Strona 100 z 110
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 9:36
autor: Autobus Czerwon
519 przez Niepodległości nie rozwiązuje problemu Sobieskiego.
Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 10:03
autor: Łukasz
Autobus Czerwon pisze:519 przez Niepodległości nie rozwiązuje problemu Sobieskiego.
To najwyżej będą pisać jeszcze raz
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 11:46
autor: Bastian
Łukasz pisze: ↑30 lis 2024, 10:03
Autobus Czerwon pisze:519 przez Niepodległości nie rozwiązuje problemu Sobieskiego.
To najwyżej będą pisać jeszcze raz
To po co zmieniać teraz?
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 11:47
autor: Georg
Jakie są najważniejsze postulaty mieszkańców? Może jest sposób, żeby kilka spełnić tak, żeby nie demolować całego układu? Jak się ludziom choć trochę ustąpi to może i oni ustąpią.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 12:15
autor: ashir
Naiwny.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 12:32
autor: Georg
ashir pisze: ↑30 lis 2024, 12:15
Naiwny.
Można chociaż spróbować.
Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 13:01
autor: Łukasz
Georg pisze:Jakie są najważniejsze postulaty mieszkańców? Może jest sposób, żeby kilka spełnić tak, żeby nie demolować całego układu? Jak się ludziom choć trochę ustąpi to może i oni ustąpią.
Serio trzeba było zostawić to 519 co pół godziny przez Sadybę, zamiast kursów 131 do Wilanowa, to nawet taniej by chyba wyszło.
I pewnie tak się skończy (i zmniejszeniem 131 do 12 minut) w ramach jakiegoś kompromisu.
Btw, za 522 nie płaczą nawet
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 13:51
autor: Georg
Nie o to pytałem. Chodziło mi o to, jakie relacje powinny być przywrócone i w jakich godzinach. Nie o to, że trzeba zostawić wszystko jak było zanim się zmieniło. Swoją drogą uważam, że w ZTM zmiany są dobre, ale nie ma kogoś, kto umiałby to ludziom atrakcyjnie "sprzedać".
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 14:42
autor: Paweł D.
Na pewno przewija się motyw "raz zdobytego dojazdu na Centralny nie oddamy nigdy".
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 15:11
autor: Georg
Skąd i w jakich godzinach? Może wystarczy tylko w weekendy. Ktoś proponował zamianę końcówek 11 i 14.
Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 15:36
autor: Łukasz
Paweł D. pisze:Na pewno przewija się motyw "raz zdobytego dojazdu na Centralny nie oddamy nigdy".
Raczej: „istnieje przystanek startowy lub istnieje przystanek docelowy, z którego było połączenie, a nie ma tym samym środkiem transportu”
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 16:42
autor: Bywalec
W sytuacji kiedy oficjalne dane mówią, że 75 proc. pasażerów tramwajów wybiera 16 a tylko 25 proc. linię 14, myślę że ZTM nie powinien mieć oporów w zamianie końcówek 11 i 14 by spełnić postulat dojazdu do Centralnego zamiast uruchamiać autobusowy dubel szyny. Nie pyknie pomysł zamiany końcówek - trudno. 11 raczej mniejszych napełnień niż 14 by nie miało.
Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 17:26
autor: Łukasz
Bywalec pisze:W sytuacji kiedy oficjalne dane mówią, że 75 proc. pasażerów tramwajów wybiera 16 a tylko 25 proc. linię 14, myślę że ZTM nie powinien mieć oporów w zamianie końcówek 11 i 14 by spełnić postulat dojazdu do Centralnego zamiast uruchamiać autobusowy dubel szyny. Nie pyknie pomysł zamiany końcówek - trudno. 11 raczej mniejszych napełnień niż 14 by nie miało.
16 jeździ 2 razy częściej, co powoduje, że ten stosunek się robi 60/40 per kurs.
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 17:50
autor: Bastian
Bywalec pisze: ↑30 lis 2024, 16:42
W sytuacji kiedy oficjalne dane mówią, że 75 proc. pasażerów tramwajów wybiera 16 a tylko 25 proc. linię 14, myślę że ZTM nie powinien mieć oporów w zamianie końcówek 11 i 14 by spełnić postulat dojazdu do Centralnego
A jak wtedy Sielce podniosą protest o dojazd na Isengard, to co zrobisz?
Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu
: 30 lis 2024, 18:17
autor: Bywalec
Łukasz pisze: ↑30 lis 2024, 17:26
Bywalec pisze:W sytuacji kiedy oficjalne dane mówią, że 75 proc. pasażerów tramwajów wybiera 16 a tylko 25 proc. linię 14, myślę że ZTM nie powinien mieć oporów w zamianie końcówek 11 i 14 by spełnić postulat dojazdu do Centralnego zamiast uruchamiać autobusowy dubel szyny. Nie pyknie pomysł zamiany końcówek - trudno. 11 raczej mniejszych napełnień niż 14 by nie miało.
16 jeździ 2 razy częściej, co powoduje, że ten stosunek się robi 60/40 per kurs.
Wydaje mi się, że te proporcje są inne niż 60/40 (z matematycznego punktu widzenia raczej 67 do 33) i jakby tego nie liczyć wychodzi, że 14 analogicznie do częstotliwości jest mniej popularna jak 16.
Bastian pisze: ↑30 lis 2024, 17:50
A jak wtedy Sielce podniosą protest o dojazd na Isengard, to co zrobisz?
Sielce to przede wszystkim ledwie 2 przystanki odrębnej linii tramwajowej - dużo większy potencjał przewozowy jest na trasie do Wilanowa więc licząc dobro ogółu, lepiej dać autobus Sielcom niż mieszkańcom Wilanowa.