Praca na kolei
Moderator: JacekM
A ja bardzo chciałbym zostać maszynistą . Niestety nie poszedłem na maszynistę i teraz bardzo żałuję bo mam kilka lat w plecy. Dowiadywałem się trochę i jeśli ktoś chce na maszynistę to najpierw trzeba mieć dyplom technika elektroenergetyka transporu szynowego a żeby go mieć trzeaba skączyć klasę o takim profilu (właśnie w kolejówce). Jest szkoła policealna ale wiadomo, płatna. A z tego co czytam KM chętnie przyjmuje tylko absolwentów z kolejówki więc nie wiem czy się uda dostać. Z drugiej jednak strony załkadając, że do KM przychodzi ok. 10 absolwentów przez 5 lat to 50 a więc 1/6 kadry której potrzebują. Może się zmieniło na lepsze i mam szansę
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
Mój rocznik był pierwszym w tym kierunku, który ukończył dzienne technikum o tym profilu. Skończyło nas 11 - dziesięciu poszło do KM. Jest dużo uczniów na tym kierunku + jeszcze sporo osób z WCE także w najbliższych latach trochę osób KolMazy będą zatrudniały bo zapotrzebowanie jest. A jeżeli nie KM to SKM na pewno będzie poszukiwać maszynistów (w końcu przed nimi perspektywa obsługi linii do Okęcia i nie tylko).Czotyk pisze:Dowiadywałem się trochę i jeśli ktoś chce na maszynistę to najpierw trzeba mieć dyplom technika elektroenergetyka transporu szynowego a żeby go mieć trzeaba skączyć klasę o takim profilu (właśnie w kolejówce). Jest szkoła policealna ale wiadomo, płatna. A z tego co czytam KM chętnie przyjmuje tylko absolwentów z kolejówki więc nie wiem czy się uda dostać. Z drugiej jednak strony załkadając, że do KM przychodzi ok. 10 absolwentów przez 5 lat to 50 a więc 1/6 kadry której potrzebują. Może się zmieniło na lepsze i mam szansę
Z dyplomem nie będę zdradzał wyników naszego rocznika ale nie byłbym taki pewien co do konieczności jego posiadania :-]
Ja akurat mam ten dyplotm. Ale bez przesady, nie trzeba. Wystarczy dowolny technik. Przyjmujesz się do pracy na warsztacie i jak jest akurat kurs, to po prostu idziesz. Tam tak kompletnie losowi ludzie się dostają, że szkoda słów. Dyplom przyda się, gdybyś chciał próbować dostać się na kurs z ulicy, ale tak jest o wiele ciężej.Czotyk pisze:A ja bardzo chciałbym zostać maszynistą . Niestety nie poszedłem na maszynistę i teraz bardzo żałuję bo mam kilka lat w plecy. Dowiadywałem się trochę i jeśli ktoś chce na maszynistę to najpierw trzeba mieć dyplom technika elektroenergetyka transporu szynowego a żeby go mieć trzeaba skączyć klasę o takim profilu (właśnie w kolejówce). Jest szkoła policealna ale wiadomo, płatna. A z tego co czytam KM chętnie przyjmuje tylko absolwentów z kolejówki więc nie wiem czy się uda dostać. Z drugiej jednak strony załkadając, że do KM przychodzi ok. 10 absolwentów przez 5 lat to 50 a więc 1/6 kadry której potrzebują. Może się zmieniło na lepsze i mam szansę
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 mar 2011, 13:43
Witam serdecznie,
Jeżeli ktoś z zaglądających tu Państwa jest zainteresowany podjęciem pracy w Płocku u prywatnego przewoźnika kolejowego na stanowisku Maszynista pojazdów trakcyjnych, Rewident Wagonów, Ustawiacz, Manewrowy, Stokażowy lub Ślusarz i oczywiście posiada wymagane kwalifikacje do pracy na jednym z w/w stanowisk (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 sierpnia 2004r. (Dz. U. 2004 nr 212 poz. 2152) proszę o kontakt (ew. wysłanie CV) pod adresem mailowym praca.krakow@impel.pl z podaniem nazwy stanowiska w tytule maila. Pisząc na ten adres mailowy można także uzyskać szczegółowe informacje nt. w/w ofert.
