Można tak powiedzieć:Bastian pisze:No tak, to stworzy rzeczywiście ciekawe perspektywy... A znasz jeszcze jakieś wawerskie "plany drogowe"?
budowa Nowozabielskiej od Kadetów do Stoczniowców,nie będzie wpadać bezpośrednio na rondo.[wraz z kolektorem W]
budowa Nowozabielskiej od Kadetów do Bronowskiej a następnie do Jeziorowej ,a ta do Wału.[wraz z budową kolektoraW].
budowa ulicy Nowobora od ronda śladem ulicy Stoczniowców,przecinać będzie Poprawną,do polnej drogi ,póżniej śladem tej drogi na południe,następnie od jeziorka po polach przecinać będzie Bronowską[między Traktem a Wodniaków.],następnie przecinać będzie Trakt,do Wiązanej,śladem Wiązanej do Trasy Mostu na Zaporze.
łącznik Nowobora -TOG.śladem polnej drogi.
budowa Trasy Olszynki Grochowskiej od Trasy Siekierkowskiej[podaje tylko w Wawrze] ,po polach Zastowskich do ulicy Wjazdowej,następnie odbicie do skrzyżowania Klimontowskiej/Trakt,znowu po polach do kanałku Wawerskiego,wzdłuż niego,przeciecie ulicy Lucerny przez Las,między Traktem a Węglarską,wzdłuż kanałku Zagoździańskiego,przeciecie Trasy Mostu Na Zaporze, ulic -Bronowskiej,Cylichowskiej,Borków,Borowieckiej,Przewodowej, Trasy Mostu Południowego,Bysławskiej,Werbenny i koniec.
Budowa ulicy Werbenny od Wału Miedzeszyńskiego do Patriotów tunel pod torami i wpad w ulice Brucknera.
budowa Wału Miedzeszyńskiego[GDDKiA] od ronda śladem obecnego Wału,nie wiem gdzie ma się zaczynać nowa ulica ,ale póżniej przecinać ma Bysławską,między osiedlami Rybaki a Nad Wisłą,[przez sam środek osiedli wolny teren],przecinać Podstołeczną śladami słupów średniego napięcia,następnie ma się kierować do Alei Nadwiślańskiej,przecinając Buraczaną Gryczaną, za Graniczną ma wpadać w Aleje Nadwiślańską i dalej,ale to już nie Wawer.
Będzie to obwodnica Błot[ostatnio zbierano podpisy na zgode Józefowa ,na spotkanie konsultacyjne dla mieszkańców Nowej Wsi i Błot.]
przebudowa Ogórkowej od Wału,a następnie budowa ulicy przedłużenia Ogórkowej na terenie Józefowa wzdłuż potoku, do Jeziora Łacha,Jeziora Łacha i dalej.
modernizacja ulicy Kadetów od szkoły do Wału ,wraz z budową nowej szerszej jezdni.
dokończenie budowy ciągu komunikacyjnego Mrówcza-Mozaikowa[kiedyś tutaj biegła Kolej Jabłonnowsko-Karczewska].
budowa Trasy Mostu na Zaporze[nie wiem dokładnie jak będzie przebiegać]
no i budowa ulicy Hermanowskiej.
Chyba już wszystko.
[ Dodano: 2006-05-30, 23:44 ]
Myśle że da rade,chociaż te tereny nie są mi do końca znane,więc nie gwarantuje.Piotrek pisze:A mam jeszcze pytanie do znawców Wawra, czy da się przejechać z Wesołej do Zbójnej Góry? Na mapie cienko zaznaczoną ulica Fabryczną, a potem Podmokłą?
Jest to chyba leśna droga[Podmokła] bez nawierzchni.
Uważaj szczególnie przy Dakowie,są tam jeziorka,jeśli można tak nazwać.
Droga jest wtedy troche pokręcona.
Byłem tam może z raz,dwa.
[ Dodano: 2006-05-30, 23:49 ]
Zapomniałem o mojej ulicy.
Kapitalny remont Traktu Lubelskiego od Płowieckiej do ronda na Wale Miedzeszyńskim.
Etapami od Płowieckiej do Lucerny,Lucerny-Zwoleńska,Zwoleńska-rondo.
Dzisiaj powinno być rozstrzygniecie na projekt budowy ulicy.[bo do 30 maja]