Strona 2 z 7

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 26 lut 2019, 13:23
autor: Molo
Już teraz mam pewność Woronicza pojawi się na 339 i na...737:) Do tego jeszcze na 119 w DS.

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 26 lut 2019, 20:15
autor: stołecznynocnik
A kto będzie miał tę przyjemność przejąć najbardziej ciekawą linię w stolicy, czyli 900?

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 26 lut 2019, 20:24
autor: Alfik125p
stołecznynocnik pisze:
26 lut 2019, 20:15
A kto będzie miał tę przyjemność przejąć najbardziej ciekawą linię w stolicy, czyli 900?
Arriva.

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 26 lut 2019, 21:39
autor: SławekM
MilosnikKomunikacji pisze:
25 lut 2019, 15:42
fraktal pisze:
25 lut 2019, 13:29
Czyli na 203 i 205 będzie Arriva, czy jakaś niespodzianka? :)
164, 203, 205, 208, 264 i N50 idą do Mobilisu;
161 i 225 do Arrivy;
130 i 204 na R-3 (ale to drugie na spółkę z R-4)
108 i 365 na R-1
Akurat na linii 204 zajezdnie Ostrobramska i Stalowa będą tylko w DP. W DŚ pozostaje Mobilis, co więcej w końcu przywracają 3/204.

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 26 lut 2019, 22:00
autor: wincenty
Molo pisze:
26 lut 2019, 13:23
Już teraz mam pewność Woronicza pojawi się na 339 i na...737:) Do tego jeszcze na 119 w DS.
Zgadza się. Na 10 m.
Za to sztywniaki z Woronicza przechodzą generalnie ze 165 na 193.
A na 173 na 3 brygady wraca Stalowa.

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 26 lut 2019, 23:15
autor: SławekM
Z innych zmian. 512 przez cały tydzień degradacja na pojazdy 12m.

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 27 lut 2019, 8:07
autor: MilosnikKomunikacji
A wtyki na 500 pewnie likwidacja? :(

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 27 lut 2019, 8:26
autor: Dantte
Niestety, brak wzmocnienia 412 lub 527 jest złym pomysłem. Połowa 500 wsiada zawsze przy Urzędzie i Zurominskiej (i dopycha ją do granic możliwości). Gilarska jest już daleko od strefy dojścia, szczególnie dla wieżowców przy Malborskiej i nowych bloków na wschód od Wincentego.

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 27 lut 2019, 8:56
autor: SławekM
MilosnikKomunikacji pisze:
27 lut 2019, 8:07
A wtyki na 500 pewnie likwidacja? :(
Tak, znikają

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 27 lut 2019, 10:39
autor: marcelng313

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 28 lut 2019, 19:02
autor: marcelng313
Od Poniedziałku, Brygady 1,2,3 na 132 ze Stalowej będą obsługiwane przegubowcami :), R-4 obsłuży też popołudniowy dodatek 019 na 105

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 01 mar 2019, 10:01
autor: michael112
A jak przedstawia się ogólna (łączna) liczba brygad na sieci ZTM - nie spadła po tych zmianach?
Sorki, ale trudno się zorientować nie mając wykazu brygad sprzed i po zmianach, a na kilku liniach zmienił się rozkład jazdy.

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 01 mar 2019, 10:45
autor: Dantte
Na pewno ładnie poprzycinano godziny kursowania wielu brygad; 112 potrafiące jeździć co 10 minut do późnych godzin wieczornych ze zjazdami zostało przystrzyżone do 15. Na 169 wypadły zjazdy z rozkładu z Podgrodzia i jeździ nie dość, że co równe 30 minut od 22 zamiast dotychczasowych 10-20, to kończy kursowanie wcześniej o godzinę. Spodziewałbym się dołożenia brygady, ale to chyba nie nastąpiło. 134 także kończy wcześniej.

Za to 500 jeździ co 10 minut od 5 rano z Babki. O dziękuję ZTMie za priorytety :lol:

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 01 mar 2019, 11:52
autor: zxcvbnm
Nie oszukujmy się - w Warszawie brakuje około 300-400 dodatkowych brygad by wzmocnić częstotliwości wielu linii i 2 razy tyle kierowców... Budowa metra konsumuje niestety tyle środków finansowych.

