Strona 2 z 7
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 26 lut 2019, 13:23
autor: Molo
Już teraz mam pewność Woronicza pojawi się na 339 i na...737:) Do tego jeszcze na 119 w DS.
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 26 lut 2019, 20:15
autor: stołecznynocnik
A kto będzie miał tę przyjemność przejąć najbardziej ciekawą linię w stolicy, czyli 900?
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 26 lut 2019, 20:24
autor: Alfik125p
stołecznynocnik pisze: ↑26 lut 2019, 20:15
A kto będzie miał tę przyjemność przejąć najbardziej ciekawą linię w stolicy, czyli 900?
Arriva.
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 26 lut 2019, 21:39
autor: SławekM
MilosnikKomunikacji pisze: ↑25 lut 2019, 15:42
fraktal pisze: ↑25 lut 2019, 13:29
Czyli na 203 i 205 będzie Arriva, czy jakaś niespodzianka?
164,
203,
205,
208,
264 i
N50 idą do Mobilisu;
161 i
225 do Arrivy;
130 i
204 na R-3 (ale to drugie na spółkę z R-4)
108 i
365 na R-1
Akurat na linii 204 zajezdnie Ostrobramska i Stalowa będą tylko w DP. W DŚ pozostaje Mobilis, co więcej w końcu przywracają 3/204.
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 26 lut 2019, 22:00
autor: wincenty
Molo pisze: ↑26 lut 2019, 13:23
Już teraz mam pewność Woronicza pojawi się na 339 i na...737:) Do tego jeszcze na 119 w DS.
Zgadza się. Na 10 m.
Za to sztywniaki z Woronicza przechodzą generalnie ze 165 na 193.
A na 173 na 3 brygady wraca Stalowa.
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 26 lut 2019, 23:15
autor: SławekM
Z innych zmian. 512 przez cały tydzień degradacja na pojazdy 12m.
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 27 lut 2019, 8:07
autor: MilosnikKomunikacji
A wtyki na 500 pewnie likwidacja?
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 27 lut 2019, 8:26
autor: Dantte
Niestety, brak wzmocnienia 412 lub 527 jest złym pomysłem. Połowa 500 wsiada zawsze przy Urzędzie i Zurominskiej (i dopycha ją do granic możliwości). Gilarska jest już daleko od strefy dojścia, szczególnie dla wieżowców przy Malborskiej i nowych bloków na wschód od Wincentego.
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 27 lut 2019, 8:56
autor: SławekM
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 27 lut 2019, 10:39
autor: marcelng313
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 28 lut 2019, 19:02
autor: marcelng313
Od Poniedziałku, Brygady 1,2,3 na 132 ze Stalowej będą obsługiwane przegubowcami
, R-4 obsłuży też popołudniowy dodatek 019 na 105
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 01 mar 2019, 10:01
autor: michael112
A jak przedstawia się ogólna (łączna) liczba brygad na sieci ZTM - nie spadła po tych zmianach?
Sorki, ale trudno się zorientować nie mając wykazu brygad sprzed i po zmianach, a na kilku liniach zmienił się rozkład jazdy.
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 01 mar 2019, 10:45
autor: Dantte
Na pewno ładnie poprzycinano godziny kursowania wielu brygad; 112 potrafiące jeździć co 10 minut do późnych godzin wieczornych ze zjazdami zostało przystrzyżone do 15. Na 169 wypadły zjazdy z rozkładu z Podgrodzia i jeździ nie dość, że co równe 30 minut od 22 zamiast dotychczasowych 10-20, to kończy kursowanie wcześniej o godzinę. Spodziewałbym się dołożenia brygady, ale to chyba nie nastąpiło. 134 także kończy wcześniej.
Za to 500 jeździ co 10 minut od 5 rano z Babki. O dziękuję ZTMie za priorytety
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 01 mar 2019, 11:52
autor: zxcvbnm
Nie oszukujmy się - w Warszawie brakuje około 300-400 dodatkowych brygad by wzmocnić częstotliwości wielu linii i 2 razy tyle kierowców... Budowa metra konsumuje niestety tyle środków finansowych.