Na stanowisko Maszynisty pojazdów trakcyjnych będziemy potrzebować także pracowników do lokalizacji Ostrów Wielkopolski
Zapraszam do kontaktu
Doradca Personalny
Sanpro Job Service Sp. z o.o.
Jeżeli ktoś z zaglądających tu Państwa jest zainteresowany podjęciem pracy w Płocku u prywatnego przewoźnika kolejowego na stanowisku Maszynista pojazdów trakcyjnych, Rewident Wagonów, Ustawiacz, Manewrowy, Stokażowy lub Ślusarz i oczywiście posiada wymagane kwalifikacje do pracy na jednym z w/w stanowisk (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 sierpnia 2004r. (Dz. U. 2004 nr 212 poz. 2152) proszę o kontakt (ew. wysłanie CV) pod adresem mailowym praca.krakow@impel.pl z podaniem nazwy stanowiska w tytule maila. Pisząc na ten adres mailowy można także uzyskać szczegółowe informacje nt. w/w ofert.
Na stanowisko Maszynisty pojazdów trakcyjnych będziemy potrzebować także pracowników do lokalizacji Ostrów Wielkopolski
Zapraszam do kontaktu
Doradca Personalny
Sanpro Job Service Sp. z o.o.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 sie 2011, 13:09
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolejowa Szkoła Policealna i Technikum Kolejowe w Warszawie kształci w zawodach dających szanse na atrakcyjne zatrudnienie w Spółkach należących do grupy kapitałowej PKP. Zajęcia odbywają się w Zespole Szkół Kolejowych im. inż. S.Wysockiego (dawna kolejówka przy ul. Szczęśliwickiej 56) Kształcimy na podbudowie szkoły średniej w zawodach:
Kolejowa szkoła policealna:
w przypadku wątpliwości proszę pisać pod:
GG: 37305947
lub dzwonić między 8.30 - 16.00
tel: 22 6206750;
tel: 22 6549895
www.wce.pl
Pytania można zadawać również w tym temacie.
Kolejowa szkoła policealna:
- technik automatyk sterowania ruchem kolejowym
- technik dróg i mostów kolejowych
- technik elektroenergetyk transportu szynowego
- technik elektryk
- technik logistyk
- technik spedytor
- technik transportu kolejowego
- technik dróg i mostów kolejowych#
- technik elektryk
w przypadku wątpliwości proszę pisać pod:
GG: 37305947
lub dzwonić między 8.30 - 16.00
tel: 22 6206750;
tel: 22 6549895
www.wce.pl
Pytania można zadawać również w tym temacie.
WCE - Warszawskie Centrum Edukacyjne "Matel Service"
~ Kolejowa Szkoła Policealna dla dorosłych
~ Technikum Uzupełniające dla dorosłych
~ Kolejowa Szkoła Policealna dla dorosłych
~ Technikum Uzupełniające dla dorosłych
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To teraz możesz dreptać do tego samego pana w TWDrivter1234 pisze:Przepraszam bardzo, ale swojego czasu to dreptałem średnio co miesiąc ścieżki do P. Pęsika z PKP CARGO ale za każdym razem otrzymywałem odpowiedź że nie ma przyjęć.
