Strona 2 z 285

: 16 gru 2005, 22:10
autor: Maro D.
Alternatywnie sugeruje się rozważenie możliwości połączenia linii 509 i 416, co umożliwiłoby bezpośrednie skomunikowanie osiedli: Nowodwory, Bródno, Gocław i Ursynów.
No właśnie...co Wy na to? Możnaby tak przedłużyć 509 na Ursynów Południowy, puszczając nowym odcinkiem (oczywiście nie zatrzymywałby się na przystanku MOST SIEKIERKOWSKI, na którym stawałaby linia 301, przekształcowa w linię typu 1xx, gdyby kursowała moją sugestią, czyli: Abrahama, Bora, TS) i wywalając po drodze przystanki WARNEŃSKA i DOLINA SŁUŻEWIECKA.

Wtedy 169 wydłużyć na GOCŁAW, 416 do piachu.
Ewentualnie skierować ją odcinkiem: Brazylijska, Międzynarodowa, Zwycięzców, a wtedy:

123 - zmienić trasę na Gocławiu (przez Jugosłowiańską) a następne zmiany to: Saska, Zwycięzców i po trasie dawnego 168 do pętli RAKOWIECKA - KOŚCIÓŁ.

: 16 gru 2005, 22:19
autor: Jarek
Nie podobają mi się te propozycje, bo osiąga się małe korzyści niewspółmiernie dużymi nakładami. Spore zamieszanie i duże koszty. Jestem na nie.

123 to można Międzynarodową puścić. Nowym odcinkiem niech pojedzie 416, może 147, może 301 (może jako 1xx).

: 16 gru 2005, 22:37
autor: TGM
Za długa trasa, za duże różnice w napełnieniu. A po wywaleniu Doliny to już w ogóle...

: 16 gru 2005, 23:54
autor: Brzydal
Alternatywa w święto dla 143 byłaby ciekawa. Aczkolwiek Doliny Służewieckiej nie można wywalić, ten przystanek nie musi być stały ale musi być. Warneńską spokojnie można ująć. i raczej nie na Ursynów Płd., a na Zachodni - Geant, Obi, Euro, Go Sport - właśnie w soboty i niedziele ludzie jeżdżą na zakupy, więc linia miałaby na takiej trasie większe szanse na porządną frekwencję!

: 17 gru 2005, 0:05
autor: Jarek
musiałby się cud stać, by potoki pasażerskie tak wzrosły na TS, by sensowne było skierowanie tam 509.

: 17 gru 2005, 0:15
autor: Bastian
Jarek pisze:musiałby się cud stać, by potoki pasażerskie tak wzrosły na TS, by sensowne było skierowanie tam 509.
Tym cudem mogłoby być na przykład puszczenie tamtędy linii łączącej jakieś rozsądne punkty i kursującej z przyzwoitą częstotliwością...

: 17 gru 2005, 0:18
autor: TGM
Środek Pragi to nie jest rozsądny punkt? Rondo Łoszyngtona też nie?

: 17 gru 2005, 0:26
autor: Bastian
TGM pisze:Środek Pragi to nie jest rozsądny punkt? Rondo Łoszyngtona też nie?
No to też chyba właśnie o tym mówię, nie?

: 17 gru 2005, 0:50
autor: Jarek
Kursujące jeszcze co 15 minut 416 miało badziewną frekwencję.

Jeśli coś dawać na TS, to 401 jako 5xx! To by było super połączenie.

: 17 gru 2005, 0:55
autor: Bastian
Jarek pisze:Jeśli coś dawać na TS, to 401 jako 5xx! To by było super połączenie.
A to to swoją drogą, oczywiście...

: 17 gru 2005, 0:57
autor: Jarek
143, 168, 509, 526? oj za dużo linii z "Dolinki". Chyba, że 143 na Wilanów albo jakoś tak.

i czym zrekompensować 416 na różnych odcinkach?

: 17 gru 2005, 1:26
autor: Maro D.
Jarek pisze: i czym zrekompensować 416 na różnych odcinkach?
Możnaby tak:

Ursynów - Dw. Wileński :arrow: 509
Gocław - Bródno :arrow: 169

Oczywiście to tylko sugestia, bo 100% przekonania na taki pomysł nie mam.

: 17 gru 2005, 9:09
autor: Kleszczu
Maro_D pisze:
Jarek pisze: i czym zrekompensować 416 na różnych odcinkach?
Możnaby tak:

Ursynów - Dw. Wileński :arrow: 509


Jak coś to na pl.Hallera bo przy Wilenskim raczej nie ma miejsca na pętlę :wink: Tylko w tym momencie Tarchomin zacznie narzekac na zabranie im szybkiego połaczenia z Pragą, z ktorego notabene korzysta sporo osób. Ta propozycja była bardzo sensowana IMO po wybudowaniu trasy tramwajowej wzdłuż Modlińskiej od Żerania FSO. (notabene to jak planowane jest poprowadzenie tej trasy nad Kanałem Żeranskim- czy powstanie nowy mostek dla tramwajów :?: /

: 17 gru 2005, 11:00
autor: Brzydal
Jarek pisze:Kursujące jeszcze co 15 minut 416 miało badziewną frekwencję.

Jeśli coś dawać na TS, to 401 jako 5xx! To by było super połączenie.
416 kursowało już co 15 minut. Miało dobrą frekwencję. Przecież obsługa to krótkie wozy - na Targowej doszło 509, więc wystarczą 10-metrowce. A linia kursująca co pół godziny się nadaje... no właśnie do niczego się nie nadaje. Albo częściej albo wcale, a brygady na 123, 143 czy co tam chcecie...

Natomiast interesujący i godny uwagi pomysł z tym 401. Dokąd za mostem wg Ciebie ? Wiatraczna przez Plac Szembeka czy wręcz Plac Hallera (~70 minut czas przejazdu, likwidacja 416)? Ja bym optował za pierwszym rozwiązaniem.

: 17 gru 2005, 11:37
autor: Kleszczu
Brzydal pisze:
Jarek pisze:Kursujące jeszcze co 15 minut 416 miało badziewną frekwencję.

Jeśli coś dawać na TS, to 401 jako 5xx! To by było super połączenie.

Natomiast interesujący i godny uwagi pomysł z tym 401. Dokąd za mostem wg Ciebie ? Wiatraczna przez Plac Szembeka czy wręcz Plac Hallera (~70 minut czas przejazdu, likwidacja 416)? Ja bym optował za pierwszym rozwiązaniem.
Jak dobrze pamiętam ten projekt to chyba była mowa o Olszynce i Wiatraku.