Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
Jeśli ktoś myślał, że wystarczy zostawić tylko numer....
https://radiokolor.pl/burmistrz-mokotow ... eszkancow/
https://radiokolor.pl/burmistrz-mokotow ... eszkancow/
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36880
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nikt nie myślał, ale trzeba było spróbować.
Ciekawe, co to będzie. Bo komu zabrać, żeby przywrócić?
Ciekawe, co to będzie. Bo komu zabrać, żeby przywrócić?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
W sumie nikomu nie trzeba nic zabierać...
519 tą samą liczbą brygad obskoczy trasę na Dw. Centralny co pół godziny, choć tym samym spadnie podaż w Al. Wilanowskiej z obecnej trasy.
A po dawnej trasie 131 puścić obecnego dziada 171 do Chelmskiej, no może z brygadę trzeba będzie dorzucić.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Wg mnie na Wilanowskiej zrobiło się nawet tego za dużo. Może brak 519 nikt nie zauważy.
W tym piśmie jest też mowa o tym, że dla 130 brakuje przystanku pomiędzy Idzikowskiego a Gołkowską. To akurat wydaje się trafny postulat. Nie mogą się skupić na tym a reszty olać ?
Jak chcesz na 3 brygadach objechać 519 na starej trasie?wincenty pisze: ↑29 lis 2024, 22:10W sumie nikomu nie trzeba nic zabierać...
519 tą samą liczbą brygad obskoczy trasę na Dw. Centralny co pół godziny, choć tym samym spadnie podaż w Al. Wilanowskiej z obecnej trasy.
A po dawnej trasie 131 puścić obecnego dziada 171 do Chelmskiej, no może z brygadę trzeba będzie dorzucić.
Zawsze mogą powiedzieć prawdę: że nie ma kasy na lursowanie autobusu wzdłuż trasy częstego tramwaju
W zasadzie dlaczego problem kosztów funkcjonowania w ogóle nie jest obecny w tych wszystkich debatach na temat funkcjonowania transportu publicznego?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36880
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Też bym to chciał wiedzieć.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
131 należy przywrócić i to z normalną częstotliwością, ale zrobić większy porządek na Wisłostradzie i Siekierkach. Resztę olać.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Z Wilanowskiej jest za dużo, jeżdżą puste. 519 to 3 brygady, na DWC były 4. Może faktycznie przywrócenie go tamże zatka buzie wszystkim biadolącym (dojazd do DWC byłby zapewniony z ciągu Wisłostrady, Sobieskiego i Gagarina) i chyba paradoksalnie miałoby więcej pasażerów, bo teraz notorycznie po ok. 5 osób w przegubach.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Wreszcie komunikacja między Starym Wilanowem a Wilanowską zaczęła jakoś sensownie wyglądać dzięki normalnej częstotliwości, ale wiadomo, że burmistrz tego nie widzi, bo woli linię bezpośrednią z centrum co pół godziny z opóźnieniami po kilkadziesiąt minut, o nią wszak głośniej krzyczą
131 zresztą też stało się super alternatywą w dojeździe do celów wzdłuż Wislostrady, imo to 171 załatwiłoby sprawę, gdyby puścić je od centrum śladem starego 131 do jakiejś Chełmskiej albo nawet Starych Siekierek.
Narzekania mieszkańców, o których ten gość pisze, były zresztą widoczne już po ogłoszeniu zmian przy okazji konsultacji, więc mam nadzieję, że ZTM z pełną świadomością wprowadził je w życie i jednak tak łatwo się nie wycofa. W dobie cięć nikomu nie potrzeba marnowania brygady na niepunktualne dziady co pół godziny.
131 zresztą też stało się super alternatywą w dojeździe do celów wzdłuż Wislostrady, imo to 171 załatwiłoby sprawę, gdyby puścić je od centrum śladem starego 131 do jakiejś Chełmskiej albo nawet Starych Siekierek.
Narzekania mieszkańców, o których ten gość pisze, były zresztą widoczne już po ogłoszeniu zmian przy okazji konsultacji, więc mam nadzieję, że ZTM z pełną świadomością wprowadził je w życie i jednak tak łatwo się nie wycofa. W dobie cięć nikomu nie potrzeba marnowania brygady na niepunktualne dziady co pół godziny.
Na lokalnych grupach pojawiają się pomysły żeby przedłużyć 519 z Metra Wilanowska do Dw. Centralnego po trasie 200.
A to nie powinno być w temacie "Humor"? Chociaż z 3 brygadami to akurat częstotliwość linii 200 by wyszła. Autobus co godzinę, godziwe postoje na obu krańcach. Linia dla desperatów.
171 niestety nie rozwiązuje problemu Dw.Centralnego. Gdyby chociaż jakiś tramwaj tam jeździł…wincenty pisze:W sumie nikomu nie trzeba nic zabierać...
519 tą samą liczbą brygad obskoczy trasę na Dw. Centralny co pół godziny, choć tym samym spadnie podaż w Al. Wilanowskiej z obecnej trasy.
A po dawnej trasie 131 puścić obecnego dziada 171 do Chelmskiej, no może z brygadę trzeba będzie dorzucić.
Można 519 przywrócić, połączyć ze starym 504. Co 40 minut chyba 3 brygady wystarczą.
ŁK