Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2024

Moderator: Wiliam

michael112
Posty: 3018
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 22 kwie 2024, 12:21

Walas pisze:
20 kwie 2024, 13:04
reserved pisze:
20 kwie 2024, 13:01
Norwida to Norwida. Tam niewiele osób wsiadało. Bardziej mnie zastanawia jak teraz funkcjonują mieszkańcy z ZP Orzeszkowej. Tam coś dojeżdża lokalnego teraz?
Linia 62 GPA ma jakoś tam objazd .
No chyba jak na złość też im to zabrali.
https://www.facebook.com/gpa.grodzisk/p ... wetYmA6usl

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26917
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 kwie 2024, 8:17

mb112 pisze:
18 kwie 2024, 22:05
Dzisiaj miałem okazję jeździć objazdowe 717 i zastanawiam się jaki właściwie jest sens tego objazdu, traci się dużo czasu a sporą część trasy dubluje się 716. Nie wiem czy nie lepiej byłoby po prostu skrócić 717 gdzieś do granicy Piastowa z Pruszkowem (może kryterium uliczne AJ - Piastowska - Dolna - AJ) tak żeby obsługiwać całe aleje i gdzieś tam zrobić końcowy przystanek chociaż częściowo obsługujący południową część Piastowa oraz zrobić jakąś zastępczą dowozówkę łączącą obie części Piastowa.
Poza tym nie wiadomo co jest z przystankiem Jesionowa 01 (nawet to wpisałem w kartę) bo tak: w karcie, w sterowniku i na w rozkładzie na stronie ZTM go nie ma, ale właściwie nie wiadomo dlaczego miałby być zawieszony, bo normalnie się koło niego przejeżdża, zresztą na przystanku wcale nie jest przekreślone oznaczenie linii. Ja go raz obsłużyłem, bo jacyś ludzie machali, bo uznałem że to chyba pomyłka że go nie ma w rozpiskach. W komunikacie o objeździe też nic nie ma o zawieszeniu tego przystanku.
Chyba żartujesz. Całe lata brakowało mi tego rozwiązania - wspolny przystanek 716 i 717 w Warszawie, ah...

Poza tym nie zapominaj, że ZTM wysłał 716 objazdem pr,zez krzaczory pod kątem św Metra, więc takie 717 zaliczające (znów) duzo Ursusa może sie wręcz ludziom spodobać. Choc uważam, że powinno pojechać po prostu Nowolazurową.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 kwie 2024, 8:43

U mnie od czasu do czasu pojawiają się takie szalone pomysły, żeby parę 723/731 rozdzielić i jedno z nich puścić na Młociny. O ile same Młociny mają z punktu widzenia legionowskiej racji stanu sens, o tyle dzielenie tej oferty na pół i robienie dwóch dziadów... brrrr.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

man1956
Posty: 1673
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 23 kwie 2024, 12:42

Łukasz pisze:
19 kwie 2024, 15:11
222 jest skrócone do połowy Woronicza. Teraz to akurat wygląda tak, że przed tymczasowym wyplytowaniem ktoś postawił 2 słupki na prawym pasie. Jak będą stać na środkowym do skrętu na zakład, to już nikt nie przejedzie.

168 w lewo… Rozumiem, że nie dało się 168 i 222 zawracać przy rondzie Etiudy, a wycieczki po Samochodowej lepsze.
Słabe to rozwiązanie z wycieczkami 168 po Samochodowej. W takim samym stylu jak niegdysiejsze eskapady 159 do ronda Witosa/Czerniakowska. Objazdy przez Samochodową to co najmniej 5-6 min. na pusto. Tracą na tym przede wszystkim pacjenci szpitala na Spartańskiej i mieszkańcy pobliskich osiedli.

Moim zdaniem, zamiast kierować 168 od Wołoskiej w lewo, można by po dawnemu - w prawo, do przystanków Woronicza 06, Zajezdnia Woronicza, Maklakiewicza 02 (dla wysiadających). Dalej zawrotka na rondzie "Miś" i postój na Maklakiewicza 01.
Roboty na Spartańskiej mają potrwać do sierpnia, więc jest czas na korektę tej nietrafionej korekty.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7820
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 23 kwie 2024, 12:46

W sumie 168 też mogłoby zawracać przez zajezdnię. Jeździ w godzinach, gdy jest jeszcze na to miejsce.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

man1956
Posty: 1673
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 23 kwie 2024, 12:57

Masz 100 proc. racji. Zdaje się, że przez zajezdnię zawraca 222.

