Strona 2 z 2

: 25 sty 2007, 21:16
autor: Ikarus 5780
Piotrek pisze:Faktycznie nie ma. Nadal to jest 2-3 minuty, co w szczycie przy korkach są wiadomo - niczym.
Miałem dzisiaj jechać na Regulską, ale zobaczyłem w jakim tempie jedzie koło Norblinu i mi przeszło. Horror.


Ale wczoraj pojechałem i dziwię się po co dla 178 i 129 osobne przystanki na pętli - przecież te linie nie jeżdżą jak E-4. A w zasadzie to wczoraj jak na tej pętli byłem to nie było niczego co przyjechało by punktualniej jak -10.

: 02 lut 2007, 23:06
autor: jacek
Ikarus 5780 pisze:Ale wczoraj pojechałem i dziwię się po co dla 178 i 129 osobne przystanki na pętli -
Moze trzeba zacząć myśleć przyszłościowo.
Jedz na pętle Ursynów PŁD i zobacz jak tam pusto, a jaka wielka pętla-10-15 lat temu pekała w szwach w godzinach szczytu.

: 03 lut 2007, 0:12
autor: MZ
Ikarus 5780 pisze:Ale wczoraj pojechałem i dziwię się po co dla 178 i 129 osobne przystanki na pętli.
:arrow: Osobne przystanki to pół biedy. Bardziej zastanawia mnie to, dlaczego na tej pętli obowiązuje taka dziwna organizacja ruchu, że wjazd i wyjazd odbywa się tą samą drogą. Nie dało się zrobić wjazdu naprzeciw starego przystanku REGULSKA?

: 03 lut 2007, 16:24
autor: Plesim
Sprawy własnościowe. Zobacz na ortomapie jak wygląda podział działek. Kierunek spowodowany jest brakiem miejsca na zewnątrz. Jeżeli tam powstałyby przystanki średnica zawracania byłaby bardzo mała. A przecież pętla jest przeznaczona nie tylko pod U10 ale także pod większe autobusy.