Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
dzidek
- Posty: 7766
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 09 sty 2008, 10:37
Czemu linia tarchomińska ?
Jaby nie było innych linii w Warszawie.
A czy pasażerom jadącym na lotnisko też ktoś zaleczy rany spowodowane opóźnieniem uruchomienia pociągów do Centrum ? Pewnie nie!
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 09 sty 2008, 10:43
Ale w sumie kupować 10 autobusów to trochę bez sensu. Chcą sprawdzić jak będą się sprawować na dłuższą metę? Powinni od razu kupić min. 50 i byłoby dobrze. A tak... No chyba, że je kupią na okres gdzie tramwaju na Tarchominie nie ma a potem sprzedadzą..
-
dzidek
- Posty: 7766
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 09 sty 2008, 10:45
solaris8315 pisze:A tak...
będą obsługiwać tylko jedną linię jeżedżącą na Białołęce.
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 09 sty 2008, 15:00
No to zaczyna się era Mercedesa w MZA. Dodam tylko, że prezes Magierski pochwalił się już iż prowadzone są rozmowy na temat uruchomienia serwisu tej firmy na Woronicza.
-
Piotrek
- Posty: 6108
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 09 sty 2008, 15:03
Jakoś mimo wszystko nie chce mi się w to wierzyć. Testy ok (jak z tymi metrami w końcu jest?), ale 10 busów i akurat do obsługi E-4? MZA ma to kupić, bo z tekstu wcale nie wynika, czy to pomysł ZTMu?
Plesim pisze:prowadzone są rozmowy na temat uruchomienia serwisu tej firmy na Woronicza.
Trochę daleko do E-4.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
dzidek
- Posty: 7766
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48
Post
autor: dzidek » 09 sty 2008, 15:09
Piotrek pisze: Trochę daleko do E-4.
Ale blisko do innych linii

-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 09 sty 2008, 15:11
solaris8315 pisze:Ale w sumie kupować 10 autobusów to trochę bez sensu. Chcą sprawdzić jak będą się sprawować na dłuższą metę? Powinni od razu kupić min. 50 i byłoby dobrze.
Dobrze robią, cholera wie jak się te autobusy sprawdzą w praktyce na geometrii, która nigdy nie była projektowana z ich uwzględnieniem chociażby.
Poza tym, ta zdolność przewozowa deklarowana przez producenta to jakaś szarlataneria. Chyba, że przy metrowskiej "8 os. / mejsce" liczona.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Piotrek
- Posty: 6108
- Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
- Lokalizacja: Radiowo/Bemowo
Post
autor: Piotrek » 09 sty 2008, 17:07
Ale blisko do innych linii

No blisko, ale to trochę przeczy

Zresztą jasna sprawa, że na taką 10 to nie warto robić żadnego serwisu Mercedesa. Nie mniej z niecierpliwością czekam na tego długiego busika
BTW w Polsce gdzieś już liniowo jeździł?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
-
Filip7370
- Posty: 518
- Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
- Lokalizacja: W-wa
Post
autor: Filip7370 » 09 sty 2008, 17:17
Z geometrią problemu być nie powinno, bo ma 4 osie i ostatnia skrętna, zatem powinien się mieścić w ulice.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 09 sty 2008, 18:07
Przede wszystkim takie autobusy produkuje się i kupuje z myślą o liniach typu BRT, a nie liniach kluczących po wąskich uliczkach.
15/12/2005-12/7/2019
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14828
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 09 sty 2008, 18:22
Piotrek pisze:BTW w Polsce gdzieś już liniowo jeździł?
Nie może, jest to pojazd nienormatywny, więc jego eksploatacja jest nieopłacalna...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 09 sty 2008, 19:29
TLG pisze:Przede wszystkim takie autobusy produkuje się i kupuje z myślą o liniach typu BRT, a nie liniach kluczących po wąskich uliczkach.
Infrastruktury BRT w Warszawie nie ma, a najbardziej obciążone linie dość często na końcówych odcinkach kluczą,by zebrać pasażerów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
TLG
- Posty: 5895
- Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20
Post
autor: TLG » 09 sty 2008, 19:35
inż. Glonojad pisze:Infrastruktury BRT w Warszawie nie ma, a najbardziej obciążone linie dość często na końcówych odcinkach kluczą,by zebrać pasażerów
Dlatego nadal uważam takie rozwiązanie za nieracjonalne.
15/12/2005-12/7/2019
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 09 sty 2008, 19:45
Nie Ty jeden. Ale ktoś się widać budżetem MZA zachłysnął i szaleje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
blinski
- Posty: 1310
- Rejestracja: 25 kwie 2007, 14:08
- Lokalizacja: z domu, po kryjomu
Post
autor: blinski » 09 sty 2008, 20:24
nic o tym nie wiem, może są jakieś informacje - ale skoro to ma być 10 wozów, w zamyśle obsługujących zapewne całościowo jedną linię, to może są plany utworzenia jakiejś nowej, bądź zmodyfikowania istniejącej, by jak najlepiej dostosować jej bieg do obsługujących ją wozów (choć moim zdaniem taka kolejność ustalania priorytetów byłaby bezsensem)? ja wiem, może wykoncypowali sobie, że te całe libera i soliny będą ludzi dowozić do merców?
swoją drogą ciekawa polityka. robić oszcżedności kupując jelcze, by potem pakować to w najdroższe chyba wozy na rynku (pomijając oczywiście dwuprzeguby).