Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
A tymczasem na zakupy wybrały się Miejskie Zakłady Autobusowe. Oto przetarg na 105 wozów (20*10m, 25*12m, 60*18m)
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
Dziwi mnie że nie dopuszczają układów 1-2-2-2 i 2-2-2-1 dla przegubowców oraz tego typu wariacji. Cóż czyli cd. dostaw 2011.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A za pół roku następny... czy jest na sali lekarz?alojz pisze:A tymczasem na zakupy wybrały się Miejskie Zakłady Autobusowe. Oto przetarg na 105 wozów (20*10m, 25*12m, 60*18m)
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE ... HTML&src=0
[ Dodano: |18 Lut 2012|, 2012 21:15 ]
A mnie nie dziwi. Te układy są po prostu złe dla pasażerów (no, powiedzmy, że 1 na przednim zwisie jeszcze by uszło, choć wówczas by się ZZ odezwały że kierowca nie ma własnego wejścia i gigakabiny...Filip7370 pisze:Dziwi mnie że nie dopuszczają układów 1-2-2-2 i 2-2-2-1 dla przegubowców oraz tego typu wariacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Więc jak takie autobusy zamówimy w przetargu, to będzie dla pasażera 0-2-2 i 0-2-2-2...JacekM pisze:De facto mamy przecież 1-2-2 i 1-2-2-2 ostatnimi czasy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Co byłoby przesadą. Dostępne dla ludzi 1-2-2 i 1-2-2-2 są rozwiązaniem optymalnym. Pasażerom nie szkodzi, kierowcy życie ułatwia - wszyscy zadowoleni.Glonojad pisze:Więc jak takie autobusy zamówimy w przetargu, to będzie dla pasażera 0-2-2 i 0-2-2-2...JacekM pisze:De facto mamy przecież 1-2-2 i 1-2-2-2 ostatnimi czasy.
Kawałek przedniego pomostu (razem z połówką drzwi) praktycznie od zawsze był w polskich warunkach wygrodzony (chociaż niektóre firmy jak Mercedes uparcie forsują swoją wizję odgrodzonego "łapą" przedniego pomostu, co potem trzeba przerabiać na zajezdni) i chyba żaden kierowca pojazdu bez pełnej kabiny, a z pełnymi drzwiami z przodu nie decyduje się otwierać całości, bo i po co?JacekM pisze:De facto mamy przecież 1-2-2 i 1-2-2-2 ostatnimi czasy.
Zaraz, zaraz, że niby cała para drzwi jest dla kierowcy?px33 pisze:Kawałek przedniego pomostu (razem z połówką drzwi) praktycznie od zawsze był w polskich warunkach wygrodzony (chociaż niektóre firmy jak Mercedes uparcie forsują swoją wizję odgrodzonego "łapą" przedniego pomostu, co potem trzeba przerabiać na zajezdni) i chyba żaden kierowca pojazdu bez pełnej kabiny, a z pełnymi drzwiami z przodu nie decyduje się otwierać całości, bo i po co?
-
- Posty: 1228
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Nie trzeba fachowego wyjaśnienia, wystarczy samemu zobaczyć - wibracje silnika, stosunkowo głośne i niezbyt miłe dla ucha brzmienie, tłukące drzwi już w 2 miesięcznych wozach które w dodatku zagrażają pasażerom. W kilkunastoletnich Ikarusach drzwi działają lepiej - więcej wymieniać nie trzeba. Nie lubię starych Manów ale nowe są o kilka klas przed Solarisem, szczególnie w kwestii napędu - silnik cichy o przyjemnym brzmieniu i przede wszystkim zero uciążliwych wibracji - jedynie turbo mogłoby być cichsze.