Strona 2 z 6

Zmiany od marca 2025

: 24 lut 2025, 9:22
autor: adamrozbicki
AdamKlocusky pisze:
23 lut 2025, 23:57
Jest to tabor klasy MIDI mierzący od 8 do 10 metrów. W kontraktach ten typ taboru jest określany jako K-np-8-10m.
To wiem :) ale w Warszawie nie ma teraz taboru mniejszego niż 10 m więc po co to pisać?

Zmiany od marca 2025

: 24 lut 2025, 9:28
autor: pawcio
Tak jest opisany kod taboru w BusManie.

Zmiany od marca 2025

: 24 lut 2025, 9:51
autor: Flash8222
adamrozbicki pisze:
24 lut 2025, 9:22
AdamKlocusky pisze:
23 lut 2025, 23:57
Jest to tabor klasy MIDI mierzący od 8 do 10 metrów. W kontraktach ten typ taboru jest określany jako K-np-8-10m.
To wiem :) ale w Warszawie nie ma teraz taboru mniejszego niż 10 m więc po co to pisać?
Zapomniałeś o Otokarach?

Zmiany od marca 2025

: 24 lut 2025, 13:27
autor: adamrozbicki
Flash8222 pisze:
24 lut 2025, 9:51
adamrozbicki pisze:
24 lut 2025, 9:22


To wiem :) ale w Warszawie nie ma teraz taboru mniejszego niż 10 m więc po co to pisać?
Zapomniałeś o Otokarach?
No dobrze, poddaję się :)

Zmiany od marca 2025

: 24 lut 2025, 21:57
autor: mb112
Walas pisze:
24 lut 2025, 3:03
To na 107 będą promocje w postaci 12m albo i 18m bo R-2 nie wyrobi z planem na U10.
No właśnie, a 201, 208, 228 ma być oficjalnie na więcej niż 10m albo gdzieś przejść ? Bo jak nie, to R-2 będzie mieć 12-13 brygad na 10m mając 10 szt. SU10.

Zmiany od marca 2025

: 25 lut 2025, 10:01
autor: Glonojad
208p zdaje się może być na 12m - w przeciwieństwie do lewego, na którym Maxi mają problem z przejazdem z jezdni głównej na serwisówkę na zachód od salonu Reni.

Tyle, że o ile dobrze pamięam, 208P i L miały wspólne brygady przechodzące na Szczęśliwicach - nie wiem jak jest w nowym rozkładzie.

Zmiany od marca 2025

: 25 lut 2025, 10:47
autor: mb112
Jeżeli dobrze patrzę, to teraz tylko dodatki z Woronicza robią 208L.
Ale przejazdy z jezdni głównej na serwisówkę to tam są dwa i ten drugi jest szerszy, z tego co widziałem to raczej jeżdżą wszyscy tym drugim. I chyba 12m już się trafiało wcześniej też w DP, kiedy były łączone brygady L i P.

Zmiany od marca 2025

: 25 lut 2025, 11:37
autor: fraktal
mb112 pisze:
25 lut 2025, 10:47
Jeżeli dobrze patrzę, to teraz tylko dodatki z Woronicza robią 208L.
Ale przejazdy z jezdni głównej na serwisówkę to tam są dwa i ten drugi jest szerszy, z tego co widziałem to raczej jeżdżą wszyscy tym drugim. I chyba 12m już się trafiało wcześniej też w DP, kiedy były łączone brygady L i P.
Na 201 mogą jeździć pojazdy 12-metrowe z tego co pamiętam. Mnie bardziej ciekawi, jak pójdzie obsługa linii 178 elektrykami. ;)
Na 201 mogą jeździć pojazdy 12-metrowe z tego co pamiętam. Mnie bardziej ciekawi, jak pójdzie obsługa linii 178 elektrykami. ;)

Zmiany od marca 2025

: 25 lut 2025, 11:39
autor: fraktal
Bo Woronicza ma problem z elektrykami zazwyczaj.

