Strona 2 z 104

: 10 sty 2010, 23:43
autor: Glonojad
volviak pisze:Mógłby mi ktoś w ludzki sposób wytłumaczyć o co chodzi z zatokami/antyzatokami na Czynszowej? Jak takie coś wygląda?
Chodzi o to, ze na odcinku przystanków jezdnia będzie węższa tak, by dało się wsiąść do wagonu z krawężnika.

Żeby jezdnia nie była przy tym za wąska (magiczne 7 metrów), to trzeba trochę rozsunąć tory - normalnie mają rostaw 3 metrów, w tym miejscu będa miały rozstaw 4,50 (wagon jest węższy od pasa ruchu a powinien być dosunięty do krawężnika).

Na reszcie trasy krawężniki bez zmian.

Funkcjonalnie Stalowa i tak jest ulicą dwupasową, bo zewnętrzne pasy są wykorzystywane do parkowania.

A zresztą, co ja będę gadał.

: 11 sty 2010, 12:09
autor: Plesim
Glonojad pisze:Gdzie Ty to widzisz na stronie TW?
A zajrzyj do przetargów. :-"

: 11 sty 2010, 12:10
autor: Glonojad
A nie uważasz, że netykieta wymagałaby podania linka, z którego się cytuje? :p

Poza tym, wpadłeś w pewną pułapkę - nigdzie nie jest napisane, że zamówienie 210 wyczerpuje listę prac na 2010 rok tudzież, że wszystkie one będą zrealizowane w tym roku ("ok. 13 projektów") - jedynie że w tym roku projekty trzeba będzie zrobić.

: 11 sty 2010, 12:20
autor: Plesim
Podałem tylko to co jest oficjalnie dostępne
Glonojad pisze:Poza tym, wpadłeś w pewną pułapkę - nigdzie nie jest napisane, że zamówienie 210 wyczerpuje listę prac na 2010 rok tudzież, że wszystkie one będą zrealizowane w tym roku ("ok. 13 projektów") - jedynie że w tym roku projekty trzeba będzie zrobić.
.
Dziwny w takim wypadku jest tytuł dokumentu: "Wykonanie projektów zmian w organizacji ruchu tramwajowego, drogowego i pieszego, które będą wprowadzone na czas realizacji prac remontowych w torowiskach tramwajowych w 2010 roku" (podkreślenie moje).

: 11 sty 2010, 14:02
autor: Glonojad
A to przepraszam, rzeczywiście są to roboty na 2010 - ale nie napisali, że wszystkie :p.

A w ogóle ja tak ładnie narysowałem zasadę antyzatok i nikt mnie nie pogłaskał :( :leje:

: 11 sty 2010, 15:33
autor: JKTpl
Glonojad pisze:A w ogóle ja tak ładnie narysowałem zasadę antyzatok i nikt mnie nie pogłaskał :( :leje:
Bo jej nie rozumiemy :p

: 11 sty 2010, 15:42
autor: person
Bo jej nie rozumiemy :p
A co tam jest niezrozumiałego? :-s

: 11 sty 2010, 16:32
autor: Glonojad
JKTpl pisze: Bo jej nie rozumiemy :p
To napiszcie, czego nie rozumiecie.

: 11 sty 2010, 16:35
autor: pawcio
Chyba wiem, w czym jest problem. Brakuje odcinka przejściowego z rozsunięciem torów tramwajowych, co trochę utrudnia odczytanie rysunku.

: 11 sty 2010, 16:37
autor: Glonojad
pawcio pisze:Chyba wiem, w czym jest problem. Brakuje odcinka przejściowego z rozsunięciem torów tramwajowych, co trochę utrudnia odczytanie rysunku.
Aha. No bo to jest schemat ideowy dla dwóch sytuacji, nie konkretny projekt.

: 11 sty 2010, 16:46
autor: Poc Vocem
Glonojad pisze:A w ogóle ja tak ładnie narysowałem zasadę antyzatok i nikt mnie nie pogłaskał :( :leje:
Popatrzył, zrozumiał, pogłaskał :przytul: (wcześniej nie mógł, bo był w szkole)
Idea faktycznie zacna. Ciekawe jakby takie coś wyszło na Młynarskiej na przykład. Z tym, że to by miało sens, gdyby był taki układ:
tor w stronę Bemowa z antyzatokami i jezdnią, jezdnia w stronę Centrum i wydzielony tor do centrum. Tylko, że koszty poszłyby w górę... ech, marzenia

: 11 sty 2010, 19:39
autor: Glonojad
Tor w stronę Bemowa nie mógł być bliżej krawężnika ze względu na infrastrukturę podziemną, niestety.

: 11 sty 2010, 20:47
autor: Kra
Pętla Bielany to Piaski czy AWF/Twardowska ? Hm, tak się składa, że obie są w tej dzielnicy.

: 11 sty 2010, 20:47
autor: Glonojad
AWF/Twardowska.

: 12 sty 2010, 8:30
autor: pjok-79
Tam ma być tylko wymieniony tor, czy może jakaś większa przebudowa?
A swoją drogą jak obserwuję zamkniętą Marymoncką za cm.włoskim to zastanawiam się czy nie było można zrobić tam zawrotki na czas budowy nowego tunelu tramwajowego pod TMP?