
Plany remontowe Tramwajów Warszawskich
Moderator: Wiliam
Po prostu w 2025, czyli nie wskazano terminu/pory roku 

Dropnął przetarg na remont Słomińskiego:
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 85714.html
Będą nowe tory od Babki do Gdańskiego, a perony Basenów wylądują po zachodniej stronie skrzyżowania (dzięki czemu ludzie będą mieć bliżej/jedne światła i wąski narożnik mniej do pokonania). Zamknięte ruchu od 30 czerwca do 28 września.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 85714.html
Będą nowe tory od Babki do Gdańskiego, a perony Basenów wylądują po zachodniej stronie skrzyżowania (dzięki czemu ludzie będą mieć bliżej/jedne światła i wąski narożnik mniej do pokonania). Zamknięte ruchu od 30 czerwca do 28 września.
A wiadukt koło Arkadii? On chyba jest pilniejszy.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 lip 2024, 22:36
Szkoda, że przy okazji nie powstanie naziemne przejście dla pieszych przy Dworcu Gdańskim.
Tylko pytanie, czy nie zrobią torów, a potem miasto nie będzie rozbierać całości.
ŁK
A o tym było już w jednym z wcześniej linkowanych artykułów. Wiadukt jest w dobrym stanie technicznym i nie jest wymagany remont.

Tylko po co? Obstawiam, że większość ruchu pieszego jest z <M> albo PKP do tramwajów/biurowców po drugiej stronie Słomińskiego. A jak wiadomo chcąc nie chcąc czy to z metra czy z PKP musisz i tak przejść przez przejście podziemne.Zacementowany pisze: ↑07 sty 2025, 18:49Szkoda, że przy okazji nie powstanie naziemne przejście dla pieszych przy Dworcu Gdańskim.
Znając życie - najwcześniej na tydzień przed takie szczegóły będą opublikowane 


Miałem na myśli czy będzie palenie pieniędzy dwukierunek do pl. Grunwaldzkiego, czy tylko autobusy 

Się bym spodziewał, że będzie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 28 lip 2024, 22:36
Wiem, że to mały procent ruchu, ale ułatwiłoby to przesiadki na wiadukt (np. z 1 na 116). I oczywiście byłaby to poprawa dostępności dla osób z trudnościami w poruszaniu.
Gdzie podziać te brygady tramwajowe z wiaduktu i skąd tyle autobusów wziąć, gdyby miało nie być…person pisze:Miałem na myśli czy będzie palenie pieniędzy dwukierunek do pl. Grunwaldzkiego, czy tylko autobusy
Jak dasz jakieś szczątkowe tramwaje co 8 minut na Bemowo (a nawet jedenastkę wyciągnąć) i co 8 na Tarchomin (tu pewnie nawet dwukierunkowa dwójka bardziej niż 17), to w zasadzie można zrobić zetkę przez wiadukt i tyle, a nie jeździć od Piasków po Marymont.
Tylko to się sporo dwukierunkow robi potrzebnych, bo jeszcze cała 16 będzie zapewne na jakimś BWL.
ŁK
Jest sprawdzone, oszczędne rozwiązanie autobusowe, które ZTM zastosował w weekendy przy zamknięciu Stawek. Pamiętasz jakie? 