Moderator: Wiliam
-
Ikarus 5780
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Post
autor: Ikarus 5780 » 25 sty 2007, 21:16
Piotrek pisze:Faktycznie nie ma. Nadal to jest 2-3 minuty, co w szczycie przy korkach są wiadomo - niczym.
Miałem dzisiaj jechać na Regulską, ale zobaczyłem w jakim tempie jedzie koło Norblinu i mi przeszło. Horror.
Ale wczoraj pojechałem i dziwię się po co dla 178 i 129 osobne przystanki na pętli - przecież te linie nie jeżdżą jak E-4. A w zasadzie to wczoraj jak na tej pętli byłem to nie było niczego co przyjechało by punktualniej jak -10.
-
jacek
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Post
autor: jacek » 02 lut 2007, 23:06
Ikarus 5780 pisze:Ale wczoraj pojechałem i dziwię się po co dla 178 i 129 osobne przystanki na pętli -
Moze trzeba zacząć myśleć przyszłościowo.
Jedz na pętle Ursynów PŁD i zobacz jak tam pusto, a jaka wielka pętla-10-15 lat temu pekała w szwach w godzinach szczytu.
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8621
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 03 lut 2007, 0:12
Ikarus 5780 pisze:Ale wczoraj pojechałem i dziwię się po co dla 178 i 129 osobne przystanki na pętli.
Osobne przystanki to pół biedy. Bardziej zastanawia mnie to, dlaczego na tej pętli obowiązuje taka dziwna organizacja ruchu, że wjazd i wyjazd odbywa się tą samą drogą. Nie dało się zrobić wjazdu naprzeciw starego przystanku REGULSKA?
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 03 lut 2007, 16:24
Sprawy własnościowe. Zobacz na ortomapie jak wygląda podział działek. Kierunek spowodowany jest brakiem miejsca na zewnątrz. Jeżeli tam powstałyby przystanki średnica zawracania byłaby bardzo mała. A przecież pętla jest przeznaczona nie tylko pod U10 ale także pod większe autobusy.