Zmiany obsługowe - marzec 2019
: 01 mar 2019, 20:17
autor: bartoni722
Dantte pisze: ↑01 mar 2019, 10:45
Na pewno ładnie poprzycinano godziny kursowania wielu brygad; 112 potrafiące jeździć co 10 minut do późnych godzin wieczornych ze zjazdami zostało przystrzyżone do 15. Na 169 wypadły zjazdy z rozkładu z Podgrodzia i jeździ nie dość, że co równe 30 minut od 22 zamiast dotychczasowych 10-20, to kończy kursowanie wcześniej o godzinę. Spodziewałbym się dołożenia brygady, ale to chyba nie nastąpiło. 134 także kończy wcześniej.
Za to 500 jeździ co 10 minut od 5 rano z Babki. O dziękuję ZTMie za priorytety
Sugerujesz że przycięto godziny kursowania wielu brygad i to w znacznym stopniu, no więc sprawdzam co się tam zadziało. Na pierwszy ogień 169 i już pierwsza nieprawda. Twoje "równe 30 minut od 22" będzie wyglądało z Podgrodzia mniej-więcej tak, niezależnie od dnia tygodnia:
przy czym obecnie w DP jest podobnie. Wcześniejsze zakończenie kursowania jest tylko na odcinku Podgrodzie - Żaba na którym jest niezależnie od dnia tygodnia kursująca co 15 minut do 0:03 500. Dla odcinka Żaba - Wschodni ostatni kurs jest kilka minut później, ze Wschodniego - 10 minut wcześniej (i przyjeżdża na Podgrodzie o 23:47, porażające cięcie), ale na pewno nie ma tu mowy o godzinie. A, czemu nie wspomniałeś przy okazji cięcia 169 do 30 minut przy że np. z Żaby w stronę Podgrodzia takt 10-minutowy zamiast o 18:23 kończy się o 22:18? Faktycznie dużo brygad trzeba było z tej okazji poprzycinać. Co do 112: brak konkretów. Nie wiem o czym piszesz, gdybyś chociaż napisał o jaki przystanek Ci chodzi, jaki kierunek, cokolwiek. Bo szczyt załamujący się np. o 19 na Karolinie będzie trwać spokojnie jeszcze o 20 na Targówku. Zerknijmy zatem na kierunek, wydawałoby się, bardziej zgodny z potokiem, czyli powiedzmy Os. Potok
Marki. Było
Kod: Zaznacz cały
19 | 00 11 23 35 46 58
20 | 10 21 33 45 57
21 | 09 20 25s 30 42 54
22 | 06 18 30 42 54
23 | 04s 14 29s 44s
Będzie:
Kod: Zaznacz cały
19 | 05 15 25 35 45 55
20 | 06 16 25 35 47 59
21 | 11 22 33g 45 57g
22 | 09 21g 33 45g
23| 00g 15 30g 45g
Ale wiem, wiem, w drugą stronę w miejscu 10 minutowego taktu 12-minutowy zaczyna się 30 minut wcześniej niż obecnie a 15-minutowy zamiast 12-minutowego 45 minut wcześniej - jednak znowu nie ma mowy o ścinaniu z 10 na 15 ani o "mocnym skracaniu brygad". 134 to kolejna niefajna zagrywka, bo ostatni kurs jest 15 minut wcześniej z Marymontu, a z Olesina 12 minut wcześniej - przy czym na większości trasy później są kursy 132 o 23:13 i 23:43. Wygląda więc że tutaj też mnóstwo brygad ucięto. Mam nadzieję że takie generatory jak Jarzębinowa czy Tymotki przeżyją powrót do domu o 23:22 zamiast 38. Na 500 zaś rano z Podgrodzia nie zmienia się praktycznie nic zaś z Babki dołożono AŻ jeden kurs. Wieczorem jest lepiej bo 10-minutowy takt kończy się pół godziny później (22:37 zamiast 07). I to też jest oznaką mocnych cięć w czasie pracy
wielu brygad.