Koleje Śląskie

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 gru 2012, 12:28

Obrazek
Drugi dzień KŚ w nowym rozkładzie :)

http://www.naszraciborz.pl/site/art/6-p ... ieli-.html
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 10 gru 2012, 19:28

MeWa pisze:Faktycznie coś takiego przewoziło pasażerów? 8-( :szok:

http://img23.imageshack.us/img23/1368/kksr.jpg
Standard lepszy niż w większości pociągów o ludzkich cenach biletów.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 10 gru 2012, 22:21

^^^ pod warunkiem, że przy samochodzie nie stanie 10-ciu pasażerów na przykład.

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 11 gru 2012, 9:39

Jaka piękna katastrofa :-)

Znajomi chichrali się, jak odgrażałem się, że na 10 grudnia biorę urlop i jadę oglądać katastrofę przewozową na Śląsku. A teraz się okazuje, że jak jutro pojadę, to też niewiele stracę, bo zarówno pierwszego, jak i drugiego dnia KŚ pokazały, że rozkład jazdy i plan obiegów układali zieloni dyletanci.

I nic nie wskazuje, że jutro będzie lepiej.

Moim zdaniem powinien wkroczyć UTK i zawiesić licencję.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 11 gru 2012, 9:53

A co potem, Piotrrze? PR też już ileś lat w zasadzie nie powinno jeździć.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 gru 2012, 9:57

Podejście - "lepiej, żeby nie jeździło nic w ogóle" chyba nie jest najlepsze.

Oczywiście wszystko jest przygotowane najgorzej jak można, a i termin grudniowy jest na takie zmiany do kitu.

Ale pamiętacie początki Arrivy?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 11 gru 2012, 10:35

Arriva obejmowała jakiś marginalny ruch w stosunku do KŚ i też miała kłopoty.
Tak, pamiętamy. Tylko KŚ też nie są od dziś na torach i dobrze wiedzą, z czym to się je. A jak nie wiedzą, to nie powinni się brać za takie rzeczy. Ale prikaz Marszaka by, trzeba było zrobić. No i się dzieje.
Trochę lepiej jest na KW.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 gru 2012, 10:44

W ogóle, jeśli te koleje wojewódzkie mają przejąć rolę 'wojewódzkich oddziałów (likwidowanych) kolei PR', to powinny przejąć tabor... Wszystko to jakieś od d...y strony.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 11 gru 2012, 12:19

MichalJ pisze:Ale pamiętacie początki Arrivy?
Nie. Rozwiń.

Jak wchodziły KM za PR, to też był burdel czy poszło jako tako?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 11 gru 2012, 12:57

KM za PR weszły 1:1. Ten sam tabor, co dzień wcześniej, praktycznie ta sama obsługa. Zmiany przyszły potem.
Rozkładowo pamiętam, że pierwszego dnia jakaś inteligencja wysłała na pociąg z Mińska o 7 rano jedną jednostkę :D (dziś jeżdżą 3 EZT). Potem było względnie, choć jaja z rozkładami ZM były.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 11 gru 2012, 13:18

Ale pamiętacie początki Arrivy?
Tylko że głośno było o tym że PR-y przekazały Arrivie celowo uszkodzony tabor
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 gru 2012, 13:43

Generalnie w pierwszych dniach Arriva w ogóle nie była w stanie uruchomić tego, co dostała i co miało jeździć. Co do przyczyn, to wicie rozumicie.

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 11 gru 2012, 15:27

przewoz pisze:KM za PR weszły 1:1. /.../ Potem było względnie, choć jaja z rozkładami ZM były.
Tutaj też - jak wynika z artykułów na temat - głównym architektem porażki Kolei Śmiesznych (jak już nazywają je ludzie w Internecie) jest niejaki Stanisław Biega, z tego co wiem, związany z ZM...

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 11 gru 2012, 16:26

No cóż jak się układa obiegi ze zmiana kierunku jazdy na 6 czy 8 minut, to potem nie ma co sie dziwić
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4775
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 11 gru 2012, 16:33

A ja ich pochwalę. Za przywrócenie do życia Cieszyna. ;-)
Obrazek

ODPOWIEDZ