Zmiany obsługowe - grudzień 2006

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 22 lis 2006, 20:06

Piotrek pisze:
Santos pisze:gdzie pętla jest pod nosem R7 :sick:
do R6 daleko tez nie jest.
no to moze R6 damy na 709,710 itp ](*,) jeżeli jest niedaleko...

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 22 lis 2006, 20:08

Santos pisze:no to moze R6 damy na 709,710 itp ](*,) jeżeli jest niedaleko...
Zagadka: Metro Wilanowska, czy PKP Koło - co jest bliżej R-6?

Dajesz jakieś absurdalne przykłady ](*,)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 22 lis 2006, 20:34

Santos pisze:186 powinno być w 80% woroniczańskie a tu taki bezmyslny typek wyskakuje z taką propozycją...
Równie dobrze 186 mogła by miec Kleszczowa, takie same odległości jak do Woronicza mniej więcej.
Zastanów się dobrze i nie broń tak swojej zajezdni, dobrze Ci radze.
186 tak wogóle dobrze by było gdyby obsługiwała w większosci Redutowa, ale gnioty nie za bardzo pasują na tą linię.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 22 lis 2006, 21:00

Santos pisze:
marker pisze: R6 byłaby bardzo nam iejscu gdyby zjazdy, tak jak kiedyś, były płatne z kursami do PKP KOŁO.
może jeszcze zrobić zjazdy z Metra ](*,) gdzie pętla jest pod nosem R7 :sick: Dodatkowo 5i 7 brygade w dp R11 oddac na R7.Ostatio często mozna spotkac na tych brygadach neoplany ](*,)
Ciekawe ](*,) To zobacz lepiej ile SU15 wysyła R7 na tę linię a potem pisz o Kleszczowej. Poza tym wreszcie 5 i 7 / 186 rano przyjeżdżają o czasnie na przystanki!!

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 22 lis 2006, 21:06

dzidek pisze:wreszcie 5 i 7 / 186 rano przyjeżdżają o czasnie na przystanki!!
Cud jak na 189 :> Może 186 też nazwać Mediolan, tylko całomiastoobjazdowy ?? :D
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 22 lis 2006, 21:14

marker pisze:
jacek2357 pisze:Mimo że ITS miałby blisko do 186 jestem stanowczo przeciwny mu na tej linii. Aktualny zestaw zajezdni jest optymalny, no może poza R-6 w DS.
R6 byłaby bardzo nam iejscu gdyby zjazdy, tak jak kiedyś, były płatne z kursami do PKP KOŁO.
Jak dobrze byłoby gdyby pojawiły się zjazdy na R6 po trasie z MW !! [-o<

ŁUKASZ_1
Posty: 117
Rejestracja: 16 sty 2006, 23:37
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: ŁUKASZ_1 » 22 lis 2006, 23:48

Flash8222 pisze:Od 1.12.2006 ITS wchodzi z przegubami na 167, 508 oraz kolejne brygady 510. Connex dostaje 155. (Uwaga rozdysponowanie brygadami może jeszcze się zmienić)
Skoro ITS wejdzie na 508 i 510, to Stalowa powinna wskoczyć z przegubami na 503, a z solówkami na 403

Connex na 155 :?: Niezły pomysł, chociaż lepiej byłoby, aby obsługę 155 i 194 dostała Kleszczowa, natomiast Connex powinien dostać 122 {na której marnują się odkurzacze i IK280 z Redutowej}, a Redutowa mogłaby wtedy wejść z odkurzaczami na 125 i 408 albo na 105 i 109 :-?

Co Wy na to :?:

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 23 lis 2006, 8:48

Z moich obserwacji wygląda to tak (Tylko DP).
167-> ITS dostaje 3 całki i jeden dodatek w B, które obecnie ma Connex.
155-> Connex dostaje 4 całki od Redutowej.
508-> ITS dostaje 3 całki od Stalowej.
510-> ITS dostaje 3 całki od Redutowej.

Awatar użytkownika
Santos
Zbanowany
Posty: 3448
Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07

Post autor: Santos » 23 lis 2006, 15:13

Dantte pisze:
dzidek pisze:wreszcie 5 i 7 / 186 rano przyjeżdżają o czasnie na przystanki!!
Cud jak na 189 :> Może 186 też nazwać Mediolan, tylko całomiastoobjazdowy ?? :D
A wiesz trollu dlaczego 189 jest określany mianem Mediolanu ](*,)

[ Dodano: 2006-11-23, 15:15 ]
ŁUKASZ_1 pisze:to Stalowa powinna wskoczyć z przegubami na 503, a z solówkami na 403
tylko że na 503 nie ma brygad na przeguba ](*,) a 403 niech całe bierze,tylko ciekawe gdzie wtedy przeżucisz brygady woroniczańskie ](*,)

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 23 lis 2006, 15:34

189 zwie się Mediolan bo przecież przejezdza przez sloneczną Italię... :)

A co do linii 186, to obecny stan obsługowy jest optymalny. Nie ma sensu burzyć tego układu, to tak małym nie wypałem jest R-10 np. na 171.
Miejskie Zakłady Autobusowe m. st. Warszawy
ul. Włościańska 52
01-710 Warszawa

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 23 lis 2006, 16:28

ŁUKASZ_1 pisze:natomiast Connex powinien dostać 122 {na której marnują się odkurzacze i IK280 z Redutowej}, a Redutowa mogłaby wtedy wejść z odkurzaczami na 125 i 408 albo na 105 i 109 :-?
Na 122 raczej się nie marnują odkurzacze. To już lepiej na 109 dać Connex...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 23 lis 2006, 18:55

Raczej się marnują. Idealny byłby tutaj Connex z SU12 i SU15
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 23 lis 2006, 19:09

Podobnie kombinowałem.
109- connexu
155-redutowa/ostrobramska
194-kleszczowa
167-woronicza/kleszczowa
122-connex/woronicza

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 23 lis 2006, 19:13

Flash8222 pisze:Z moich obserwacji wygląda to tak (Tylko DP).
167-> ITS dostaje 3 całki i jeden dodatek w B, które obecnie ma Connex.
Pierwsza partia MAN-ów przegubowych z ITS-u miała na początku wyjechać na dodatki a nie na całki. Szefostwo ITS wystąpiło do ZTM o przesunięcie tych wozów na brygady całodzienne , gdyż z wozo/kilometrów na dodatkach to oni ich nie spłacą. Myślę że teraz będzie tak samo i wozy ITS-u zostaną skierowane na brygady całodzienne , bo na nich wykonuje się więcej wozo/kilometrów.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 23 lis 2006, 19:26

Sadek pisze: Myślę że teraz będzie tak samo i wozy ITS-u zostaną skierowane na brygady całodzienne , bo na nich wykonuje się więcej wozo/kilometrów.
Jakby nie liczyć tak wychodzi. :D

Zablokowany