Dokładnie. Po za tym taki turysta też po paru momentach "wsiąka" w otwieranie drzwi przyciskiemboh. pisze:oprócz tych z Warszawy to wszyscy przyzwyczajeni do przycisku.
O chłodzeniu i niechłodzeniu
Z informacją różnie bywa, w Poznaniu w busach nie było śladu informacji, że trzeba tak działać. Przypatrzyłem u innych i też tak robiłem.MZ pisze:Tiaaa, szczególnie jak nie wsiądzie przez to do tramwaju, bo nie będzie wiedział .Piotrek pisze:Poza tym taki turysta też po paru momentach "wsiąka" w otwieranie drzwi przyciskiem
Zresztą z infomacją u nich jest fatalnie. Pewna linia busowa działała przez kilka lat objazdem i ani na przystanku ani wewnątrz busa nie było śladu o tym. W Warszawie pod tym względem jest wprost fantastycznie.
- chruscik
- Dysklawiaturzysta
- Posty: 1402
- Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
- Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
- Kontakt:
wczoraj w stalowym automacie 578x 512 , jakas strasza pani pribowala otworzyc drzwi guzikiem bezpieczenstwa (w ikach nie ma "cieplego guzika", tak dla przypomnienia ), kiedys jeszzce w SU 18 82xx 175 babka dosyc mloda nie wiedziala jak otworzyc wiec probowala tymi pokretlami czerwonymi na drzwiach az w koncu przeszla caly autobus do pierwszych drzwi (a probowala w ostatnich ), albo "wariujace" drzwi czyli otwierajace sie i zamykajace hehe lubie jak ci ludzie krzycza, ze co ten kierowca robi
MOBILIS Ursus
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Co się na tym świecie wyrabia!chruscik pisze:175 babka dosyc mloda nie wiedziala jak otworzyc
żeby to jeszcze "moher",ale że już "babki dosyć młode",mają kłopoty z "ciepłym guzikiem"??
Do czego to dochodzi!
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
To zalezy. W tym trochę racji może być. Jeśli kupią gnioty, to one się bardzo szybko rozsypią. Tu wszyscy narzekają, że IKarusy się rozpadają, czy ktoś widział w jakim stanie mniej więcej od dwóch lat trafiają na T-4 gnioty? Te autobusy mają nie tylko skkorodowanena wylot blachy nadwozia, ale także (a może raczej przede wszystkim) rozsypujące się kratownice. Ale nie ma się czemu dziwić, nie dość że elementy te są bardzo słabo zabezpieczone antykorozyjnie, to i same profile konstrukcyjne są dwa razy cieńsze niż w Ikarusach czy nawet w Berlietach (!). Więc trwałość tych autobusów jest jaka jest.TLG pisze:Bzdura. Polecam zapoznać się troche głębiej z tematem nowych autobusów, zwłaszcza z eksploatacjąSolaris U10 pisze:kupią tanio, pojeździ 5 lat i pójdą na złom...
pzdr
zadzior
- chruscik
- Dysklawiaturzysta
- Posty: 1402
- Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
- Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
- Kontakt:
za to dzis wszytkie jakie SU18 widzialem jechaly z pootwieranymi oknami
ztm tudziez mza powinien stwozyc jakies naklejki informujace niedouczone spoleczenstwo, ze w cczasie pracy klimatyzacji nie otwierac okien... wiec dobrze ze odpada klima... bo to dodatkowe koszty ktore sa praktycznie nie wykozystywane badz marnowane...
ztm tudziez mza powinien stwozyc jakies naklejki informujace niedouczone spoleczenstwo, ze w cczasie pracy klimatyzacji nie otwierac okien... wiec dobrze ze odpada klima... bo to dodatkowe koszty ktore sa praktycznie nie wykozystywane badz marnowane...
MOBILIS Ursus
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec