Obsługa linii w Wesołej i Wawrze - 2006/2007

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 25 lip 2006, 9:55

Oczywiście, że by ułatwiło. Przede wszystkim większa "pojemność" taboru, że się tak wyraże, spowoduje większy komfort podróży linią 173. Wczoraj mnie jedna rzecz troszke zdenerwowała, bowiem na 173 oczywiście gniocina i 2 dwie solówki (dodatek -> przegubowy) a na 137, gdzie w 100% starczą solówki, jeździł 5305. Nie wiem czy na R-10 nie widzią, że to marnotrawstwo taboru??

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 25 lip 2006, 12:45

myśle że ten dyspozytor z ostrobramskiej nie ma za bardzo pojęcia o swojej pracy i dlatego tak wygląda obsługa taborowa.
powinni go wsadzić w samochód lub autobus i niech oblatuje wszystkie trasy i poszczegolne odcinki.następny tydzień następny dyspozytor i niech się uczą od nowa swojego fachu.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 lip 2006, 14:18

Dyspozytora to średnio grzeje, bo on dostaje prikazy z ZTMu, na których liniach mają być wozy wielkopojemne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 25 lip 2006, 14:21

czyli jest ktoś odpowiedzialny za to i jednocześnie nie znający zapotrzebowań na konkretny tabor na poszcególnych liniach

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 lip 2006, 14:23

W ZTMie.
Pamiętaj tylko, że oni prowadzą także swoją politykę kształtowania ruchu pasażerskiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 25 lip 2006, 14:27

czyli wysyłając krótki tabor na obsługę lini o dużym natężeniu ruchu,chcą ludzi do tej lini zniechęcić?taka jest ich polityka?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 lip 2006, 14:36

Taka może być. Tego tak naprawdę nigdy nie wiesz.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 25 lip 2006, 14:47

chyba sygnały do nich docierają,że na danych trasach jest tłok i musi być długi tabor.
może nic z tego sobie nie robią?

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 25 lip 2006, 19:14

jacek pisze:czyli wysyłając krótki tabor na obsługę lini o dużym natężeniu ruchu,chcą ludzi do tej lini zniechęcić?taka jest ich polityka?
właśnie doszliśmy do sedna sprawy - ktoś z obsługi technicznej zajezdni jakis czas temu to mi powiedział o 173 pozatym tu jeszcze dochodzi to, że Sulejówek nie chciał zapłacić za 803, łaske zrobił na 173 więc czemu ma mieć #5305 czy #6409 a niech ma #4701 i #1248 a niech stają i czekają na pogoty

dla mnie obsługa 173 powinna wyglądać nastepująco
DP
# IKA280 :arrow: 1/173 z Ostrobramskiej
# MAN :arrow: 2/173 ze Stalowej (bo teraz kończy na Wiatracznej)
# SU15 lub IKA280 :arrow: 3/173 z Ostrobramskiej
# IKA280 :arrow: 04/173 ze Stalowej (bo teraz kończy i zaczyna na Wiatracznej)

DS
# SU15 :arrow: 1/173 z Ostrobramskiej
# IKA280 :arrow: 2/173 ze stalowej lub z Ostrobramskiej (kończy na Wiatracznej)
# IKA260 :arrow: 3/173 z Ostrobramskiej

dodam, że wybrane brygady ze Stalowej na linii 145 tez kończą na Wiatracznej nawet po 23, więc sytuacja linii 173 byłaby taka sama jak linii 145

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 26 lip 2006, 10:44

Miasto Sulejówek nie chciało zapłacić za 803 bo ZTM wymyślił sobie astronomiczną kwotę za wozokm. A na 173 się zgodzili bo coś do Sulejówka musiało jeździć, "ratusz" miał sygnały od ludu, że potrzebny jest autobus miejski do Warszawy. Swoistym szczęsciem jest teżto, że nie ma granicy strefy biletowej i możemy spokojnie za 2,40 czy 1,25 jechać sobie do Wiatracznej. Jeśli to co Robert514 mówi, że jest prawdą, to dla mnie jest to czysta złośliwość ze strony władz ZTMu (bo zapewne to ich pomysł). Podział zaproponowany przez Roberta jest całkiem dobry, jedynie wyrzuciłbym tego Solarisa z DŚ, bowiem tam przydałby sie MAN. Zobaczcie czasem jak wygląda zapełnienie na niskopodłogowej brygadzie 173 w DŚ ok. godziny 18-19 na przystanku Gocławek. Kilka tygodni temu jechałem nim, to ludzie na tymże przystanku zostali ponieważ zabrakło miejsc w Jelczu. Aż sie prosiło by dać tam coś długiego.

[ Dodano: 2006-07-28, 11:53 ]
No i dyskusja ucichła......heh, jak zwykle, ciekawe czy ZTM cokolwiek z tym zrobi i czy jakiekolwiek pisma do nich wpłynęły odnośnie linii 173.

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 01 lis 2006, 16:58

jacek pisze:czy ostrobramska nie da rady wygospodarowac jednego su18,na najbardziej potrzebujacą brygade 173,tylko stalową ciągnąć
:arrow: Może by i miała, ale "stalową" trzeba "pogonić" na pusto na drugi kraniec miasta i to za darmo! :D

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 23 lis 2006, 15:58

gregory5576 pisze:
jacek pisze:czy ostrobramska nie da rady wygospodarowac jednego su18,na najbardziej potrzebujacą brygade 173,tylko stalową ciągnąć
:arrow: Może by i miała, ale "stalową" trzeba "pogonić" na pusto na drugi kraniec miasta i to za darmo! :D
Nie na koniec miasta. Bowiem należało by tak ułożyć rozkłąd by brygady Stalowe zaczynały i kończyły na Wiatracznej, a Wiatraka na R-13 daleko niejest.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 23 lis 2006, 17:20

Aleksander2634 pisze:
gregory5576 pisze: :arrow: Może by i miała, ale "stalową" trzeba "pogonić" na pusto na drugi kraniec miasta i to za darmo! :D
Nie na koniec miasta. Bowiem należało by tak ułożyć rozkłąd by brygady Stalowe zaczynały i kończyły na Wiatracznej, a Wiatraka na R-13 daleko niejest.
czyli brygady 2 i 04 bo te kończa na Wiatracznej / zaczynają

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 23 lis 2006, 18:21

Aleksander2634 pisze:No i dyskusja ucichła......heh, jak zwykle, ciekawe czy ZTM cokolwiek z tym zrobi i czy jakiekolwiek pisma do nich wpłynęły odnośnie linii 173.
Na stronie ZTMu piszą o spotkaniu się z burmistrzem Sulejówka. Może coś ruszy...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 23 lis 2006, 22:17

Piotrek pisze:
Aleksander2634 pisze:No i dyskusja ucichła......heh, jak zwykle, ciekawe czy ZTM cokolwiek z tym zrobi i czy jakiekolwiek pisma do nich wpłynęły odnośnie linii 173.
Na stronie ZTMu piszą o spotkaniu się z burmistrzem Sulejówka. Może coś ruszy...
jakos mało co wierze z tego "Radnego", ma takie pomysły jakie miał jak chodził do szkoły

Zablokowany