Zmiany od marca 2025
: 24 lut 2025, 9:22
To wiemAdamKlocusky pisze: ↑23 lut 2025, 23:57Jest to tabor klasy MIDI mierzący od 8 do 10 metrów. W kontraktach ten typ taboru jest określany jako K-np-8-10m.

To wiemAdamKlocusky pisze: ↑23 lut 2025, 23:57Jest to tabor klasy MIDI mierzący od 8 do 10 metrów. W kontraktach ten typ taboru jest określany jako K-np-8-10m.
Zapomniałeś o Otokarach?adamrozbicki pisze: ↑24 lut 2025, 9:22To wiemAdamKlocusky pisze: ↑23 lut 2025, 23:57Jest to tabor klasy MIDI mierzący od 8 do 10 metrów. W kontraktach ten typ taboru jest określany jako K-np-8-10m.ale w Warszawie nie ma teraz taboru mniejszego niż 10 m więc po co to pisać?
No dobrze, poddaję sięFlash8222 pisze: ↑24 lut 2025, 9:51Zapomniałeś o Otokarach?adamrozbicki pisze: ↑24 lut 2025, 9:22
To wiemale w Warszawie nie ma teraz taboru mniejszego niż 10 m więc po co to pisać?
Na 201 mogą jeździć pojazdy 12-metrowe z tego co pamiętam. Mnie bardziej ciekawi, jak pójdzie obsługa linii 178 elektrykami.mb112 pisze: ↑25 lut 2025, 10:47Jeżeli dobrze patrzę, to teraz tylko dodatki z Woronicza robią 208L.
Ale przejazdy z jezdni głównej na serwisówkę to tam są dwa i ten drugi jest szerszy, z tego co widziałem to raczej jeżdżą wszyscy tym drugim. I chyba 12m już się trafiało wcześniej też w DP, kiedy były łączone brygady L i P.
Na 201 mogą jeździć pojazdy 12-metrowe z tego co pamiętam. Mnie bardziej ciekawi, jak pójdzie obsługa linii 178 elektrykami.
Na 208P trafił się i przegub, natomiast co inne co się trafia, a co innego, co NR MZA twierdzi że przejechać może.mb112 pisze: ↑25 lut 2025, 10:47Jeżeli dobrze patrzę, to teraz tylko dodatki z Woronicza robią 208L.
Ale przejazdy z jezdni głównej na serwisówkę to tam są dwa i ten drugi jest szerszy, z tego co widziałem to raczej jeżdżą wszyscy tym drugim. I chyba 12m już się trafiało wcześniej też w DP, kiedy były łączone brygady L i P.
Jest 208/05 które robi najpierw kursy w lewo a od 19:28 w prawoGlonojad pisze: ↑25 lut 2025, 10:01208p zdaje się może być na 12m - w przeciwieństwie do lewego, na którym Maxi mają problem z przejazdem z jezdni głównej na serwisówkę na zachód od salonu Reni.
Tyle, że o ile dobrze pamięam, 208P i L miały wspólne brygady przechodzące na Szczęśliwicach - nie wiem jak jest w nowym rozkładzie.
Praktycznie co weekend na 228 jeździ Scania lub MAN.
Na 201 12m nie jest niczym dziwnym (bardzo często widuje), tak samo jak na 228 (też się zdarzają 12m), a i na 107 pojawiają się 12m (youtongi ostatnio). Więc planowo jest tak, a w rzeczywistości wyślą to co będą mieli pod ręką, będą dzielić tak by na każdej z tych linii były 10-cio metrowce, ale będą też 12-stki
Teraz każda brygada będzie miała wycieczkę na Konwiktorską którymś kursem?fraktal pisze:Na 201 mogą jeździć pojazdy 12-metrowe z tego co pamiętam. Mnie bardziej ciekawi, jak pójdzie obsługa linii 178 elektrykami.mb112 pisze: ↑25 lut 2025, 10:47Jeżeli dobrze patrzę, to teraz tylko dodatki z Woronicza robią 208L.
Ale przejazdy z jezdni głównej na serwisówkę to tam są dwa i ten drugi jest szerszy, z tego co widziałem to raczej jeżdżą wszyscy tym drugim. I chyba 12m już się trafiało wcześniej też w DP, kiedy były łączone brygady L i P.
Na 201 mogą jeździć pojazdy 12-metrowe z tego co pamiętam. Mnie bardziej ciekawi, jak pójdzie obsługa linii 178 elektrykami.