Komunikacja miejska w Wawrze

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 gru 2005, 18:24

305 ... Patriotow na ZBOJNA GORa
a 161 WIATRACZNA - Plowiecka - Patriotow - Panny Wodnej - Przewodowa ... - BLOTA
I odcinamy Zbójną Górę od autobusu w DSy. Spacerujcie sobie, maluczcy. ](*,).

A pchanie 161 [które notabene potrafi mieć bardzo ładną frekwencję] aż na Wiatraka jest bez sensu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

DjMc

Post autor: DjMc » 21 gru 2005, 18:44

mowie jakie byly juz projekty w ztmie poprostu
z tym 161 a tak wogoleto jakby 161 chociaz w swzczycie czesciej jezdzilo to i by frekwencja wieksza byla ;)

Krzysiek_S
Posty: 5133
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 21 gru 2005, 19:17

Propozycje dla puszczenia linii autobusowej na ciąg ulic Lucerny-Wąbrzeska-Kadetów.?
Moja propozycja:
www.gw.livenet.pl/ppk/forum/viewtopic.php?p=9135#9135

Awatar użytkownika
Nieciej
Posty: 78
Rejestracja: 16 gru 2005, 10:38
Lokalizacja: Ochota, Warszawa

Post autor: Nieciej » 21 gru 2005, 19:59

- 195 i 116 niech będzie nieco częściej, żeby nie kumulować zwiększania częstotliwości w jednej linii, bo niekoniecznie jest to potrzebne na drugim końcu trasy, a 303 też nie wszyscy jadą tylko na Hutę

- 303 Gocław - Konwiktorska lub pl. Piłsudskiego
Z tą Konwiktorską to bym się mocno zastanawiał (powietrze/muchy z Krakowskiego będzie woziło).
111 jeździ przecież dalej niż do Pl Piłsudskiego, więc o co chodzi z tym podobieństwem, przecież 303 to wspomaganie 111 (powinno mieć numer 311, 'ale rodziny' już dawno ZTM rozbił).

OT
Jak już przy Wawrze grzebiecie, to:

- 147 ZBÓJNA GÓRA - ... - Patriotów (jezdnia zach) - Zwoleńska ... Rondo Waszyngtona - Most Poniatowskiego - Al. Jerozolimskie - Nowy Świat - Pl TRZECH KRZYŻY

Na Wschodni jest na Wale 146 - dwie linie to przesada, przy okazji 147 dowiezie część chętnych z Gocławia w pobliże ścisłego centrum. Z Gocławia jest 509 do Zielenieckiej i dalej tramwaj na Wschodni (wszystkiego naraz mieć nie można). 147 nie będzie zastępowało 521 bo będzie zbyt skomplikowane. Dom Dziecka na Zbójnej będzie miał połączenie do wyboru: z przesiadką na 521 w Radości lub bezpośrednio trochę częstsze 147 w wiele miejsc, a nie tylko przesiadkę lub 161 do Falenicy przez opłotki Zagoździa z marną częstotliwością i prędkością (z tej Zbójnej w dzień najczęściej więcej ludzi wysiada w Radości niż z Zagoździa). Na Emilce/Centralnym mało miejsca, dlatego nie pcham aż tam tego 147, choć dla wielu może byłoby to lepsze.

- 161 Błota - ... - Panny Wodnej - Patriotów (jezdnia zach.) - Zwoleńska/Lucerny - Trakt Lubelski - Płowiecka - Czecha - Sejmikowa - Kaczeńca - Korkowa - Kościuszkowców - Czecha - Potockich - Skrzyneckiergo - STRUSIA (powrót Skrzyneckiego - Powszechna - wiadukt - Widoczna - Błękitna - Floriana)
Częstotliwość: 30 minut (zamiast obecnych 35-45), przyda się nieco bardziej niż 305, więc:

- 305 do natychmiastowej kasacji

Pozostaje problem Wiśniowej Góry, bo choć to wiocha z willami, to samo 359 w szczycie DP to może być za mało. Może podjazdy co drugiego 525 (125 już jest wystarczająco długa, a ten kawałek to tylko warunkowy przystanek i pętla) ? Oczywiście niechby podjeżdżały tylko gdy 359 nie kursuje.
LINIĘ OBSŁUGUJE
ZAKŁAD "PIASECZNO"
R-12

Maro D.
Posty: 238
Rejestracja: 14 gru 2005, 15:08
Lokalizacja: Gocławski Klan Samorządowy
Kontakt:

Post autor: Maro D. » 21 gru 2005, 20:34

Krzysztof Sokołowski pisze:Propozycje dla puszczenia linii autobusowej na ciąg ulic Lucerny-Wąbrzeska-Kadetów.?
Moja propozycja:
www.gw.livenet.pl/ppk/forum/viewtopic.php?p=9135#9135
Hmm...a może skierować tamtędy 147, tylko zamiast Kadetów dać Nowozabielską do Bora - Komorowskiego?

