Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
Flash8222
- Posty: 7604
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 22 lis 2006, 10:52
Od 1.12.2006 ITS wchodzi z przegubami na 167, 508 oraz kolejne brygady 510. Connex dostaje 155. (Uwaga rozdysponowanie brygadami może jeszcze się zmienić)
-
Dantte
- Posty: 3480
- Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
- Lokalizacja: 8052
Post
autor: Dantte » 22 lis 2006, 10:54
Flash8222 pisze:Od 1.12.2006 ITS wchodzi z przegubami na 167
Bardzo fajnie
Tylko żeby się na Kole nie pogubili
I mają trochę do dojechania, choć przetarg był ponoć również na Bielany
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
jacek
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Post
autor: jacek » 22 lis 2006, 11:26
Flash8222 pisze:Od 1.12.2006 ITS wchodzi z przegubami na 167
Tego bym się nie spodziewał, chyba do końca nie przemyslana decyzja ZTM.
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 22 lis 2006, 14:55
jacek pisze:Flash8222 pisze:Od 1.12.2006 ITS wchodzi z przegubami na 167
Tego bym się nie spodziewał, chyba do końca nie przemyslana decyzja ZTM.
Jeżeli uważasz, że to nie przemyślana decyzja to to samo trzeba powiedzieć o 155. Odległości od baz do pętli bardzo zbliżone.
-
reserved
- Posty: 14615
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 22 lis 2006, 16:32
A czy ITS nie mógł by dac przegubowce swoje na 186?
Woronicza na tej linii się kompletnie marnuje.
-
Flash8222
- Posty: 7604
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 22 lis 2006, 16:51
djmc100 pisze:A czy ITS nie mógł by dac przegubowce swoje na 186?
Woronicza na tej linii się kompletnie marnuje.
A od kiedy to ITS sobie wybiera linie na które ma wyjechać?
-
jacek
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Post
autor: jacek » 22 lis 2006, 16:54
Plesim pisze:jacek pisze:
Tego bym się nie spodziewał, chyba do końca nie przemyslana decyzja ZTM.
Jeżeli uważasz, że to nie przemyślana decyzja to to samo trzeba powiedzieć o 155. Odległości od baz do pętli bardzo zbliżone.
Skoro na 155 ma wskoczyć connex z su15, to bardziej bym tam widział kleszczową,a connex na 109.
Znów zaczynają się chore poczynania ZTM.
-
Maciek
- Posty: 3674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Maciek » 22 lis 2006, 19:19
Flash8222 pisze:dzidek pisze:a co to ma do zmian obsługowych od 5.11.2006 ??
Nie chciało mi się zakładać nowego tematu
Wiem jestem leniwy
Ale dałem za to pracę modteamowi
No to i ja w takim układzie coś dopowiem.
Stalowa pojawiła się na 7/
190, być może jeszcze więcej brygad przejęła.
-
dzidek
- Posty: 7758
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 22 lis 2006, 19:22
Flash8222 pisze:dzidek pisze:a co to ma do zmian obsługowych od 5.11.2006 ??
Nie chciało mi się zakładać nowego tematu
Wiem jestem leniwy
Ale dałem za to pracę modteamowi
dlatego mam nadzieję, że moderator utworzy nowy temat i przerzuci te informacje
Ja od siebie mogę dodać, że Kleszczowa odda przynajmniej część brygad na 105.
-
Santos
- Zbanowany
- Posty: 3448
- Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07
Post
autor: Santos » 22 lis 2006, 19:46
djmc100 pisze:Woronicza na tej linii się kompletnie marnuje.
186 powinno być w 80% woroniczańskie a tu taki bezmyslny typek wyskakuje z taką propozycją...Pewnie Woronicza zejdzie ze 167 na rzecz Michalczesia i ciekawe jakie obejmie w zamian brygady
Mogłaby zabrać od Redutów brygady na 116 i wtedy R6 juz normlanie by funkcjonowała...
-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 10151
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
- Lokalizacja: OX11
Post
autor: JacekM » 22 lis 2006, 19:49
Mimo że ITS miałby blisko do 186 jestem stanowczo przeciwny mu na tej linii. Aktualny zestaw zajezdni jest optymalny, no może poza R-6 w DS.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
Piotrek
- Posty: 6104
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 22 lis 2006, 19:50
Flash8222 pisze:Connex dostaje 155.
Ciekawe, ale wcale nie dziwne, bo odległość do Karolina, nie jest specjalnie dużo dalsza niż np. na Koło dla 159.
167 - fajnie, na pewno przeguby na tej linii są mile widziane
508, 510 - no to standart
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
marker
- Zbanowany
- Posty: 429
- Rejestracja: 17 gru 2005, 22:00
- Lokalizacja: ZaCiSzAńSkI kLaN - LoŻa SzYdErCóW
Post
autor: marker » 22 lis 2006, 20:01
jacek2357 pisze:Mimo że ITS miałby blisko do 186 jestem stanowczo przeciwny mu na tej linii. Aktualny zestaw zajezdni jest optymalny, no może poza R-6 w DS.
R6 byłaby bardzo nam iejscu gdyby zjazdy, tak jak kiedyś, były płatne z kursami do PKP KOŁO.
CHRABĄSZCZ: Bzzzzzzzzzz
-
Santos
- Zbanowany
- Posty: 3448
- Rejestracja: 06 kwie 2006, 16:07
Post
autor: Santos » 22 lis 2006, 20:03
marker pisze:jacek2357 pisze:Mimo że ITS miałby blisko do 186 jestem stanowczo przeciwny mu na tej linii. Aktualny zestaw zajezdni jest optymalny, no może poza R-6 w DS.
R6 byłaby bardzo nam iejscu gdyby zjazdy, tak jak kiedyś, były płatne z kursami do PKP KOŁO.
może jeszcze zrobić zjazdy z Metra
gdzie pętla jest pod nosem R7
Dodatkowo 5i 7 brygade w dp R11 oddac na R7.Ostatio często mozna spotkac na tych brygadach neoplany
-
Piotrek
- Posty: 6104
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 22 lis 2006, 20:04
Santos pisze:gdzie pętla jest pod nosem R7
do R6 daleko tez nie jest.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.