Walas
Posty: 17217
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 23 kwie 2024, 13:03

man1956 pisze:
23 kwie 2024, 12:57
Masz 100 proc. racji. Zdaje się, że przez zajezdnię zawraca 222.
Tak zgadza się
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 kwie 2024, 13:09

man1956 pisze:
Łukasz pisze:
19 kwie 2024, 15:11
222 jest skrócone do połowy Woronicza. Teraz to akurat wygląda tak, że przed tymczasowym wyplytowaniem ktoś postawił 2 słupki na prawym pasie. Jak będą stać na środkowym do skrętu na zakład, to już nikt nie przejedzie.

168 w lewo… Rozumiem, że nie dało się 168 i 222 zawracać przy rondzie Etiudy, a wycieczki po Samochodowej lepsze.
Słabe to rozwiązanie z wycieczkami 168 po Samochodowej. W takim samym stylu jak niegdysiejsze eskapady 159 do ronda Witosa/Czerniakowska. Objazdy przez Samochodową to co najmniej 5-6 min. na pusto. Tracą na tym przede wszystkim pacjenci szpitala na Spartańskiej i mieszkańcy pobliskich osiedli.

Moim zdaniem, zamiast kierować 168 od Wołoskiej w lewo, można by po dawnemu - w prawo, do przystanków Woronicza 06, Zajezdnia Woronicza, Maklakiewicza 02 (dla wysiadających). Dalej zawrotka na rondzie "Miś" i postój na Maklakiewicza 01.
Roboty na Spartańskiej mają potrwać do sierpnia, więc jest czas na korektę tej nietrafionej korekty.
W ogóle to większość (wszyscy?) próbują jeździć Garażową. A tam, pomijając skręt z Samochodowej, na który w normalnym ruchu nikt by się nie zgodził, jest mnóstwo parkujących do Biedronki, Pepco i lokalnych lokali.

Dodatkowo, 168 jeździ teraz przez cały szczyt w parze ze 138.
ŁK

man1956
Posty: 1673
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 23 kwie 2024, 13:39

A planowo to powinni jeździć do Domaniewskiej?

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 kwie 2024, 13:45

man1956 pisze:A planowo to powinni jeździć do Domaniewskiej?
Nie wiem. Tak na rozsądek to tak, chyba że ktoś mierzył ruch w niedzielę albo robił objazd palcem po mapie.
ŁK

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5405
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 24 kwie 2024, 23:02

Zamykają niedługo Idzikowskiego pomiędzy Sobieskiego i Witosa. Ale nie ma jeszcze informacji czy 148 pojedzie Beethovena, którą mają otworzyć, czy Powsińską i Bonifacego :-k .
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

mb112
Posty: 1140
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 25 kwie 2024, 9:24

A nie można prosto Witosa-Sikorskiego ? Najlepiej na stałe. Po co tak kombinować, już kiedyś to pisałem, tylko traci się przez to czas, na Stegnach jest pełno linii, chyba wszystkie nie zostaną po otwarciu tramwaju ? A dodatkowo wzdłuż Sikorskiego powstały nowe osiedla, były podobno narzekania, że za mało linii tam jest.

Autobus Czerwon
Posty: 4304
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 25 kwie 2024, 9:41

Dokładnie, przez Stegny może sobie pojechać 166 zamiast dublować 503 na tak długim odcinku.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25762
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 kwie 2024, 10:24

Na ile pamiętam wymiany pasażerskie przy al. Witosa z czasów, kiedy używałem 148 w dojeździe na studia, to to 148 na Powsińskiej i Św. Bonifacego spokojnie mogłoby wylądować na stałe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

man1956
Posty: 1673
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 25 kwie 2024, 10:30

TGM pisze:
24 kwie 2024, 23:02
Zamykają niedługo Idzikowskiego pomiędzy Sobieskiego i Witosa. Ale nie ma jeszcze informacji czy 148 pojedzie Beethovena, którą mają otworzyć, czy Powsińską i Bonifacego :-k .
Zamkną też niedługo wjazd w Dolną od strony Sobieskiego. Na kolejne objazdy trafią 119, 141 i 172.
W przypadku tych dwóch pierwszych linii trasa objazdowa jest łatwa do przewidzenia. Większy problem widzę ze 172,
bo ewentualny objazd przez Spacerową to chyba byłaby lekka przesada.

ODPOWIEDZ