Linią 510 Warszawa Główna Towarowa - Warszawa Aleje Jerozolimskie - ale to i tak by dłużej zajęło, bo vmax na tejże łącznicy bodajże 20 jestR-11 Kleszczowa pisze:A jak skręcisz z torów od Pruszkowa na tory na Piaseczno bez wjazdu na Zachodni![]()
![;]](./images/smilies/krzywy.gif)
Moderator: JacekM
Linią 510 Warszawa Główna Towarowa - Warszawa Aleje Jerozolimskie - ale to i tak by dłużej zajęło, bo vmax na tejże łącznicy bodajże 20 jestR-11 Kleszczowa pisze:A jak skręcisz z torów od Pruszkowa na tory na Piaseczno bez wjazdu na Zachodni![]()
geograf pisze:Mam dziwne przeczucie, że lepszym wzięciem cieszyłaby się częste SKM Centralny-Lotnisko aniżeli jakikolwiek międzyregionalny wydłużony do portu lotniczego.R-11 Kleszczowa pisze:To jest bardzo dobry pomysł. Po remoncie torów z Łodzi do Warszawy linia Łódź Fabryczna - Warszawa Zachodnia (szybka zamiana loków)- Warszawa Lotnisko
SKM kumulowałoby przesiadkowiczów ze wszystkich pociągów dojeżdżających na Centralny; natomiast międzymiastowy z zachodu nie zahaczający o Centralny to pomyłka...
nic nie stoi na przeszkodzie, żeby się przesiadali. Jakoś ze zmianą loka na Zachodnim moim zdaniem jest za dużo kombinowania...R-11 Kleszczowa pisze: Niby tak. Ale jedno połączenie dziennie z Łodzi na Lotnisko mogłoby się sprawdzić. Przeciez sporo ludzi jedzie z Łodzi do Warszawy autem do samolotu- tak wybraliby dogodne i relatywnie tańsze połączenie (wliczając m.in opłaty za kilkudniowy parking).
A SKM to i tak numer jeden dla relacji Lotnisko Chopina- Cnetrum.
Fik o których Ty torach mówisz[/color]
O tym, co przechodzi tunelem pod torami Zach - Włochy kawałek przed Sympatyczną, a następnie przecina Potrzebną i włącza się w Odolany. Używany w ruchu towarowym we wspomnianych relacjachR-11 Kleszczowa pisze:Fik o których Ty torach mówisz
Na pewno się przesiadą - do samochodu.MeWa pisze:nic nie stoi na przeszkodzie, żeby się przesiadali.
Jakiego loka, jak do Łodzi będą jeździć jednostki?MeWa pisze:Jakoś ze zmianą loka na Zachodnim moim zdaniem jest za dużo kombinowania...
Ktoś tam kiedyś podał, że rocznie z Okęcia korzysta 500 tys. osób zameldowanych w Łodzi.Fikander pisze:Pytanie brzmi tylko, czy potoki z Łdz na Lotnisko są na tyle duże, aby ryzykować stratę pasażerów jadących do miasta.
Ale takie połączenie rano czy wieczorem? A może w samo południe?R-11 Kleszczowa pisze: Niby tak. Ale jedno połączenie dziennie z Łodzi na Lotnisko mogłoby się sprawdzić. Przeciez sporo ludzi jedzie z Łodzi do Warszawy autem do samolotu- tak wybraliby dogodne i relatywnie tańsze połączenie (wliczając m.in opłaty za kilkudniowy parking).
Aaaaaaaaa -i Ty tam chcesz wpuścić pociągi dalekobieżneFikander pisze:O tym, co przechodzi tunelem pod torami Zach - Włochy kawałek przed Sympatyczną, a następnie przecina Potrzebną i włącza się w Odolany. Używany w ruchu towarowym we wspomnianych relacjachR-11 Kleszczowa pisze:Fik o których Ty torach mówisz
Dokładnie. Tylko jak narazie nie ma tam torów niestetyDęboszczak pisze:Na lotnisko nie ma sensu pchać kolejnego busa. Tylko szynobusy KM może pomóc w tej relacji.
Colony pisze:Ależ są tylko nie ma całej infrastruktury.
Tory są, ale nie ma połaczenia stacji Port Lotniczy z linią radomską.Colony pisze:No przecież są tory na Boga, sam widziałem. Idą prosto do PKP Okęcie.