Lub ewentualnie 359 zamienić w linię typu 1xx, dać częściej i skierować poprostu tamtędy? Tylko tutaj chyba także przydałaby się Nowozabielska i nowym odcinkiem Trasy Siekierkowskiej?

Cytat dodany po połączeniu tematów, dla zachowania jasności.
(Bastian w zastępstwie)
Gocławska linia mikrobusowa:

211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz

Bo fantazja jest od tego O-)

Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 21 gru 2005, 21:37

Zdecydowanie przedłużyć 111 z Gocławia.
*

Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 23 gru 2005, 1:06

nie, od Lucerny przez Patriotów i Żegańską do CZD w Międzylesiu.
blisko jest.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8633
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 23 gru 2005, 9:52

Nieciej pisze:305 do natychmiastowej kasacji.
:arrow: Chyba to prędzej czy później czeka tę linię. Frekwencja (i to w godzinach szczytu) była na przykład wczoraj naprawdę porażająca - nie przekroczyła 10 osób.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 23 gru 2005, 10:10

tadeo pisze:nie, od Lucerny przez Patriotów i Żegańską do CZD w Międzylesiu.
blisko jest.
A w jaki sposob 111 miałaby się znaleźć na Lucerny, teleportacja?

Awatar użytkownika
Nieciej
Posty: 78
Rejestracja: 16 gru 2005, 10:38
Lokalizacja: Ochota, Warszawa

Post autor: Nieciej » 23 gru 2005, 12:38

MZ pisze:Chyba to prędzej czy później czeka tę linię. Frekwencja (i to w godzinach szczytu) była na przykład wczoraj naprawdę porażająca - nie przekroczyła 10 osób
Dlatego reszta tak, jak wcześniej pisałem. 161 wozi kilka_osób/kurs (z wyjątkiem 1-2 kursów rano i tyluż po południu) od 50 lat, jeśli naprawdę coś musi jeździć na tego Strusia (przychodnia + komisariat Policji), to właśnie 161, a nie nowa linia_bez_sensu, czyt. 305. 161 to linia dowozowa do PKP/521, dlatego trzeba by ją posłać przez Lucerny gdzie nic, poza samochodami nie jeździ. Przy okazji połączyłaby na stałe rozproszone części UD w Falenicy i na Trakcie Lubelskim (choć to i tak podobno ma być rozwiązane przez przeprowadzkę wszystkich części 'gdzieśtam' do nowego budynku).
Boję się tylko jednego: miesiąc po takim wydłużeniu rozlegną się głosy: 'szkoda brygad na to 161 - do kasacji', no i Zagoździowi i Lucerny zostanie piesza wędrówka do najbliższej większej ulicy.

Idąc dalej możnaby 147 puścić przez Mrówczą do Panny Wodnej i dotychczasową trasą 161 na Zbójną Gorę, jednak najpierw Mrówcza musiałaby być dokończona przed samą Zwoleńską (reszta, od Panny Wodnej do Lucerny, jest już OK, tylko ten kawałeczek po środku).

Ucałodziennienie 359 (np. przez połączenie z jakąś linią mokotowską) jako zastępstwo 147 na Wiśniowej Górze nie byłoby złe, gdyby tam była jakaś znacząca frekwencja. Ponieważ tam też są głównie muchy to wystarczy podjazd jakiejś linii z Międzylesia 2-3 razy na godzinę. Jak zbudują wreszcie tę drogę przez las do Starej Miłosnej, to nie będzie problemu wysłać tamtędy 525 do samej SM na stałe.

