Strona 99 z 111

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 08 lis 2021, 13:55
autor: Flash8222
Od godzin wieczornych w czwartek do niedzieli włącznie, pierwsze linia metra będzie skrócona do odcinka Młociny - Gdański. Zaś linie zastępcze ZM1 oraz Z1 będą kursowały wyłącznie do Ratusza. To jakaś pomyłka czy celowe działanie?
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2021/11/05 ... i-mlociny/

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 08 lis 2021, 14:05
autor: ashir
Widocznie uznali, że wystarczy 71 (oraz 15). W tym przypadku to aż by się prosiło skorzystać ze starej pętli na Bonifraterskiej. Dziwne, że ZM1 nie puścili do Pl. Wilsona, Z-1 jako wzmocnienie mogło by zostać na obecnej trasie.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 08 lis 2021, 15:37
autor: bartoni722
Jakby co, to ZM1 zostało poprawione na Marymont. ;)

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 08 lis 2021, 15:38
autor: person
Taka istotna zmiana, a mapy lub schematu brak.
Ja osobiście pogubiłem się na etapie ZM1 i Z-1.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 08 lis 2021, 15:45
autor: ashir
Tym bardziej, że jest jeszcze wersja nocnego ZM1 na Młociny. :D

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 08 lis 2021, 18:11
autor: fraktal
bartoni722 pisze:
08 lis 2021, 15:37
Jakby co, to ZM1 zostało poprawione na Marymont. ;)
To dobrze, bo pasażerowie z niepełnosprawnością mieliby spore trudności. Na Gdańskim przesiadka dość skomplikowana, a 71 nie będzie miało pewnie wszystkich kursów niskopodłogowych. Na szczęście ktoś w porę skorygował tym razem.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 08 lis 2021, 23:37
autor: mkm101
person pisze:
08 lis 2021, 15:38
Taka istotna zmiana, a mapy lub schematu brak.
Ja osobiście pogubiłem się na etapie ZM1 i Z-1.
cytat z wtp.waw.pl
Ponadto w piątek, 12 listopada (...)
Składy linii 17 będą miały dodatkowe kursy na trasie: Twardowska – PKP Służewiec. Tego dnia tramwaje linii 17 i 18 (w godzinach szczytów) będą podjeżdżały na przystanki częściej niż normalnie.

Kolejne zmiany zostaną wprowadzone w dniach 13-14 listopada. Zawieszone zostanie kursowanie linii 14, a składy linii 17 będą jeździły z większą częstotliwością do pętli Winnica.
Łaskawcy.
W piątek rozkład sobotni (więc bez linii 41?) za to będą "dodatkowe kursy" - idę o zakład że będą to wydłużone kursy z MMarymont.
Ciekawe również na jakiej trasie będą te dodatkowe kursy zwiększające częstotliwość 17 w szczycie - z PDPS na MMarymont? na Twardowską? na Winnicę?

Sobota i niedziela też ciekawe - czy ta większa częstotliwość do Winnicy to tylko będą kursy wydłużone z MMarymont?

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 8:41
autor: pawcio
Pudło. 17 będzie jeździć co 7,5 do Winnicy a dodatkowo w szczycie będą kursy co 15 do Twardowskiej.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 10:44
autor: Glonojad
A 15 wciąż co dziadowskie 15?

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 10:49
autor: Paweł D.
Przy ponoć silnym 71 ta 15 będzie miała jakiekolwiek znaczenie?

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 11:21
autor: michael112
pawcio pisze:
09 lis 2021, 8:41
Pudło. 17 będzie jeździć co 7,5 do Winnicy a dodatkowo w szczycie będą kursy co 15 do Twardowskiej.
A 2-ka może będzie z tego powodu pocięta?

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 11:32
autor: bartoni722
Owszem.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 11:54
autor: wincenty
Paweł D. pisze:
09 lis 2021, 10:49
Przy ponoć silnym 71 ta 15 będzie miała jakiekolwiek znaczenie?
Szkoda uruchamiania tego 71, bo wszyscy będą i tak walili do autobusowego ZaMetra. Zupełnie bez sensu wyciąganie go aż na Marymont, skoro może krańcować przy Pl. Inwalidów, a główna pętla z dłuższymi postojami będzie zapewne tak jak zawsze na Kabatach.

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 12:27
autor: Paweł D.
Lepiej zrobić na bogato niż ściągnąć na siebie krytykę, że "komunikacja zastępcza nie dała rady"....

[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.

: 09 lis 2021, 13:33
autor: pawcio
wincenty pisze:
09 lis 2021, 11:54
Paweł D. pisze:
09 lis 2021, 10:49
Przy ponoć silnym 71 ta 15 będzie miała jakiekolwiek znaczenie?
Szkoda uruchamiania tego 71, bo wszyscy będą i tak walili do autobusowego ZaMetra. Zupełnie bez sensu wyciąganie go aż na Marymont, skoro może krańcować przy Pl. Inwalidów, a główna pętla z dłuższymi postojami będzie zapewne tak jak zawsze na Kabatach.
ZM1 poważne postoje będzie mieć na T4.