Ale ma co 15 minut (i chyba to jest równy takt) i jeżdzi grubo po 19.Fikander pisze:Strasznie fajnie. Proponuję, żeby 436 zaczęło jeździć co 30 minut. Będzie równy takt.Lukasz436 pisze:Co do E-2 uzyskało równy takt
Błagam, skończ już z tą propagandą.
Trakt Królewski - rozkłady jazdy
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Już wiadomo skąd biorą się miłośnicy Kibli KM oraz rozpadających się szrotów Ikarusowych. Lepsza ilość nie jakość... Wieczorem lepsza solówka na 503 (do której ledwo się nieraz pasażerowie mieścili) niż klimatyzowany MAN lub SOLARIS.R-9 Chełmska pisze:Nie zawsze jechało jeden za drugim, a różnica między dziesięcioma, a sześcioma kursami na godzinę będzie odczuwalna.Lukasz436 pisze:Poprzednie rozwiązanie w stylu 403 + 503 które jechały jeden za drugim było lepsze??Ja nie potrzebuję ani klimatyzacji, ani przeguba - chcę tylko jak najkrócej stać na przystanku!Lukasz436 pisze:Po zmianie na 503 nie ujżysz już ani jednej solówki - a głownym taborem bedą MAN-y oraz SOLARIS-y jak wiadomo. A od 1 marca coś klimatyzowanego na bank zobaczysz.Dziękuję ci ZTMie, że ten równy takt na E-2 to nie 60 minut. Mimo wszystko wolę, aby E-2 miało nierówny takt, ale za to, żebym się zmieścił do wozu!!Lukasz436 pisze:o do E-2 uzyskało równy takt
biorąc pod uwagę, że wedle badań pasażerowie wyżej cenią sobie częstotliwość niż wygodę, to takLukasz436 pisze:Wieczorem lepsza solówka na 503 (do której ledwo się nieraz pasażerowie mieścili) niż klimatyzowany MAN lub SOLARIS.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
Rozmawiamy o 503 teraz, więc... Ale nie ważne. Zamiast narzekać, trzeba działać. Wydłużenie godzin kursowania na E-2 to pewnie kwestia czasu i dobrych argumentów.Fikander pisze:co mi po klimie, skoro do autobusu nie wsiądę, litościLukasz436 pisze:Lepsza ilość nie jakość...
[ Dodano: 2007-02-08, 21:23 ]
Zawsze mnie zastanawia skąd bierzecie te badania. To chyba muszą być pasażerowie KM którzy naprawdę wyboru nie mają.Tm pisze:biorąc pod uwagę, że wedle badań pasażerowie wyżej cenią sobie częstotliwość niż wygodę, to takLukasz436 pisze:Wieczorem lepsza solówka na 503 (do której ledwo się nieraz pasażerowie mieścili) niż klimatyzowany MAN lub SOLARIS.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Lepsze 10 solówek, niż 6 klimatyzacji!Lukasz436 pisze:Już wiadomo skąd biorą się miłośnicy Kibli KM oraz rozpadających się szrotów Ikarusowych. Lepsza ilość nie jakość... Wieczorem lepsza solówka na 503 (do której ledwo się nieraz pasażerowie mieścili) niż klimatyzowany MAN lub SOLARIS.
Jak nie zmieszczę się do autobusu, wolę czekać 6 minut na solówkę, niż 10 na klimatyzację.Lukasz436 pisze:To chyba muszą być pasażerowie KM którzy naprawdę wyboru nie mają.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tu akurat nie trzeba badań, tu trzeba logiki.Lukasz436 pisze:Zawsze mnie zastanawia skąd bierzecie te badania. To chyba muszą być pasażerowie KM którzy naprawdę wyboru nie mają.Tm pisze: biorąc pod uwagę, że wedle badań pasażerowie wyżej cenią sobie częstotliwość niż wygodę, to tak
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- R-9 Chełmska
- Posty: 7828
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Bzdurzysz waść niemiłosiernie. O ile na 503 w szczycie zamiast chybotliwego układu 6-6 (w porywach do 10-2) z solówkami w co drugim kursie przynajmniej regularnie SU15 lub przegub co 10 minut może być poprawą, to od kiedy 8 minut na przegubach jest gorsze niż 10 minut na przegubach? Zwłaszcza w momencie, gdy pasażerowie regularnie nie mieszczą się do busów, a korki i tak rozwalają rozkład w cholerę. A swoją drogą te ostatnie zjazdówki z Wilanowa i Bemowa wieczorem to są już zupełnie bez sensu.Lukasz436 pisze:Ja bym z tą krytyką troszeczkę się wstrzymał. Nowy rozkład 503 jest bardzo dobry. Poprzednie rozwiązanie w stylu 403 + 503 które jechały jeden za drugim było lepsze??. Obecnie będzie chociaż równy takt 10 minutowy. Po zmianie na 503 nie ujżysz już ani jednej solówki - a głownym taborem bedą MAN-y oraz SOLARIS-y jak wiadomo. A od 1 marca coś klimatyzowanego na bank zobaczysz. Co do E-2 uzyskało równy takt - jedynie co jeszcze bym zrobił to wydłużył godziny kursowania linii. Ale chyba nikomo niezależy na tym (z pasażerów mieszkających przy tasie E-2) ponieważ nie zgłaszają tego problemu do ZTM-u, który napewno rozpatrzyłby to pozytywnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem