie będzie startował, więc gdyby wygrał i tu, i tu, to przy większym zamówieniu pojazdów od jednego producenta mógłby zapewne uzyskać jakiś korzystny rabat.
A raczej - przebitki na aukcji elektronicznej odbiją się na poziomie usług w sposób znaczący ![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43