Autobusy testowane w Warszawie
Jakoś mimo wszystko nie chce mi się w to wierzyć. Testy ok (jak z tymi metrami w końcu jest?), ale 10 busów i akurat do obsługi E-4? MZA ma to kupić, bo z tekstu wcale nie wynika, czy to pomysł ZTMu?
Trochę daleko do E-4.Plesim pisze:prowadzone są rozmowy na temat uruchomienia serwisu tej firmy na Woronicza.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dobrze robią, cholera wie jak się te autobusy sprawdzą w praktyce na geometrii, która nigdy nie była projektowana z ich uwzględnieniem chociażby.solaris8315 pisze:Ale w sumie kupować 10 autobusów to trochę bez sensu. Chcą sprawdzić jak będą się sprawować na dłuższą metę? Powinni od razu kupić min. 50 i byłoby dobrze.
Poza tym, ta zdolność przewozowa deklarowana przez producenta to jakaś szarlataneria. Chyba, że przy metrowskiej "8 os. / mejsce" liczona.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Z geometrią problemu być nie powinno, bo ma 4 osie i ostatnia skrętna, zatem powinien się mieścić w ulice.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Infrastruktury BRT w Warszawie nie ma, a najbardziej obciążone linie dość często na końcówych odcinkach kluczą,by zebrać pasażerów.TLG pisze:Przede wszystkim takie autobusy produkuje się i kupuje z myślą o liniach typu BRT, a nie liniach kluczących po wąskich uliczkach.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie Ty jeden. Ale ktoś się widać budżetem MZA zachłysnął i szaleje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
nic o tym nie wiem, może są jakieś informacje - ale skoro to ma być 10 wozów, w zamyśle obsługujących zapewne całościowo jedną linię, to może są plany utworzenia jakiejś nowej, bądź zmodyfikowania istniejącej, by jak najlepiej dostosować jej bieg do obsługujących ją wozów (choć moim zdaniem taka kolejność ustalania priorytetów byłaby bezsensem)? ja wiem, może wykoncypowali sobie, że te całe libera i soliny będą ludzi dowozić do merców?
swoją drogą ciekawa polityka. robić oszcżedności kupując jelcze, by potem pakować to w najdroższe chyba wozy na rynku (pomijając oczywiście dwuprzeguby).
swoją drogą ciekawa polityka. robić oszcżedności kupując jelcze, by potem pakować to w najdroższe chyba wozy na rynku (pomijając oczywiście dwuprzeguby).