A może 142 w tym układzie nie do Aleksandrowa, tylko na Wiśniową lub Zbójną Górę? Ale na Trakcie za kościołem w Zeżniu by chyba szału dostali, więc nie da rady.Chyba że wschodnią jezdnią Patriotów od Falenicy do Izbickiej, ale to też by były tylko muchy i dubel 115 {głośno myślałem}.
LINIĘ OBSŁUGUJE
ZAKŁAD "PIASECZNO"
R-12

Krzysiek_S
Posty: 5133
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 23 gru 2005, 13:16

Nieciej pisze:Dlatego reszta tak, jak wcześniej pisałem. 161 wozi kilka_osób/kurs (z wyjątkiem 1-2 kursów rano i tyluż po południu) od 50 lat, jeśli naprawdę coś musi jeździć na tego Strusia (przychodnia + komisariat Policji), to właśnie 161, a nie nowa linia_bez_sensu, czyt. 305. 161 to linia dowozowa do PKP/521, dlatego trzeba by ją posłać przez Lucerny gdzie nic, poza samochodami nie jeździ. Przy okazji połączyłaby na stałe rozproszone części UD w Falenicy i na Trakcie Lubelskim (choć to i tak podobno ma być rozwiązane przez przeprowadzkę wszystkich części 'gdzieśtam' do nowego budynku).
Boję się tylko jednego: miesiąc po takim wydłużeniu rozlegną się głosy: 'szkoda brygad na to 161 - do kasacji', no i Zagoździowi i Lucerny zostanie piesza wędrówka do najbliższej większej ulicy.
Moim zdaniem pakowanie linii 305 czy 161 na Lucerny też nic nie da,linia na tej ulicy musiałaby jechać w kierunku Centrum lub Wiatracznej niekoniecznie do niej docierając,bo i inaczej frekwencja może by była tylko nieco lepsza niż na obecnym 305
Nieciej pisze:Ucałodziennienie 359 (np. przez połączenie z jakąś linią mokotowską) jako zastępstwo 147 na Wiśniowej Górze nie byłoby złe, gdyby tam była jakaś znacząca frekwencja. Ponieważ tam też są głównie muchy to wystarczy podjazd jakiejś linii z Międzylesia 2-3 razy na godzinę. Jak zbudują wreszcie tę drogę przez las do Starej Miłosnej, to nie będzie problemu wysłać tamtędy 525 do samej SM na stałe.
A może powrót starego 147[częstotliwość ]w połączeniu z 359 ,ale od Ronda Waszyngtona przejazd przez Most.
Ludzie z nowych osiedli przy Wale chcą mieć lepsze połączenie z Centrum,ale zarówno z okolicami Ronda Waszyngtona,można to połączyć w jedno.
A linie 142 na całym odcinku Traktu Lubelskego to bym raczej nie ruszał ,bo od początku ulicy Trakt Lubelski taka linia istniała na tym ciągu i ludzie nieodadzą ją, np z samym słabym 702.

Awatar użytkownika
Nieciej
Posty: 78
Rejestracja: 16 gru 2005, 10:38
Lokalizacja: Ochota, Warszawa

Post autor: Nieciej » 23 gru 2005, 14:59

Krzysztof Sokołowski pisze:Moim zdaniem pakowanie linii 305 czy 161 na Lucerny też nic nie da,linia na tej ulicy musiałaby jechać w kierunku Centrum lub Wiatracznej niekoniecznie do niej docierając,bo i inaczej frekwencja może by była tylko nieco lepsza niż na obecnym 305
No oszałamiającej frekwencji to się nie spodziewam, jednak lepiej żeby była jedna linia całotygodniowa, zamiast dwóch, w tym jednej tylko powszedniej. Na 161 zresztą frekwencji nie było, nie ma i nie będzie - taka już tej linii uroda. Wysyłanie 161 przez korek na Płowieckiej na Wiatraczną przy tej częstotliwości, a nawet przy 30 minutowej, jest co najmniej bezcelowe. Zwoleńska (w odcinku środkowym praktycznie niezabudowana) ma obsługę trzema liniami (jedna stała i dwie powszednie, w tym jedna tylko szczytowa), zaś wzdłuż Lucerny i przyległości są tylko piesze pielgrzymki do 521 oraz 142/702.
Jestem ponadto pewny, że frekwencja w wydłużonym 161 byłaby większa niż w 'moherowym' 305, bo:
- nie będzie dublować na tak ogromnym odcinku ul Patriotów częstszego 521 oraz pociągów, a pozostanie dojazdówką do nich z odleglejszych osiedli, w tym z Sadula przy Lucerny,
- berety i nie tylko, bo i młodzi ludzie z tych odleglejszych od torów osiedli, które 305 teraz z daleka omija, nie będą z kolei przesiadać się ze 161 do 521, aby dojechać do przychodni czy mini-węzłowego, bądź co bądź, zespołu Trakt Lubelski (Stara Miłosna, Halinów, Zagórze, Wiązowna, Otwock, Centrum, Praga Płn, Wola). taka przesiadka będzie mniej opłacalna, lub nieopłacalna, szczególnie poza szczytem (521 jest wtedy co 18 minut), oczywiście pod warunkiem sensownych czasów na 161, bo teraz 30km/h to jest zwykle jeszcze za szybka jazda.

