no to moze R6 damy na 709,710 itp jeżeli jest niedaleko...Piotrek pisze:do R6 daleko tez nie jest.Santos pisze:gdzie pętla jest pod nosem R7
Zmiany obsługowe - grudzień 2006
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Równie dobrze 186 mogła by miec Kleszczowa, takie same odległości jak do Woronicza mniej więcej.Santos pisze:186 powinno być w 80% woroniczańskie a tu taki bezmyslny typek wyskakuje z taką propozycją...
Zastanów się dobrze i nie broń tak swojej zajezdni, dobrze Ci radze.
186 tak wogóle dobrze by było gdyby obsługiwała w większosci Redutowa, ale gnioty nie za bardzo pasują na tą linię.
Ciekawe To zobacz lepiej ile SU15 wysyła R7 na tę linię a potem pisz o Kleszczowej. Poza tym wreszcie 5 i 7 / 186 rano przyjeżdżają o czasnie na przystanki!!Santos pisze:może jeszcze zrobić zjazdy z Metra gdzie pętla jest pod nosem R7 Dodatkowo 5i 7 brygade w dp R11 oddac na R7.Ostatio często mozna spotkac na tych brygadach neoplanymarker pisze: R6 byłaby bardzo nam iejscu gdyby zjazdy, tak jak kiedyś, były płatne z kursami do PKP KOŁO.
Jak dobrze byłoby gdyby pojawiły się zjazdy na R6 po trasie z MW !!marker pisze:R6 byłaby bardzo nam iejscu gdyby zjazdy, tak jak kiedyś, były płatne z kursami do PKP KOŁO.jacek2357 pisze:Mimo że ITS miałby blisko do 186 jestem stanowczo przeciwny mu na tej linii. Aktualny zestaw zajezdni jest optymalny, no może poza R-6 w DS.
Skoro ITS wejdzie na 508 i 510, to Stalowa powinna wskoczyć z przegubami na 503, a z solówkami na 403Flash8222 pisze:Od 1.12.2006 ITS wchodzi z przegubami na 167, 508 oraz kolejne brygady 510. Connex dostaje 155. (Uwaga rozdysponowanie brygadami może jeszcze się zmienić)
Connex na 155 Niezły pomysł, chociaż lepiej byłoby, aby obsługę 155 i 194 dostała Kleszczowa, natomiast Connex powinien dostać 122 {na której marnują się odkurzacze i IK280 z Redutowej}, a Redutowa mogłaby wtedy wejść z odkurzaczami na 125 i 408 albo na 105 i 109
Co Wy na to
A wiesz trollu dlaczego 189 jest określany mianem MediolanuDantte pisze:Cud jak na 189 Może 186 też nazwać Mediolan, tylko całomiastoobjazdowy ??dzidek pisze:wreszcie 5 i 7 / 186 rano przyjeżdżają o czasnie na przystanki!!
[ Dodano: 2006-11-23, 15:15 ]
tylko że na 503 nie ma brygad na przeguba a 403 niech całe bierze,tylko ciekawe gdzie wtedy przeżucisz brygady woroniczańskieŁUKASZ_1 pisze:to Stalowa powinna wskoczyć z przegubami na 503, a z solówkami na 403
- Aleksander2560
- (Aleksander2634)
- Posty: 2220
- Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
- Lokalizacja: Warszawa-Białołęka
Pierwsza partia MAN-ów przegubowych z ITS-u miała na początku wyjechać na dodatki a nie na całki. Szefostwo ITS wystąpiło do ZTM o przesunięcie tych wozów na brygady całodzienne , gdyż z wozo/kilometrów na dodatkach to oni ich nie spłacą. Myślę że teraz będzie tak samo i wozy ITS-u zostaną skierowane na brygady całodzienne , bo na nich wykonuje się więcej wozo/kilometrów.Flash8222 pisze:Z moich obserwacji wygląda to tak (Tylko DP).
167-> ITS dostaje 3 całki i jeden dodatek w B, które obecnie ma Connex.