Zmiany od marca 2025

: 25 lut 2025, 11:41
autor: Glonojad
mb112 pisze:
25 lut 2025, 10:47
Jeżeli dobrze patrzę, to teraz tylko dodatki z Woronicza robią 208L.
Ale przejazdy z jezdni głównej na serwisówkę to tam są dwa i ten drugi jest szerszy, z tego co widziałem to raczej jeżdżą wszyscy tym drugim. I chyba 12m już się trafiało wcześniej też w DP, kiedy były łączone brygady L i P.
Na 208P trafił się i przegub, natomiast co inne co się trafia, a co innego, co NR MZA twierdzi że przejechać może.

Tak samo na 228 rzekomo solówek puścić się nie da, jak chce ZTM, ale jak dyspozytor wypusci to zatrzymań nie ma.

Zmiany od marca 2025

: 25 lut 2025, 12:49
autor: Walas
Glonojad pisze:
25 lut 2025, 10:01
208p zdaje się może być na 12m - w przeciwieństwie do lewego, na którym Maxi mają problem z przejazdem z jezdni głównej na serwisówkę na zachód od salonu Reni.

Tyle, że o ile dobrze pamięam, 208P i L miały wspólne brygady przechodzące na Szczęśliwicach - nie wiem jak jest w nowym rozkładzie.
Jest 208/05 które robi najpierw kursy w lewo a od 19:28 w prawo
Glonojad pisze:
25 lut 2025, 11:41
Tak samo na 228 rzekomo solówek puścić się nie da, jak chce ZTM, ale jak dyspozytor wypusci to zatrzymań nie ma.
Praktycznie co weekend na 228 jeździ Scania lub MAN.

Zmiany od marca 2025

: 25 lut 2025, 20:28
autor: Warsopolis5253
mb112 pisze:
24 lut 2025, 21:57
Walas pisze:
24 lut 2025, 3:03
To na 107 będą promocje w postaci 12m albo i 18m bo R-2 nie wyrobi z planem na U10.
No właśnie, a 201, 208, 228 ma być oficjalnie na więcej niż 10m albo gdzieś przejść ? Bo jak nie, to R-2 będzie mieć 12-13 brygad na 10m mając 10 szt. SU10.
Na 201 12m nie jest niczym dziwnym (bardzo często widuje), tak samo jak na 228 (też się zdarzają 12m), a i na 107 pojawiają się 12m (youtongi ostatnio). Więc planowo jest tak, a w rzeczywistości wyślą to co będą mieli pod ręką, będą dzielić tak by na każdej z tych linii były 10-cio metrowce, ale będą też 12-stki

Zmiany od marca 2025

: 25 lut 2025, 20:34
autor: mb112
No ok, ja wiem, że w praktyce na tych liniach często się pojawia 12m, tylko pytanie czy to w ogóle formalnie może tak być żeby zajezdnia miała 12-13 brygad na 10m (teraz jest 9), mając tylko 10 szt. SU10?

Zmiany od marca 2025

: 26 lut 2025, 0:50
autor: konri
mb112 pisze:
25 lut 2025, 20:34
No ok, ja wiem, że w praktyce na tych liniach często się pojawia 12m, tylko pytanie czy to w ogóle formalnie może tak być żeby zajezdnia miała 12-13 brygad na 10m (teraz jest 9), mając tylko 10 szt. SU10?
Podobno Stalowa oddaje wozy 1045-1049.

Re: Zmiany od marca 2025

: 27 lut 2025, 21:25
autor: Łukasz
fraktal pisze:
mb112 pisze:
25 lut 2025, 10:47
Jeżeli dobrze patrzę, to teraz tylko dodatki z Woronicza robią 208L.
Ale przejazdy z jezdni głównej na serwisówkę to tam są dwa i ten drugi jest szerszy, z tego co widziałem to raczej jeżdżą wszyscy tym drugim. I chyba 12m już się trafiało wcześniej też w DP, kiedy były łączone brygady L i P.
Na 201 mogą jeździć pojazdy 12-metrowe z tego co pamiętam. Mnie bardziej ciekawi, jak pójdzie obsługa linii 178 elektrykami. ;)
Na 201 mogą jeździć pojazdy 12-metrowe z tego co pamiętam. Mnie bardziej ciekawi, jak pójdzie obsługa linii 178 elektrykami. ;)
Teraz każda brygada będzie miała wycieczkę na Konwiktorską którymś kursem?