Zmiany obsługowe - marzec 2019

: 01 mar 2019, 20:17
autor: bartoni722
Dantte pisze:
01 mar 2019, 10:45
Na pewno ładnie poprzycinano godziny kursowania wielu brygad; 112 potrafiące jeździć co 10 minut do późnych godzin wieczornych ze zjazdami zostało przystrzyżone do 15. Na 169 wypadły zjazdy z rozkładu z Podgrodzia i jeździ nie dość, że co równe 30 minut od 22 zamiast dotychczasowych 10-20, to kończy kursowanie wcześniej o godzinę. Spodziewałbym się dołożenia brygady, ale to chyba nie nastąpiło. 134 także kończy wcześniej.

Za to 500 jeździ co 10 minut od 5 rano z Babki. O dziękuję ZTMie za priorytety :lol:
Sugerujesz że przycięto godziny kursowania wielu brygad i to w znacznym stopniu, no więc sprawdzam co się tam zadziało. Na pierwszy ogień 169 i już pierwsza nieprawda. Twoje "równe 30 minut od 22" będzie wyglądało z Podgrodzia mniej-więcej tak, niezależnie od dnia tygodnia:

Kod: Zaznacz cały

22 | 02  22  42
przy czym obecnie w DP jest podobnie. Wcześniejsze zakończenie kursowania jest tylko na odcinku Podgrodzie - Żaba na którym jest niezależnie od dnia tygodnia kursująca co 15 minut do 0:03 500. Dla odcinka Żaba - Wschodni ostatni kurs jest kilka minut później, ze Wschodniego - 10 minut wcześniej (i przyjeżdża na Podgrodzie o 23:47, porażające cięcie), ale na pewno nie ma tu mowy o godzinie. A, czemu nie wspomniałeś przy okazji cięcia 169 do 30 minut przy że np. z Żaby w stronę Podgrodzia takt 10-minutowy zamiast o 18:23 kończy się o 22:18? Faktycznie dużo brygad trzeba było z tej okazji poprzycinać. Co do 112: brak konkretów. Nie wiem o czym piszesz, gdybyś chociaż napisał o jaki przystanek Ci chodzi, jaki kierunek, cokolwiek. Bo szczyt załamujący się np. o 19 na Karolinie będzie trwać spokojnie jeszcze o 20 na Targówku. Zerknijmy zatem na kierunek, wydawałoby się, bardziej zgodny z potokiem, czyli powiedzmy Os. Potok -> Marki. Było

Kod: Zaznacz cały

 19 | 00  11  23  35  46  58
 20 | 10  21  33  45  57
 21 | 09  20  25s 30  42  54
 22 | 06  18  30  42  54
 23 | 04s 14  29s 44s 
Będzie:

Kod: Zaznacz cały

 
 19 | 05  15  25  35  45  55
 20 | 06  16  25  35  47  59
 21 | 11  22  33g 45  57g
 22 | 09  21g 33  45g
 23|  00g 15  30g 45g
Ale wiem, wiem, w drugą stronę w miejscu 10 minutowego taktu 12-minutowy zaczyna się 30 minut wcześniej niż obecnie a 15-minutowy zamiast 12-minutowego 45 minut wcześniej - jednak znowu nie ma mowy o ścinaniu z 10 na 15 ani o "mocnym skracaniu brygad". 134 to kolejna niefajna zagrywka, bo ostatni kurs jest 15 minut wcześniej z Marymontu, a z Olesina 12 minut wcześniej - przy czym na większości trasy później są kursy 132 o 23:13 i 23:43. Wygląda więc że tutaj też mnóstwo brygad ucięto. Mam nadzieję że takie generatory jak Jarzębinowa czy Tymotki przeżyją powrót do domu o 23:22 zamiast 38. Na 500 zaś rano z Podgrodzia nie zmienia się praktycznie nic zaś z Babki dołożono AŻ jeden kurs. Wieczorem jest lepiej bo 10-minutowy takt kończy się pół godziny później (22:37 zamiast 07). I to też jest oznaką mocnych cięć w czasie pracy wielu brygad.