BP, NMSP
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
10/10
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Metro Warszawskie Sp. z o.o. prowadzi nabór pracowników na stanowisko:
MASZYNISTA TABORU PASAŻERSKIEGO
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Prowadzenie jazd pociągów z pasażerami;
Szkolenie praktyczne kandydatów na maszynistów w zakresie wypełniania obowiązków maszynisty;
Udział w jazdach próbnych i doświadczalnych pasażerskiego taboru metra;
Prowadzenie prac manewrowych z taborem metra;
Wymagania:
Wykształcenie średnie – dyplom technika elektryka lub technika elektronika;
Bardzo dobry stan zdrowia;
Miejsce zamieszkania Warszawa i okolice
Oferujemy:
Ciekawą, stabilną pracę w doświadczonym zespole
Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV ze zdjęciem na adres:
rekrutacja@metro.waw.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodniez ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)
MASZYNISTA TABORU PASAŻERSKIEGO
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
Prowadzenie jazd pociągów z pasażerami;
Szkolenie praktyczne kandydatów na maszynistów w zakresie wypełniania obowiązków maszynisty;
Udział w jazdach próbnych i doświadczalnych pasażerskiego taboru metra;
Prowadzenie prac manewrowych z taborem metra;
Wymagania:
Wykształcenie średnie – dyplom technika elektryka lub technika elektronika;
Bardzo dobry stan zdrowia;
Miejsce zamieszkania Warszawa i okolice
Oferujemy:
Ciekawą, stabilną pracę w doświadczonym zespole
Zainteresowane osoby prosimy o składanie CV ze zdjęciem na adres:
rekrutacja@metro.waw.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodniez ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)
WYKORZYSTAJ SZANSĘ!!, uzupełnij wykształcenie i uzyskaj dyplom technika jeszcze przed zmianą przepisów oświatowych
Od wrzesnia 2012 roku zlikwidowane zostają technika uzupełniające dla dorosłych i możliwość uzupełnienia
wykształcenia średniego przez absolwentów zasadniczych szkół zawodowych w systemie trzyletnim.
Ostatnią możliwość uzyskania dyplomu technika w dotychczasowy sposób daje rozpoczęcie nauki w lutym 2012.
Technik Dróg i Mostów Kolejowych i Technik Elektryk - w Kolejowym Technikum Uzupełniającym
dla Dorosłych - inauguracja - 11 luty 2012 Nauka na podbudowie zasadniczej szkoły zawodowej
będzie realizowana w systemie zaocznym, zajęcia dwa razu w miesiącu w formie dwudniowych zjazdów.
Słuchaczom przyjezdnym zaproponujemy zakwaterowanie w niedrogich bursach. Pracownicy PKP PLK SA mogą
liczyć na dofinansowanie ze strony swojego pracodawcy.
WCE ~ WARSZAWSKIE CENTRUM EDUKACYJNE
"Kolejowa Szkola Policealna dla dorosłych"
"Szkoła Średnia dla dorosłych"
zapraszam na wce.pl
Od wrzesnia 2012 roku zlikwidowane zostają technika uzupełniające dla dorosłych i możliwość uzupełnienia
wykształcenia średniego przez absolwentów zasadniczych szkół zawodowych w systemie trzyletnim.
Ostatnią możliwość uzyskania dyplomu technika w dotychczasowy sposób daje rozpoczęcie nauki w lutym 2012.
Technik Dróg i Mostów Kolejowych i Technik Elektryk - w Kolejowym Technikum Uzupełniającym
dla Dorosłych - inauguracja - 11 luty 2012 Nauka na podbudowie zasadniczej szkoły zawodowej
będzie realizowana w systemie zaocznym, zajęcia dwa razu w miesiącu w formie dwudniowych zjazdów.
Słuchaczom przyjezdnym zaproponujemy zakwaterowanie w niedrogich bursach. Pracownicy PKP PLK SA mogą
liczyć na dofinansowanie ze strony swojego pracodawcy.
WCE ~ WARSZAWSKIE CENTRUM EDUKACYJNE
"Kolejowa Szkola Policealna dla dorosłych"
"Szkoła Średnia dla dorosłych"
zapraszam na wce.pl
- moonwalker
- Posty: 354
- Rejestracja: 18 sty 2010, 17:06
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki