Strona 2 z 12

: 27 lis 2009, 22:37
autor: Tm
jasiu pisze:W czasach gminy Centrum i wianuszka może by przeszło. natomiast nie kojarzę żadnego miasta w Europie które wewnętrznie podzielone by było na strefy taryfowe
Amsterdam.

[ Dodano: |27 Lis 2009|, 2009 22:39 ]
Praga.

: 27 lis 2009, 22:39
autor: Premo
Tm pisze: No właśnie nie będą, bo bilet będzie ważny na dwie strefy.
Ale przecież są ludzie którzy chcieliby przejechać się tylko w 1 strefie.
jasiu pisze:Co do okresowych, rzeczywiście możnaby wprowadzić okresówki na samą strefę 2...
Tylko jakie miałyby zainteresowanie?

[ Dodano: |27 Lis 2009|, 2009 22:40 ]
A miesięczny!?
Powiedz najpierw jaki procent biletów miesięcznych stanowią bilety na 1 linię

: 27 lis 2009, 22:43
autor: Tm
Premo pisze:Ale przecież są ludzie którzy chcieliby przejechać się tylko w 1 strefie.
A ktoś im broni? dodatkowo ludzie mieszkający tuz przy granicy chcąc pojechac jeden przystanek nie muszą kasować droższego biletu.
Premo pisze:Powiedz najpierw jaki procent biletów miesięcznych stanowią bilety na 1 linię
Co tak się tak tych biletów jednoliniowych uczepiłeś?

: 27 lis 2009, 22:45
autor: Premo
Tm pisze: A ktoś im broni? dodatkowo ludzie mieszkający tuz przy granicy chcąc pojechac jeden przystanek nie muszą kasować droższego biletu.
A jak chcą przejechać 2? Z czego początkowy i końcowy leżą w 2 innych strefach?
Tm pisze:Co tak się tak tych biletów jednoliniowych uczepiłeś?
Gdyz uważam że osoby które jeżdżą na krótkich odcinkach kupuję głównie bilety jednoliniowe.

: 27 lis 2009, 22:50
autor: Tm
Premo pisze:A jak chcą przejechać 2? Z czego początkowy i końcowy leżą w 2 innych strefach?
To już napisałem na samym początku.
Premo pisze:Gdyz uważam że osoby które jeżdżą na krótkich odcinkach kupuję głównie bilety jednoliniowe.
A jak tego odcinka nie da sie przejechać jedną linią?

: 27 lis 2009, 22:53
autor: Premo
A jak tego odcinka nie da sie przejechać jedną linią?
Mówimy ciągle o sporadycznych sytuacjach. Bo znaczna większość pasażerów nie podróżuje wciąż tą samą linią. Częściej lub rzadziej muszą skorzystać z innych linii

: 27 lis 2009, 22:54
autor: fik
jasiu pisze:W czasach gminy Centrum i wianuszka może by przeszło. natomiast nie kojarzę żadnego miasta w Europie które wewnętrznie podzielone by było na strefy taryfowe
Ostrawa.

: 27 lis 2009, 22:55
autor: Tm
Premo pisze:Mówimy ciągle o sporadycznych sytuacjach. Bo znaczna większość pasażerów nie podróżuje wciąż tą samą linią. Częściej lub rzadziej muszą skorzystać z innych linii
Premo pisze:Gdyz uważam że osoby które jeżdżą na krótkich odcinkach kupuję głównie bilety jednoliniowe.
Zdecyduj się.

: 27 lis 2009, 23:21
autor: Premo
Gdzie tu sprzeczność. Jak ktoś może pokonać trasę jedna linią to kupuje jednoliniowy. A jak dwiema lub więcej no to kupuje miejski. Lecz nawet ci co jeżdżą tylko 1 linią kupują często bilet miejski

: 27 lis 2009, 23:46
autor: MeWa
jasiu pisze:
Tm pisze:Strefa 0: Śródmieście
W czasach gminy Centrum i wianuszka może by przeszło. natomiast nie kojarzę żadnego miasta w Europie które wewnętrznie podzielone by było na strefy taryfowe (nie licząc stref taxi :)) Co do okresowych, rzeczywiście możnaby wprowadzić okresówki na samą strefę 2...
London


Nie wiem, czy wszystko zrozumiałem...
A jakie korzyści byłyby z takiego podziału strefowego Warszawy?
No i w którym miejscu byłyby widoczne, jeśli podstawowy bilet byłby domyślnie na 2 strefy?
Czy mając bilet na 2 strefy mógłbym jeździć tylko pomiędzy określonymi dwiema strefami czy dowolnymi dwiema strefami (w sensie np. tylko z Ochoty do Śródmieścia, czy też np. z Ochoty do Śródmieścia, ale i do Woli)?

: 27 lis 2009, 23:53
autor: Tm
MeWa pisze:A jakie korzyści byłyby z takiego podziału strefowego Warszawy?
Cena biletu bardziej niż obecnie odpowiadałaby przebywanej odległości, do tego byłoby to zachęta do korzystania z połączeń obwodowych.
MeWa pisze:Czy mając bilet na 2 strefy mógłbym jeździć tylko pomiędzy określonymi dwiema strefami czy dowolnymi dwiema strefami (w sensie np. tylko z Ochoty do Śródmieścia, czy też np. z Ochoty do Śródmieścia, ale i do Woli)?
Określonymi, ale to wszystko jest do dyskusji.

: 28 lis 2009, 2:48
autor: jasiu
Tm pisze:Cena biletu bardziej niż obecnie odpowiadałaby przebywanej odległości, do tego byłoby to zachęta do korzystania z połączeń obwodowych.
Jak mam się dostać na Ursynów, to najszybszy transport jest przez Metro Politechnika. Alternatywnie zakorkowane na Dolinie Służewieckiej 401...

: 28 lis 2009, 9:13
autor: ratraciak
jasiu pisze:natomiast nie kojarzę żadnego miasta w Europie które wewnętrznie podzielone by było na strefy taryfowe
Jeszcze dla przykładu Kopenhaga.

: 28 lis 2009, 12:59
autor: Frencher
Pomysł dzielenia samej Warszawy na strefy biletowe uważam za nie przemyślany. Zaraz się pojawiproblem że dwie sąsiednie dzielnice będą w rożnych strefach biletowych i sąsiad do sąsiada jadąc 3 przystanki będzie musiał kupować bilet bo będzie miał bilet okresowy, ale na strefy w przeciwnym kierunku ](*,) Nie bardzo też sobie wyobrażam że pasażer np. z Woli ma się zastanawiać jaką strefą jest np. Ursynów i czy może dojechać tam na bilecie okresowym jaki posiada, czy może musi kupić nowy bilet :!: Po co utrudniać sobie życie :!:
Teraz jest jasna sytuacja: Warszawa +pewne wyjątki (powszechnie znane) :arrow: strefa 1
Okolice Warszawy :arrow: strefa 2
I planowana III strefa - dalsze okolice Warszawy.

: 28 lis 2009, 14:48
autor: Premo
Tm pisze: Cena biletu bardziej niż obecnie odpowiadałaby przebywanej odległości
Właśnie o to chodzi że nie bardzo. Bo osoba która jechałaby 3 przystanki w 2 strefach płaciłaby więcej niż osoba pokonująca 3 przystanki w 1 strefie. A odległość taka sama