Strona 2 z 36

: 04 kwie 2007, 16:07
autor: Premo
Tylko co ma norma europejska do polskich realiów. Przecież żadnej zagranicznej jednostki nie da się połączyć z 14WE. Więc czemu miało to służyć? Na razie nie widzę żadnych plusów. A o minusach co chwila się dowiadujemy

P.S Spoty mają na normalnej wysokości. Przecież jeżdżą razem ze starymi kiblami

: 04 kwie 2007, 18:34
autor: rufio198
kanclerz pisze:Tak, a tabor SKM powinien oczywiście dopasować się do taboru KM. W międzyczasie normy sie zmieniły.

Zobaczymy co będą miały te nowe cudeńka KM i na jakiej wysokości.

O jakie cudeńka Ci chodzi ?o EW60?Mają na tej samej wysokości co inne EZTy.

: 04 kwie 2007, 19:14
autor: Premo
No to może mi wytłumacz w jakim celu podniesiono sprzęgi?
-Żeby nie można było przepchnąć 14WE innymi jednostkami?
-Żeby do holowania trzeba było ściągać specjalną lokomotywę?

: 04 kwie 2007, 19:32
autor: Premo
Fischlein pisze: No to SKMka też ma chwilowe braki w taborze...
Chwilowe? Weź nie rób sobie żartów. I nie chcę słyszeć o nowych 2 jednostkach gdyż one zastąpią jedynie ten złom z Gdyni i nie będzie żadnej różnicy.

: 04 kwie 2007, 19:35
autor: gburek
Premo pisze:Żeby do holowania trzeba było ściągać specjalną lokomotywę?
Jaką specjalną ??? Ktoś Ci głupot naopowiadał a Ty w to wierzysz. Na każdym 14WE jest półsprzęg i łaczy się za jego pomocą z każdą lokomotywą.

: 04 kwie 2007, 19:58
autor: Premo
Jaką specjalną ??? Ktoś Ci głupot naopowiadał a Ty w to wierzysz. Na każdym 14WE jest półsprzęg i łaczy się za jego pomocą z każdą lokomotywą.
A półsprzęg na jakiej wysokości?

: 04 kwie 2007, 20:01
autor: Rybiszcze
Skoro się łączy z lokomotywą, to na kompatybilnej wysokości :P

: 04 kwie 2007, 20:03
autor: Premo
Tylko że we wszystkich lokomotywach jest on zawieszony na wysokości dostosowanej do polskich norm. Do 14WE potrzeba lokomotywy z odpowiednio ustawionym pół-sprzegiem

: 04 kwie 2007, 20:07
autor: gburek
Premo pisze:Do 14WE potrzeba lokomotywy z odpowiednio ustawionym pół-sprzegiem
Jak dowiesz się co to jest półsprzęg i zrozumiesz zasadę jego działania to daj znać, bo na razie dyskusja z Tobą jest bezcelowa i szkoda mojego pisania.

: 04 kwie 2007, 21:15
autor: Premo
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34864,3868728.html
W takim razie wytłumacz mi co to za specjalne złącze opisane w artykule

: 04 kwie 2007, 21:20
autor: gburek
Premo pisze:W takim razie wytłumacz mi co to za specjalne złącze opisane w artykule
To właśnie jest półsprzęg ](*,)

: 04 kwie 2007, 21:22
autor: Premo
No właśnie. Skoro uważasz że pierwszą lepszą lokomotywę można podłączyć do 14WE to dlaczego w tym wypadku potrzebna była "specjalna lokomotywa"

: 04 kwie 2007, 21:24
autor: gburek
Premo pisze:No właśnie. Skoro uważasz że pierwszą lepszą lokomotywę można podłączyć do 14WE to dlaczego w tym wypadku potrzebna była "specjalna lokomotywa"
Bo większość dziennikarzy posiada wiedzę taką jak Ty i podobnie jak Ty głupoty wypisuje.

: 04 kwie 2007, 21:33
autor: Premo
Czyli mam zrozumieć że półsprzęgiem na lokomotywie można ciągnąć oba typy jednostek: EN57 i 14WE?

: 04 kwie 2007, 21:38
autor: gburek
Premo pisze:Czyli mam zrozumieć że półsprzęgiem na lokomotywie można ciągnąć oba typy jednostek: EN57 i 14WE?
Pierwszy z brzegu http://lokomotywy.cal.pl/gallery2/main. ... temId=2570
Z jednej strony lokomotywa a z drugiej ezt jakie chcesz a nawet ICE, TGV