Krzysztof Sokołowski pisze:A linie 142 na całym odcinku Traktu Lubelskego to bym raczej nie ruszał ,bo od początku ulicy Trakt Lubelski taka linia istniała na tym ciągu i
...już się z tym zgodziłem - nie zabierać Traktowi, zabrać ewentualnie z Aleksandrowa (115 im wystarczy), ale tylko gdyby się miało przydać po wschodniej stronie torów za 147 (gdyby poszło na Zbójną) lub 161 (gdy 147 zostaje tam, gdzie jest). W pierwszym przypadku 'spięłoby' wszystkie trzy obecne części urzędu Dzielnicy, choć trochę kwadratową trasą. Częstotliwość po zmianie trasy mogłaby też zostać BZ, tylko czas pierwszego i ostatniego odjazdu jest teraz beznadziejny.
Krzysztof Sokołowski pisze:A może powrót starego 147[częstotliwość ]w połączeniu z 359 ,ale od Ronda Waszyngtona przejazd przez Most.
Na trasie z Wiśniowej Góry odpada, mają 525 do Centrum po dwóch przystankach i przesiadkę na 521 po kilku więcej. Na trasie ze Zbójnej Góry tak, pod warunkiem pozostawienia przjazdu przez Gocław (dowozówka z Zeżnia i Wału) lub zamiany trasami ze 146 na odc. Wał - r. Waszyngtona, chyba jednak lepiej zostawić, wspomoże trochę Gocław - Centrum przy okazji. Puszczenie przez Saską odciążyłoby może nawet nieco 111.
Tylko dokąd za mostem?
Na pl. trzech Krzyży, jak pisałem już wcześniej? Tak nic wprost z Poniatoszczaka nie jeździło od 'iks lat'...
Do Konwiktorskiej (kasacja 303 po stronie Bielan)? Wtedy na 147 przeguby i kasacja 303 także po stronie Gocławia - jednak na Gocław (zamiast 303, z jego obsadą) 147 byłoby może dobre, zaś na Zbójną Górę tak obsadzone 147 byłoby mocną przesadą.
Do Centralnego - nie, brak miejsca. Emilka? Może by pomieściła (wraz ze 151).
Na Zachodni? OK, wspomoże 127 i 128 (zamiast 508) z trzeciego kierunku, ale w koordynacji z nimi będzie pewnie g..no nie pomoc na Gocławiu, więc na Saskiej Kępie po trasie 146 (a 146 przez Gocław).
LINIĘ OBSŁUGUJE
ZAKŁAD "PIASECZNO"
R-12

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 23 gru 2005, 16:46

Jeszcze od starego forum staram się ułożyć jakiś projekt dla Wawra.
Tyle że nie wiadomo co z tym SKM (od tego zależy los 521),
nie wiadomo co z ulicą Lucerny - ponoć przez jakiś tam będący kanałek nie może być tam busu,
nie wiadomo kiedy dokończona będzie Kadetów - żeby puścić tam bus (np. przedłużone 119).

Jeszcze wtedy propnowałem połączenie tras 161, 305 i częściowo 183 w linię obwodową - Rembertów-Wesoła-Wawer, a także innych kilka kombinacji.

Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 24 gru 2005, 4:39

Rosa pisze:
tadeo pisze:nie, od Lucerny przez Patriotów i Żegańską do CZD w Międzylesiu.
blisko jest.
A w jaki sposob 111 miałaby się znaleźć na Lucerny, teleportacja?
W przyszłości po przedłużeniu ulicy Bora-Komorowskiego do Lucerny przez osiedle Las.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 24 gru 2005, 10:02

Eee, to w tak odleglej przyszlości to juz metro i tramwaje dojada na Goclaw :lol:
Na razie to parkingowcy na dobre zablokowali zwykle poszerzenie Bora.

Zablokowany